וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פ"ת חוזרת לתמונה

אייל בן יעקב

6.10.2007 / 17:30

גברה 2:3 על נצרת עילית ועלתה למקום השישי. ראשל"צ גברה 0:2 על ב"ש, נצרת התעללה בהכח, הפועל ר"ג גברה על הפועל חיפה

הפועל פ"ת השיגה היום (שבת) את ניצחונה השני העונה בליגה הלאומית, כשגברה 2:3 על הפועל נצרת עילית והעפילה למקום השישי. אחרי הפתיחה הצולעת, נדמה שהקבוצה של מלמיליאן חוזרת לעצמה.

עירוני ראשל"צ, שסומנה בתחילת העונה של הליגה הלאומית כיורדת הבטוחה, נראית דווקא כמניה בטוחה עד עכשיו כמי שעשויה להתמודד עד סיום העונה על המקום בליגת העל. החניכים של אבי פיטוסי טיפסו למקום השני אחרי ניצחון מרשים 0:2 על הפועל ב"ש, שנראה היה כאילו נשארה עוד בדרום כשספגה שני שערים מוקדמים.

אך עם כל הכבוד, את תוצאת המחזור השיגה מכבי אחי נצרת, שעל אף צום הרמדאן היא לא התקשתה לחגוג עם 0:4 על הכח עמידר ר"ג החלשה שספגה שלושה שערים בתוך חמש דקות. הפועל רעננה ניצחה 0:1 בעכו את הפועל ועלתה למקום הראשון כשהיא עדיין ללא הפסד.

הערב ערכה הפועל ר"ג הופעה מחודשת במכתש המשופץ וניצחה 1:2 את הפועל חיפה, עירוני רמת-השרון פגשה את בני לוד וספגה 5:2 ביתי.

עירוני ראשון לציון - הפועל באר שבע 0:2

אחרי שנראה היה שהקבוצה מעיר היין תתמודד העונה על ההישארות בליגה השנייה, ראשל"צ הוכיחה פעם נוספת היום כי הכוונות שלה הן אחרות לגמרי. מבלי להתרגש שהקבוצה מבירת הנגב מגיעה, החניכים של אבי פיטוסי ניצחו 0:2 ועלו למקום השני בטבלה אחרי שהשיגו ניצחון שלישי העונה מחמישה משחקים.

ראשל"צ הגיעה למשחק מרוכזת הרבה יותר מב"ש. שלוש דקות מהפתיחה שלומי אדרי העניק לצופים סיבה למסיבה כשטעות חמורה של יניב אלול, בלמה של ב"ש שנגח לאחור עלתה לב"ש בשער. אדרי השתלט על הכדור, עבר את אסי רחמים ובעט בקלות פנימה.


רק שמונה דקות עברו והלחץ של ראשל"צ השתלם לה עם שער נוסף כשדני אלברט מצא את רוני אוחנה שהוריד בראש לאדרי, וזה בעט כדור חזק שנעצר ברשת.


"כמו שנראנו היום, אנחנו לא טובים מספיק להתמודד על עלייה לליגת העל", אמר מאמן הפועל ב"ש, מרקו בלבול לאחר המשחק. "קיבלנו שערים שטותיים ואנחנו חייבים להשתפר. יש לנו עדיין יותר מידי שחקנים שרחוקים מכושרם. גם אם היינו משחקים עוד 90 דקות, אני לא חושב שהיינו כובשים שער. הקהל צועק, אבל אנחנו צריכים לעבוד ולהאמין. אני לא מוותר".

אבי פיטוסי, מאמן ראשל"צ היה גאה בשחקנים שלו עם הניצחון החשוב, אך עדיין נזהר: "קצת יומרני יהיה לדבר על ליגת העל. אני לא יוצא במחולות כי זו ליגה קשה ולא צפויה. הנצחונות עושים הרגשה טובה והשחקנים סחוטים כי הם עובדים קשה. אני שמח שכעת יוצא שכרם".


כובש שני השערים, שלומי אדרי סיכם: "פתחנו את המשחק בצורה טובה ואני שמח שיצא לי להבקיע שני שערים, אין הרגשה יותר טובה מזו. אני מקווה שנמשיך בדרך הזו ואני מקדיש את הניצחון לפליקס חלפון שעבר ניתוח. נקווה כעת להמשיך ביכולת הגבוהה".

מכבי אחי נצרת - הכח עמידר ר"ג 0:4

אחרי שפתחה טוב את העונה, מכבי אחי נצרת נעצרה בשבועיים האחרונים עם הפסדים להפועל ב"ש ולבני לוד. היום החניכים של שמעון הדרי ידעו את העבודה, ולא די בכך, הם התעללו עם ניצחון ענק 0:4 בהכח עמידר ר"ג.


למרות צום הרמדאן שמקשה על השחקנים, אחי נצרת עלתה ליתרון משער של אשרף סולימאן בדקה ה-29. במחצית השנייה ריפיון בהגנה של הכח איפשר לנצרת לכבוש שלושה שערים בתוך חמש דקות כששלומי טולדו (63, 68) וקרלוס סיבליוס (65) עשו את העבודה. הכח ירדה למקום החמישי ואילו נצרת דילגה למקום השלישי.

הפועל עכו - הפועל רעננה 1:0

מה עובר על הפועל עכו שעדיין עומדת על ניצחון אחד במקום האחד לפני אחרון וגם היום היא נוצחה בבית 1:0 על-ידי הפועל רעננה, מוליכת הליגה. רעננה שעדיין ללא הפסד לא הצליחה לכבוש במהלך המחצית הראשונה, אך הסבלנות השתלמה לה, ובדקה ה-56 הכשלה של גומז מרטינז ברחבה איפשרה לחלוץ הזר לכבוש מהנקודה הלבנה את שער הניצחון.

ההפסד היום עירער את מעמדו של המאמן אייל לחמן, שעשוי להציע את התפטרותו. גורמים בקבוצה אמרו: "יו"ר הקבוצה, ציון וייצמן, אינו מרוצה מהתנהלותו של לחמן במחזורים האחרונים. כמו כן לא נראה כי המאמן הפתח תקוואי המוכשר מצא את עצמו בעכו".


זהו ההפסד השלישי ברציפות של עכו העונה שממשיכה להיראות רע. בקבוצה תלו תקוות בלחמן ובשחקנים בראשית השנה, עם הבאתם של שני הזרים, יוז'ין דאדי ועומר סאני ושחקני ההגנה המנוסים, אלון זיו וינאי דרעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

עירוני "ניר" רמת השרון - הפועל בני לוד 5:2

באיצטדיון במורשה אירחה האחרונה בטבלה את חניכיו של מישל דיין שהגיעו לאחר התבוסה הביתית לראשון לציון. המקומיים חיפשו ניצחון בנרות, אך מולם התייצבה הקבוצה שכבר ניצחה פעמיים העונה בחוץ, ובתום 90 דקות הוסיפו לעצמם האורחים מלוד ניצחון חוץ נוסף, והפעם 2:5.

הפתיחה היתה של האורחים. אסף בן מוחא הימם את רמת השרון עם שער בדקה ה-2, וינון ברדה הכפיל את התוצאה בדקה ה-21. עוד בטרם הספיקו מאמן רמת השרון צביקה צמח ושחקניו, להתאושש ואחמד סבע כבש את השלישי של בני לוד, דקותיים אחר כך. מרסלו גרטה עם שער מצמק, ארבע דקות לפני המחצית, הפיח תקווה בשורות הקבוצה מהשרון. אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. סבע השלים שלושער מרשים (50, 74) וקבע ניצחון ענק לקבוצה הכי לא צפויה בליגה. שער של שרון גורמזנו (80) רק המתיק במעט את הגלולה המרה שבלעה נועלת הטבלה, עם הפסד רביעי מתחילת העונה.

הפועל ר"ג - הפועל חיפה 1:2

במשחק החגיגי של המחזור נחנך האיצטדיון הביתי ביותר בליגה, המכתש, בצורה החדשה שלו עם כיסאות, ובתום 90 יכולים היו המארחים לשמוח על הפרימיירה המוצלחת שלהם. הפתיחה היתה שייכת לאדומים מהצפון שעלו ליתרון כבר בדקה ה-10 משער של ערן לוי. במחצית השנייה היה זה אופיר חלוואני שצמד שלו בדקות 53 ו-72 קבע מהפך בתוצאה והעניק את שלוש הנקודות לשחקניו של יובל נעים.

הפועל פ"ת – הפועל נצרת עילית 2:3

הפועל פ"ת המשיכה היום במגמת השיפור, ואחרי שני הפסדים בפתיחת העונה השלימה משחק שלישי ללא הפסד, וחשוב מכך: שלוש נקודות שמעלות אותה במעלה הטבלה עד למקום השישי ומחזיר לחניכיו של אורי מלמיליאן את האמונה שהדרך לליגת העל עדיין סלולה בפניהם.

המלאבסים עלו ל-0:3 כבר במחצית הראשונה. פאפי קימוטו כבש ראשון בדקה השמינית, שמעון אבו חצירה הוסיף את השני בדקה ה-31 וקימוטו קבע 0:3 בדקה ה-36. עידן וייצמן (73) צימק ל-1:3, איב ג'ידה קבע 2:3 בדקה ה-88, ומלמיליאן כבר חשש לאבד שתי נקודות חשובות, אבל בסוף פ"ת חגגה. עכשיו, עם קובי חסן, נראה שרוחות חדשות מתחילות לנשוב באורווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully