וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפסד בכורה לצור שלום

24.11.2007 / 15:00

נוצחה 1:0 על ידי עירוני אום אל פאחם. חולון רצתה יותר כסף, אוהדי קטמון נשארו בחוץ, וצפרירים סחטה תיקו 1:1 בדקה ה-88 מהירושלמים

500 אוהדי הפועל קטמון, שהגיעו לצפות במשחק קבוצתם במסגרת ליגה א' דרום מול צפרירים חולון אתמול (שישי), נדהמו לגלות שמחיר הכרטיס למשחק עומד על 40 שקלים, למרות סיכום מוקדם כי המחיר יעמוד על 20 שקלים. בשל הסיכום המוקדם, הדפיסו אנשי חולון כרטיסים בשווי 20 שקלים, אך כששינו את המחיר הכריחו את המעוניין לרכוש כרטיס לרכוש שניים במחיר 40 שקלים, כך שכל אוהד יכול היה להיכנס רק בעזרת צמד כרטיסים. כל אוהדי קטמון נותרו מחוץ למגרש ולא רכשו כרטיסים, כשהם מתעדכנים על הנעשה במגרש מאוהדי חולון.

למרות התראות מוקדמות לפיהן אוהדים של הפועל חולון יגיעו למגרש כדי להתעמת עם אוהדי קטמון בגלל היריבות בין קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, לא נרשמו תקריות באיצטדיון. עוד לפני המשחק הבטיח ויקטור תשובה, מראשי חוג האוהדים של חולון, כי אין כוונות לעימותים: "לאוהדי הפועל חולון אין שום קשר לקבוצת הכדורגל, ולא שמעתי על שום התארגנות כזו".

המשחק עצמו הגיע גם לדשא רק בדקה ה-50, אז עלו הקטמונים ליתרון בזכות שערו של כפיר מלול. שתי דקות לפני סיום המשחק, השוותה חולון בזכות שערו, בפנדל, של ליאור סוויסה.

בת ים בורחת?

מי שנהנתה מפספוס הנקודות של קטמון, היא עירוני בת ים, שמבססת את עצמה במקום הראשון במרחק של שתי נקודות, אחרי ניצחון 1:5 על מכבי עמישב מהתחתית. בני שרקט העלה את הבת ימים ליתרון כבר בדקה הראשונה. אלעד כהן הוסיף שני שערים, בדקה ה-7 וה-38, כשבתווך מצמק גיל יוסף מעמישב בדקה ה-27. דודי ביטרן העלה את מוליכת הטבלה הדרומית ל-1:4 בדקה ה-65. יגאל אלקסלסי חתם את התוצאה עם השער החמישי בדקה ה-87.

עוד בדרום: מכבי קרית מלאכי גברה על אופקים 0:1 בזכות שער של אסי אסולין דקה לאחר פתיחת המחצית השנייה. נחלת יהודה ניצחה בבאר שבע את מכבי המקומית 0:1 משער של אלירן מגול. עירוני נתיבות ניצחה בביתה את מכבי יבנה 1:2. שלומי בוסקילה ואורן פחימה כבשו לדרומיים, כשרותם איבגי רק מצמק ליבנה.

בית"ר כפר סבא המצוינת הצליחה לסחוט רק תיקו 2:2 בביתה מול עירוני כפר יונה. חן ותורי, שהורחק אחר כך, וליאור לוי כבשו לכפר סבא. שי מכלוף ומוחמד חטיב כבשו לכפר יונה. רמלה ניצחה בקרית גת את מכבי 0:1. איציק אבוג'דיד, בדקה ה-65 קבע את התוצאה.

בצפון, הפועל אום אל פאחם ניצחה את הפועל כפר קנא 0:1, כתוצאה משער של שי אבוקסיס בדקה ה-75. אום אל פאחם נהנתה מתוצאת משחקה של היריבה העירונית, עירוני, שאירחה היום (שבת) את מכבי צור שלום, והנחילה לה הפסד ראשון העונה, 1:0, משער של טארק ארמלי (30).

ניצחונה על עירוני אום אל פאחם, ביסס את יריבתה העירונית, הפועל, במקום הראשון של הטבלה הצפונית. עירוני טבריה, משופעת הכוכבים, ניצחה בחוץ 0:2 את בית"ר חיפה בקרית אליעזר. יניב אברג'יל כבש את צמד השערים, בדקות ה-84 וה-90. בית"ר איחוד משהד נפרדה מאחווה חיפה בתיקו 1:1. איחסן חלבי (55, פנדל) העלה את המארחת משהד ליתרון, חמאדה חרדון (76) הישווה לחיפאים.

מכבי שלומי טיפסה למקום השני בטבלה, אחרי שניצחה 0:3 את הפועל עפולה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, היו אלה חנא פרהוד (47, 84) ומאהר ג'ברין (65) שהעניקו את הניצחון לשלומי.

שאר התוצאות:

הפועל הרצליה - אסי גלבוע 0:3
להרצליה: נועם שוהם (44, פנדל), שמוליק טטרו (72, 79)

הפועל מקר - בית"ר צפת 1:1
למקר: אבי אשתה (47). לצפת: גבריאל מלול (76)

עדכון ראשון: 23/11/07, 15:00
עדכון אחרון: 24/11/07, 15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully