וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רחוק מלהיות מרוצה"

לי בוץ

4.8.2007 / 20:45

יצחק שום התייחס בסיום משחק הניצחון 0:2 על הפועל כפר סבא ליכולת קבוצתו. עוד בבית ב': בני יהודה ניצחה את הפועל ת"א 0:1. שירזי: "אנו בכיוון הנכון"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הנה זה בא, אפשר לאפסן את ארגזי המלפפונים ולהוציא את כדורי הרגל, כי עונת 2007/8 של ליגת העל נפתחה. במחזור הראשון בבית ב' של גביע הטוטו הפסידה הפועל תל אביב המתחדשת לבני יהודה 1:0 באצטדיון וינטר, זכר לעונש הרדיוס שספגה הקבוצה בעונה הקודמת בעקבות אירועי הדרבי במחזור האחרון. בית"ר ירושלים, שלושה ימים לפני משחק הגומלין במוקדמות האלופות, לא הצליחה להרשים באירוע המרכזי הערב, משחק הניצחון 0:2 על הפועל כפר סבא.

הפועל תל אביב - בני יהודה 1:0

המאמן החדש גיא לוזון עלה בהרכב שכולל את הרכש וינסנט אניימה, ראובן עובד וליאור אסולין, כך שכבר הערב קיבלנו טעימה ראשונה ממתיחת הפנים שעשו הקיץ בוולפסון. על הדרך פגשו שלושת שחקני הרכש את קבוצתם בעונה הקודמת, הזהובים מהשכונה, שרצו לפתוח את העונה ברגל ימין כדי להשכיח את הסיוט מאשתקד. המאמן ניצן שירזי אמר לשחקניו בתום האימון המסכם כי הוא מצפה מהם להתייחסות רצינית לקראת המשחק, וביקש להתכונן כאילו היה זה משחק ליגה לכל דבר. בהפועל חסרו הבלם הברזילאי דוס סנטוס שהודיע הבוקר כי אינו חש בטוב וכן חברו, החלוץ פאביו ג'וניור שיגיע חזרה לארץ ממדינתו רק בשלישי הקרוב. כמו כן, חסרה הפועל את המגן יגאל אנטבי, שנפגע באפו מכדור שנשלח לפרצופו באימון הקבוצה. הכתומים חסרו במשחק את חלוץ הרכש, משה ביטון, שפצוע.

בדקה ה-32, לאחר שלבים ארוכים בהם שלט במגרש בעיקר החום הכבד, שמנע מהקבוצות לפתח משחק כדורגל ראוי, קיבל ז'וזה דוארטה כדור מראשו של אסי בלדוט באזור הרחבה האדומה. הברזילאי של בני יהודה גבר במאבק על דני בונדר וכבש מעשרה מטרים את שערו של וינסנט אניימה, בדרך ל-0:1 לכתומים. במחצית ערך גיא לוזון שני חילופים. יצאו מהמשחק ראובן עובד ועמאר מנצור ונכנסו במקומם ברוך דגו ועדי סבג הצעיר. אך השחקנים החדשים לא הצליחו לחדש דבר במשחקה של הפועל וגם לא לתרום רעננות ודווקא שחקני בני יהודה המשיכו לשלוט, בעיקר במרכז המגרש.

בדקה ה-58 מסר בלדוט מהאגף למגן אבו סיאם, שעקף את טל חן ומ-16 מטרים בעט בעיטה חזקה אותה הדף אניימה לקרן, שממנה לא יצא לכתומים דבר.מהלך הכדורגל האמיתי הראשון של הפועל הופיע רק בדקה ה80, שהחל בדאבל פס מרהיב של הקשר המוכשר, ביבראס נאתכו וליאור אסולין, בסיומו בעט החלוץ כדור אותו הדף שוערה החדש של בני יהודה, דלה איינוגבה. עד לסיום ההתמודדות, לא הצליחו שתי הקבוצות לשנות את התוצאה ואפילו להתקרב לכך.

הרכבים:

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, עמאר מנצור (עדי סבג 45), גל שיש (מאור פרץ 70), טל חן, אבדג'י, ביבראס נאתכו, ראובן עובד (ברוך דגו 45), ואליד באדיר, ליאור אסולין.

בני יהודה: דלה איינוגבה; אלי אברבנל (תמיר כחלון 81) ,סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם; אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', יוסי רוזן (איציק עזוז 75), אסי בלדוט (לירוי צעירי 86), אלי ביטון (עוז ראלי 66) ; ז'וז'ה דוארטה.

לוזון: "אין תירוצים, נעבוד על מה שצריך"

"אנחנו הולכים לקראת עונה טובה ואפילו טובה מאוד", הגיב בסיום המשחק ניצן שירזי, מאמן המנצחת, "אני רוצה להשכיח את העונה הקודמת ונראה לי שזה מה שיקרה".

גיא לוזון, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום המשחק כי יכולתו של אבדג'י, קשרה הברזילאי של הקבוצה,לא מדאיגה אותו אבל לא חסך ביקורת משאר הקבוצה : "בכל הרכב אנחנו צריכים להיראות טוב יותר. היו פערים עצומים בין ההגנה להתקפה ובדקות המעטות שצימצמנו את הפערים שיחקנו יותר טוב. בכל זאת אין תירוצים , נעבוד על מה שצריך, נעשה את השינויים ונקווה שיהיה בסדר. אין מה למהר לעשות סיכומים, בסך הכל מדובר במשחק גביע הטוטו הראשון. נצטרך, לקראת אופ"א לעבוד על הכל, ונעשה את הכל כדי להיראות טוב יותר עד המשחק".

טל חן, שפתח כקשר אחורי והמשיך כבלם, אמר: "כמובן שציפינו ליכולת ולתוצאה אחרת. פתחנו לא טוב את המשחק בני יהודה שלטו בקצב והבקיעו שער מעטות שלנו. נצטרך להפיק לקחים, נעבוד באימונים על מה שצריך ונמשיך הלאה.

על חסרונם של אנסומבו, דוס סנטוס, פאביו ג'וניור ואנטבי אמר חן: "ברור שכל שחקן שחסר הוא משמעותי אבל לא נתרץ את זה בשום דבר. כל הרכב היה צריך להיראות טוב יותר ולשחק טוב היום. יש לנו סגל מספיק טוב. אמרנו את זה בהתחלה ונמשיך להגיד את זה - אנחנו קבוצה מספיק טובה למרות שלא ראו את זה היום. אנחנו רוצים להילחם על כל תואר אפשרי".

זאב חיימוביץ', שפתח ברגל ימין את דרכו בבני יהודה: "אין יותר כיף מלפתוח עונה עם ניצחון. עבדנו קשה מאוד בחודש האחרון. זו הייתה אולי ההכנה הכי קשה שהייתה לי בשנים המעטות שאני משחק כדורגל מקצועני. ניצן הכין אותנו טוב מאוד למשחק. אין סיבה שלא נתברג בצמרת - זו המטרה שלנו. בני יהודה מדברת וכולם יודעים שהיא השקיעה השנה בשביל לא לעשות עונה לא טובה כמו בעונה שעברה. אנחנו, השחקנים, נעשה הכל כדי שזה באמת יקרה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא 0:2

בית"ר ירושלים אירחה את הפועל כפר סבא במחזור הראשון של גביע הטוטו במסגרת בית ב'. שלושה ימים לפני המשחק הגורלי של הקבוצה נגד פ.צ. קופנהאגן בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות עלה המאמן יצחק שום בהרכב חסר, שנותן מנוחה לשחקניו הבכירים. ברק יצחקי הפצוע לא נכלל בסגל ובבית"ר מעוניינים לשמור אותו למשחק נגד הדנים. לראשונה מאז שהוקם אצטדיון טדי יכלו אוהדי בית"ר להנות ממשחק כדורגל ללא גדרות, שהוסרו השנה מהיציעים.

לעומת בית"ר, לה סגל סופי וסגור, בקבוצה מהשרון עדיין מנסים למצוא את התמהיל המושלם. אלי אוחנה ששוב פגש את קבוצתו המיתולוגית, בחן בהתמודדות את החלוץ הברזילאי ג'פרסון, שלא הרשים. המגן גונזלבש, גם הוא ממדינת הסלסה, יגיע רק ביום ראשון, לכן לא נטל חלק במשחק.

בדקה ה-36 קיבל טוטו תמוז כדור מבעיטה חופשית של אבירם ברוכיאן. כדורו של תמוז פגע באחד משחקני כפר סבא ומשם לרגליו של רומולו, שבמשחק הבכורה שלו בעט ממטרים ספורים פנימה. 0:1 לבית"ר. בהמשך בית"ר לא הבריקה והמאמן, יצחק שום, הקפיד בעיקר על מתן מנוחה לשחקניו הבכירים. כריסטיאן אלברז, מיכאל זנדברג ומילובאן מירוסביץ' הוחלפו ועידן טל כאמור, נכנס רק במחצית.בדקה ה-75 קיבל עמרי אפק כדור מצויין מאבירם ברוכיאן וברגל שמאל כבש מ-20 מטרים את שערם השני של הצהובים שחורים. לקראת המשחק בשלישי הקרוב, יצטרכו הירושלמים לעבוד קשה ובעיקר להשיל מעליה את הכבדות שהביאה הפגרה.


הרכבים:

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, אלירן דנין, דוד אמסלם, שמעון גרשון (אריק בנאדו 63), כריסטיאן אלברז (יואב זיו 46), אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג (עידן טל 46), מילובאן מירוסביץ' (עמרי אפק), גל אלברמן, רומולו, טוטו תמוז

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אורי אוזן, אלירן סיימון, אייל שן (יעוזה אבובקרי 46), כפיר אדרי (טל בניש 76), גיירמו ישראלביץ', בן לוז, סמואל יבואה, ג'פרסון (גיא דיין 58)

"באירופה האוויר אחר"

יצחק שום, מאמן בית"ר התייחס בסיום למשחק הבינוני של קבוצתו: "אני רחוק מלהיות מרוצה. זה משחק הכנה לקופנהאגן. לא רציתי להעמיס על השחקנים ולא רציתי שייפצעו כך שכולם יהיו מוכנים ליום שלישי. המשחק נגד הדנים יהיה שונה לגמרי והראש שלנו מופנה לשם. זה שרומולו כבר הגיע להחמצות זה טוב, זה שהוא החמיץ זה לא טוב".

שמעון גרשון התייחס ראשית למשחק נגד פ.צ. קופנהאגן: "נתמודד מול קבוצה חזקה. חזרנו מדנמרק עם אמונה שאנו מסוגלים לעבור אותם, אבל עדיין זו קבוצה קשה. אני מקווה שהמומנטום שלנו יהיה מההתחלה.

"בחודש האחרון שיחקנו כדורגל רק באירופה, האוויר שם אחר, הלחות פה זה דבר מטורף. אין ספק שהמשחק נגד קופנהאגן יהיה שונה. הקצב יהיה הרבה יותר גבוה. אנו מאמינים שבטדי אפשר לעבור אותם".

אלי אוחנה: "כשאתה מפסיד אתה אף פעם לא מרוצה, אבל בתנאי הפתיחה שהיו לנו אז זה בסדר. בית"ר לא הצליחה להגיע משך 65 דקות הרבה לשער שלנו. אחרי שקיבלנו את השני, ניסינו להחזיר באחד, אך לא הצלחנו. חסרנו הרבה שחקנים היום. בסך הכול הכול הפסדנו לבית"ר ירושלים, זה לא מנחם, אבל זה היה משחק הכנה מצוין לליגה".

לגבי החלוץ הנבחן שלו אמר אוחנה: "ג'פרסון הובא לפה אחרי שבחנו אותו במחנה האימון. ככל הנראה הוא היה עייף. אנו רוצים למצוא את האיזון בתקציב בין להישאר שפויים לבין הוצאות על שחקנים. השוק הישראלי יקר מאוד. חסר לנו מחץ. אני יכול להיות מרוצה ממשחק ההגנה".

* קבוצת הנדל"ן "ב.יאיר" תאמץ את בית"ר ירושלים בשלוש השנים הקרובות. שמה של הקבוצה יהיה מעתה "בית"ר ב.יאיר ירושלים", והחברה תהפוך לנותרת החסות הראשית של הקבוצה, ותעניק לה סכום של שני מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully