וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת השתוללה על עכו

אייל בן יעקב

10.11.2007 / 20:24

החניכים של אורי מלמיליאן הביסו 0:3 את נועלת הטבלה עם שערים של נימבה, נגר וקאסום. ראשל"צ ורעננה נפרדו ב-0:0, השלישי במחזור

הפועל פתח תקווה הוציאה הרבה לחץ אחרי הניצחון 0:3 על הפועל עכו. אחרי שני מחזורים בהם לא הצליחה הקבוצה לנצח, החניכים של אורי מלמיליאן נהנו משערים של פטי נימבה, שוקי נגר ואחמד קאסום שחוררו את הרשת של עכו ועלו למקום הרביעי, ופתאום אפשר לדבר ברצינות על עלייה לליגה הראשונה.

מעבר למשחק הזה, נפרדו היום עירוני ראשון לציון והפועל רעננה בתיקו מאופס, השלישי במחזור התשיעי. מלבד המשחק הזה, גם הדרבי הרמת-גני שהתקיים במכתש הסתיים באותה התוצאה. הכח פיספסה הזדמנות להתברג בצמרת הגבוהה, בעוד שיריבתה העירונית נותרה הרחק בתחתית, מקום אחד בלבד מעל לקו האדום.

הפועל חיפה נמצאת במקום השישי, אחרי שניצחה בביתה 0:1 את הפועל באר שבע, שירדה על חשבונה למקום השמיני. מכבי אחי נצרת פיספסה הזדמנות לטפס למקום הראשון, אחרי שסיימה בתיקו 0:0 בחוץ מול עירוני רמת השרון. ביום שני תארח את הפועל נצרת עילית את הפועל בני לוד

הפועל ר"ג - הכח עמידר ר"ג 0:0

דיברו על משחק גדול במכתש, אבל שתי הקבוצות של רמת גן לא נראו כמו שתיים מהקבוצות היותר שאפתניות בליגה. זה מפתיע מבחינתה של הכח, שיכלה לטפס למקום הראשון בטבלה. מצד שני, הסגולים משחקים העונה גרוע בחוץ ולמעשה, זו הייתה נקודת החוץ הראשונה שלהם העונה - בזה הם התנחמו. מבחינתה של הפועל רמת גן, זו הייתה נקודה ראשונה אחרי שני הפסדי ליגה - גם האורדונים יכולים להתנחם במשהו, הם גם עדיין מעל לקו האדום. חוץ מזה, בקושי היו אירועים במשחק החלש הזה.

מאמן הכח רמת גן דודו דהאן: "היה פה משחק שיוויוני עם מעט שליטה שלנו. זה היה המשחק שהגענו בו להכי פחות מצבים העונה, אבל בסך הכל השגנו נקודה. אנחנו צריכים להשיג נקודות בחוץ, אחרת אין מה לדבר על לעלות הליגה. היום זה היה הצעד הראשון ופרצנו מחסום פסיכולוגי מסויים".

מאמן הפועל רמת גן יובל נעים: "היה משחק חלש מאוד. היה הרבה מתח ולחץ של שחקנים, אני לא מרוצה מרמת המשחק, אבח זו הייתה נקודה חשובה מאוד למאבק שלנו בליגה".

הפועל חיפה - הפועל ב"ש 0:1

הכרישים מהכרמל מאותתים סימני חזרה לצמרת, ואחרי ההפסד לבני לוד במחזור הקודם, הם חזרו לעצמם עם עוד 0:1 קטן, השני שלהם העונה. יוסי ג'אנח כבש את שער הניצחון להפועל חיפה בדקה ה-18. בזכות הניצחון, הפועל חיפה עלתה זמנית למקום הרביעי בטבלה, על חשבונה של הפועל באר שבע המגמגמת.

הקבוצה מהנגב, שהשיגה 7 נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, איבדה את המומנטום ונראה שהמאמן מרקו בלבול שוב בצרות.

עירוני רמה"ש - מכבי אחי נצרת 0:0

לנצרתים זו הייתה הזדמנות מצויינת לכבוש את הפיסגה בליגה הלאומית, אבל המגרש הביתי ברמת השרון הפך בזמן האחרון לקשה מאוד. מה גם שהאורחים שיחקו החל מהדקה ה-53 בעשרה שחקנים, בעקבות הרחקתו של פבריציו קרבאליו.

שתי הקבוצות התחלקו בסופו של דבר בנקודה, כאשר נצרת נותרה במקום השני, ממנו תוכל לרדת בשבת. רמת השרון ניצלה מירידה למקום העשירי, אבל הקו האדום עדיין קרוב מדי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עירוני ראשל"צ- הפועל רעננה 0:0

הכתומים הגיעו למשחק מאוכזבים, לאחר ששמטו יתרון במשחק מול אחי נצרת בדקה ה-90, ויצאו ממנו במצב נפשי גרוע הרבה יותר לאחר שלא הצליחו לכבוש מול רעננה. בעקבות התיקו השתיים שומרות על מיקומן בצמרת הגבוהה, כשראשון מפגרת אחרי שתי הראשונת מלוד ונצרת רק בהפרש שערים.

הפועל פ"ת- הפועל עכו 0:3

לפני המשחק מול הפועל עכו, חשבו בהפועל פתח תקווה רק על ניצחון. לא בשביל לרוץ לצמרת, כמו שלנסות להימנע מהסתבכויות בתחתית. הניצחון 0:3 של הכחולים ממלאבס העלו את פתח תקווה למקום הרביעי, ובלי שהם הרגישו הם רחוקים נקודה אחת בלבד מהפועל בני לוד המוליכה.

פטי נימבה (20), שוקי נגר (77) ואחמד קאסום (82) כבשו את השערים החשובים שהביאו קצת נחת לפתח תקוואים המתוסכלים שהגיעו למשחק אחרי תיקו מול הפועל באר שבע והפסד להכח עמידר ר"ג. במחזור הבא תצא פתח תקווה למשחק חוץ מול מכבי אחי נצרת, ואילו עכו תילחם עם הפועל רמת גן, בקרב בין שתי קבוצות שככל הנראה יישארו בקרבות ההישרדות עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully