וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מכבי ת"א

2.8.2007 / 22:33

יאנג בויס הדיחה את בנאנטס, ארטמדיה התקשתה מול זימברו והלסינבורג השלימה 0:9 מול טראנס בדרך לשלב המוקדמות השני של אופ"א

הלסינבורג השבדית, בשורותיה משחק הנריק לארסן, ניצחה 0:3 את טראנס נארבה האסטונית בחוץ והשלימה 0:9 קליל. אריק ווהלשטדט (18), פרדריק סוואנבק (32) ומתיאס אונקרי (73) כבשו היום.

ארטמדיה הסלובקית, שלפני שנתיים העפילה לליגת האלופות, בקושי עברה את זימברו קישינייב אחרי תיקו 2:2 במולדובה שהעלה אותם לשלב הבא בזכות שערי חוץ (3:3 בסיכום שני המשחקים).

גם האקה הפינית עלתה בזכות שער חוץ אחרי שניצחה 0:2 את ריהל הוולשית ומחקה את ההפסד 3:1 מלפני שבועיים. מיקו אינאנן וואלרי פופוביץ' כבשו לפינים.

את המותחן של הערב סיפקו אמרי טיביליסי ובלחטאוב. הפולנים ניצחו במשחק הראשון 0:2, אבל צמד של טטנאשווילי ושל דויאטסשווילי העניק לגארוגיאנים ניצחון זהה והקבוצות ניגשו לפנדלים, שם כבר ניצחה בלחאטוב ועלתה לשלב הבא.

בראן הנורבגית ניצחה 3:6 את קארמרדן הוולשית ואחרי ה-0:8 במשחק הראשון, השלימה 3:14 נחמד. מיקה אשטראק הארמנית הפתיעה את מ.ט.ק בודפשט, ניצחה איתה 0:1 ובזכות השער שכבשה בהפסד 2:1 בבירת הונגריה, עלתה שלב.

ארמנית אחרת, בנאנטס ירבאן, הפתיעה את יאנג בויס ברן כשכפתה עליה 1:1 במשחק הראשון, אבל היום השוויצרים לא ריחמו והביסו את יריבהם 0:4 בדרך לסיבוב המוקדמות השני. ז'ואאו פאולו כבש צמד (11, 41), טיאגו (21) ושנאולי (58) השלימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully