וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לשכונה בחור חדש

15.6.2007 / 14:42

עיתוני אנגליה שיבחו את החתמת בן חיים בצ'לסי. בן סהר עשוי להיות מושאל. ווסטהאם עושה הכל כדי למנוע מבניון לעבור לליברפול

חתימתו של טל בן חיים בצ'לסי אתמול (חמישי) לארבע שנים תמורת משכורת שיא של למעלה מ-60 אלף ליש"ט בשבוע הכתה גלים לא רק בארצנו הקטנה. עיתוני אנגליה שיבחו את ההחתמה הזולה (בן חיים חתם כהעברה חופשית אחרי שהחוזה שלו בבולטון הסתיים) והיעילה של מוריניו, שהצטרפה לאלו של סטיב סידוול, קלאודיו פיזארו והבלם הברזילאי אלכס.

עיתוני הממלכה שיבחו את מוסר העבודה הגבוה של בן חיים וציינו כי הוא בדיוק מסוג השחקנים המועדפים על המנג'ר הפורטוגלי, שכזכור חיזר אחריו במרץ גם בחלון ההעברות בינואר האחרון. בן חיים יצטרף לצ'לסי כבר בשבוע הבא ויטוס עם הקבוצה למסע קדם העונה שלה בארצות הברית.

מי שנותר מאוכזב מחתימתו של הבלם הישראלי בלונדון היה מאמנו בשלוש השנים האחרונות, סם אלרדייס, שניסה להביא אותו לקבוצתו החדשה, ניוקאסל. "אני חושב שהיה לנו קרב ארוך וקשה השבוע", אמר אלרדייס. "אבל הפיתוי של צ'לסי וליגת האלופות הטה את הכף לטובתם. עצוב לי שאני לא יכול להביא אותו לניוקאסל ולחזור לשתף איתו פעולה. אני מאוד אוהב את הבחור ואנחנו מכירים זה את זה היטב. אבל כמו שאמרתי, הפיתוי של צ'לסי היה גדול מדי".

עוזי דן מ"הארץ" מוסיף, כי מי שכנראה לא ישתף אתו פעולה יהיה הישראלי הראשון שהגיע לצ'לסי, בן סהר. אתמול נודע כי מוריניו החליט לא להעלות את סהר לקבוצה הבוגרת, והוא מעוניין להשאיל את החלוץ הישראלי הצעיר כדי שישתפשף. צ'רלטון ופורטסמות הוזכרו כמועמדות לקלוט את סהר.

אבל בן חיים בכל זאת לא צפוי להיות הישראלי היחיד בסטמפורד ברידג' בעונה הבאה, מאחר ורומן אברמוביץ' דבק בעמדתו לצרף לצוות המקצועי של צ'לסי את אברהם גרנט, על אפו ועל חמתו של מוריניו. גרנט משמש עדיין כמנהל הטכני של פורטסמות, אך הוא עשוי להצטרף לסגנית האלופה כבר במסעה הקרוב לארצות הברית.

לליברפול אין כסף לבניון?

בליברפול כבר הפסיקו להכחיש את העניין הרב שלהם ביוסי בניון, אבל ווסטהאם לא מתכוונת לוותר כל כך בקלות על הקשר הישראלי. הפטישים מתכוונים לעשות כל שביכולתם על מנת להשאיר את בניון באפטון פארק, וכדי לטפרד את עזיבתו הם מתכננים להקפיץ את תג המחיר שלו לשמיים, עד שהליברפולים ייאלצו להתקפל.

בינתיים קיבלה ווסטהאם חדשה לא משמחת נוספת, שרק תחזק את האחיזה שלהם בבניון. דארן בנט, חלוצה המצוין של צ'רלטון שכבר היה קרוב מאוד לחתימה בווסטהאם תמורת 17 מיליון יורו, הודיע כי הוא מסרב להצעה הנדיבה וממשיך בחיפושיו אחרי קבוצה חדשה. צ'לסי, ארסנל וטוטנהאם כבר נכנסו למירוץ זריז להתחמת בנט, בעוד שהפטישים נותרים בידיים ריקות.

עוד לפני שיתברר אם בניון יגיע לאנפילד או לא, מה שכבר בטוח הוא שרפא בניטז לא אוהב את הפעילות המינורית של ליברפול בשוק ההעברות. המאמן הספרדי שלח מסר חריף לבעלי הקבוצה, ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, לפיו הוא יקום ויתפטר אם הקבוצה לא תתחזק באופן שיאפשר לה להתמודד על תואר האליפות בפרמייר ליג בעונה הבאה. כזכור, ליברפול הציעה לווסטהאם סכום זניח על בניון, בו בזמן שהיא מנסה לפתות את דייגו פורלאן ולשים עליו את רוב הכסף. כרגע, בהתחשב במדיניות היד הקמוצה של ראשי ליברפול, קשה לראות איך הם מביאים את בניון לאנפילד.

* דיווחים בצרפת טענו ווסטהאם היתה המועמדת הראשית להחתים את גרגורי קופה, לפני ששוער ליון ונבחרת צרפת חתם על חוזה חדש במדי האלופה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully