וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: המשחק של בית"ר בערוץ בתשלום

ליאור ליברובסקי

27.7.2007 / 12:32

מועצת הכבלים והלווין הוציאה הודעה רשמית לפיה היא לא תמנע את שידור המשחק מול קופנהאגן בספורט 5+ לייב, אבל המחיר יוזל

כותרות שונות בתקשורת גרמו לאוהדי בית"ר ירושלים לחגוג הבוקר (שישי) את ה"ניצחון" על ערוץ הספורט. לפי דיווחים שונים ומוטעים, הם כבר חשבו שלא יצטרכו לשלם עבור הצפייה במשחק של קבוצתם מול פ.צ קופנהאגן במוקדמות ליגת האלופות. המועצה לכבלים ולויין קיוותה לשרת אותם ולהורות לערוץ הספורט לשדר את המשחק בערוץ פתוח, אלא שבסופו של דבר היא התקפלה.

בהודעה רשמית שפירסמה הערב מועצת הכבלים והלווין נכתב כי: "נוכח החשש הכבד כי מניעת שידורו של המשחק בערוץ 5 לייב, יביא לכך שהמשחק לא ישודר כלל בישראל אפשרה מ"מ יו"ר המועצה לשדרו בערוץ 5 לייב, בכפוף לכך שמחירו יופחת משמעותית".

לפי ההסכם החדש, ערוץ 5+ לייב יוצע לצופים בחודש יולי עבור מחיר מופחת של 11.99 ש"ח במקום 19.99 ש"ח. המשמעות היא כי מנויים שהתחברו לערוץ רק בשל המשחק המדובר, יוכלו לצפות בו במחיר מופחת של משחק בודד. צופים שהתחברו החודש לשידורי 5 לייב על מנת לצפות במשחק יקבלו החזר.

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "להחלטת המועצה יש השלכות כלכליות עצומות על חברות הכבלים, הלוויין וערוץ הספורט, והיא כרוכה במתן זיכוי רטרואקטיבי לעשרות אלפי מנויים- דבר שלא קרה מעולם קודם לכן. למרות הכעס שלנו על מועצת הכבלים והלוויין שהתערבה בשיקולים פנימיים, אין לנו אלא לקבל את ההחלטה כלשונה. מכל מקום, מהמקרה הזה יופקו לקחים לעתיד".

בן שושן ובן יוסף לא ייצאו לדנמרק (אסף שקד, וואלה! ספורט)

הבלם תומר בן יוסף והחלוץ עמית בן שושן לא ימריאו עם בית"ר ירושלים למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול קופנהאגן, וזאת עקב פציעות בגב. השניים קיבלו טיפולים עד לאתמול על מנת להכשירם, אך בסופו של דבר הם ישארו בארץ.

מילובאן מירוסביץ', שחתם אמש (חמישי) על חוזה חדש בבית"ר ירושלים, ערך הבוקר אימון ראשון בקבוצה מאז חזרתו. אתמול סמוך לחצות נקבע כי מירוסביץ' יוכל לשחק עם הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות אחרי דרמה לא קטנה, שכמו בסרטי מתח הוליוודים, נמשכה כמעט עד לשנייה האחרונה. בשורה התחתונה - שחרורו הבינלאומי של הקשר הצ'יליאני הגיע ב-23:52, 8 דקות לפני הדד הליין שקיבלה בית"ר לרשום אותו למוקדמות ליגת האלופות והשחקן ייסע עם הקבוצה לקופנהאגן בשבוע הבא.

"עברתי את היומיים הכי קשים בחיים שלי", הוא אמר אחרי שהשחרור הגיע, "אני בן 27 והרגשתי כאילו הוסיפו לי עוד 15 שנה. עברתי לילה בלי שינה וכל היום בקושי הצלחתי לתפקד. ראסינג ניסתה לחבל בשחרור שלי והיו רגעים שלא האמנתי שהשחרור באמת יגיע בזמן. אני שמח מאוד שהכל הסתדר בסוף לטובה, את השעות האחרונות לפני קבלת הפקס העברתי עם אלברז ורומולו שהתפללו ביחד איתי שהשחרור יגיע וזה בסופו של דבר עזר.

"אני רוצה להודות לכמה אנשים בארץ שבאמת עזרו לי על מנת שהכל יצא לפועל בסופו של דבר - לרוני מוסנזון, לאיציק קורנפיין שנלחם בשבילי ולחברים שלי. מחר אגיע לבית וגן ואערוך פגישה מחודשת עם החברים שלי - התגעגתי אליהם מאוד".

מירוסביץ' התייחס גם למטרה האירופאית של הקבוצה - המשחק מול פ.צ קופנהאגן: "המטרה שלי הייתה לבוא ולעזור לבית"ר בליגת האלופות וגם בליגה. אני כל כך מאושר שהשחרור הזה הגיע ואוכל לטוס לדנמרק ולעזור לבית"ר ירושלים. אלוהים היה איתי היום אחרת אני לא יכול להסביר את זה שהשחרור הגיע 10 דקות לפני הזמן הסופי. אני רוצה להודות לכל האוהדים שתמכו בי היום וגם בשדה התעופה. אני מבטיח להחזיר להם ובגדול"

שלישייה מול נצרת עילית במשחק אימון

בית"ר ניצחה אתמול 0:3 את הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, במסגרת משחק אימון שנערך באיצטדיון טדי סגור לקהל ולכלי התקשורת. את השערים לירושלמים כבשו ברק יצחקי (צמד) וחן עזריאל.

החלוץ הברזילאי אנטולינו רומולו ערך את הופעת הבכורה שלו במדי בית"ר ירושלים כששותף כ-20 דקות במשחק. מיד לאחר המשחק קיבל השחקן מפתחות לדירה החדשה בה התגורר בעבר כריסטיאן פביאני. רומולו אגב, יתגורר באותו הבניין של מירוסביץ' ואלברז.

"אני שמח מאוד שהגעתי לבית"ר ירושלים", אמר השחקן, "יצא לי כבר להיפגש עם מירוסביץ' ואלברז ואני בטוח שהם יהיו החברים הכי טובים שלי כאן. נותנים לי יחס מצויין ואני מקווה לעזור לבית"ר לעבור את קופנהאגן. כששיחקתי במיינץ היה לנו מפגש כפול מול סביליה ולמרות שהם היו עדיפים עלינו הצלחנו להוציא תיקו 0:0 בספרד, אך הפסדנו 2:0 בבית. אני מאמין שגם הפעם עם בית"ר נוכל להשיג תוצאה שתתן לנו יתרון במשחק הגומלין".

עדכון ראשון 26.7.07 23:54
עדכון אחרון 27.707 19:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully