וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף החל בגרמניה

29.9.2007 / 18:22

מבול של 28 שערים נפל במחזור ה-8. באיירן גברה 0:1 על לברקוזן, ברמן דרסה את בילפלד עם 1:8. שטוטגארט הפסידה לרוסטוק, תיקו להמבורג

המחזור השמיני בבונדסליגה הניב מבול של שערים. בשמונת משחקי המחזור נפלו לא פחות מ-28 שערים.

המחזור יצא לדרך ביום שישי כאשר סגנית האלופה, שאלקה, המשיכה במירוץ שלה לצמרת עם ניצחון 0:1 על הרטה ברלין. במשחק המרכזי של המחזור פגשה באייר לברקוזן את באיירן מינכן בביי ארינה. הבווארים השיגו ניצחון מינימלי 0:1. האלופה שטוטגארט יצאה למשחק חוץ וחטפה הפסד רביעי העונה, 2:1 להנזה רוסטוק, העולה החדשה.

ורדר ברמן לא עוצרת לרגע. הקבוצה של שאף רמסה ודרסה את את ארמיניה בילפלד בביתה עם 1:8. דורטמונד נוצחה 3:1 על ידי קרלסרוהה, זאת לאחר שהובסה בביתה על ידי המבורג באמצע השבוע. אותה המבורג סיימה בבית בתיקו 2:2, מאכזב מבחינתה עם וולפסבורג. במשחק נוסף מחזיקת הגביע נירנברג נפרדה בתיקו רב שערים עם בוכום, 3:3.

באייר לברקוזן-באיירן מינכן 1:0

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את המוליכה באיירן מינכן עם השנייה ערב המחזור, לברקוזן, בביי ארינה. לוקה טוני, שלא מפסיק לכבוש במדי הקבוצה הבווארית, הבקיע את שער הניצחון חמש דקות לפני תום המחצית הראשונה. הקבוצה של אוטומאר היצפלד לא מסתכלת לאחור ופותחת פער של ארבע נקודות משאלקה, השנייה בטבלה.

שאלקה - הרטה ברלין 0:1

המארחים מגלזנקירשן תקפו לאורך כל המחצית הראשונה והמאמצים נשאו פרי בדקה ה-44, כשג'רמיין ג'ונס הוכשל באכזריות ברחבה. ראפיניה הברזילאי דייק בפנדל כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 0:1 ל'כחולים המלכותיים'. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של סגנית האלופה, שעדיין מציגה יכולת בינונית, אבל יכולה להתנחם בכך שלא הפסידה העונה.

ורדר ברמן - ארמיניה בילפלד 1:8

הקבוצה של תומאס שאף ממשיכה בכושר המצוין שלה. שמינייה מדהימה לרשת של ארמיניה בילפלד, שפתחה את העונה טוב וכעת מדרדרת, מבטיח כי הירוקים לא יוותרו לבאיירן מינכן כל כך מהר על התואר.

החגיגה בווסרשטאדיון החלה בדקה ה-17 כשפיטר נימייר העלה את המארחים ליתרון. הוגו אלמיידה הכפיל את היתרון בדקה ה-36, כשדקה לאחר מכן, עבדלעזיז אחנפוף צימק. בובאקאר סאנוגו עם צמד לפני המחצית (42 ו-44) הוריד את הירוקים להפסקה ביתרון מבטיח. במחצית השנייה הבלם הבינלאומי פר מרטסאקר (59) והחלוץ השבדי מרכוס רוזנברג (66) הוסיפו עוד שניים, כשלקראת הסיום, דייגו (85) והוגו אלמיידה (88) עם השני שלו חתמו את החגיגה של ברמן, שהצליחה להפוך את מאזן השערים שלה לחיובי והיא כבר עם 18 שערי זכות.


הנזה רוסטוק - שטוטגארט 1:2

האלופה קיוותה להתאושש אחרי פתיחת העונה הלא מרשימה, אבל ההפסד היום הוא הרביעי שלה העונה וקשה להאמין כי היא תצליח לשמור על האליפות. תוביאס רת'גב (15) ואלבס אורסטס ג'וניור (18) העלו את המקומיים ליתרון מהיר. מריו גומז רק צימק בדקה ה-73.

המבורג - וולפסבורג 2:2

הקבוצה של הוב סטיבנס ניצחה באמצע השבוע, אחרי תצוגה מצוינת את בורוסיה דורטמונד בחוץ 0:3, אבל היום סיימה בתיקו דרמטי. בסטיאן ריינהארט (17) העלה את המקומיים ליתרון. גראפית איזן בפנדל לזכות הזאבים בדקה ה-57. הקפטן ההולנדי של המבורג, רפאל ואן דר וארט, חשב שאמר את המילה האחרונה בדקה ה-70, אבל אשקאן דג'יה השווה לקבוצה של פליקס מגאת' דקתיים לסיום ועשה רע בלב ליושבי ה-AOL ארינה.

קרלסרוהה - בורוסיה דורטמונד 1:3
לקרלסרוהה: מאסימיליאנו פורסלו (25), מריו אגימן (64), סבסטיאן פרייס (75). לדורטמונד: כריסטיאן וורנס (41).

בוכום - נירנברג 3:3
לבוכום: סטניסלאב ססתאק (43, 66), מרסין מיסייל (62). לנירנברג: פיר קלוגה (40, 60), זבייזדאן מיסימוביץ' (81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully