וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרם הריאלסטי

27.5.2007 / 0:53

ריאל מדריד גברה על דפור 1:3 ונשארה ראשונה בטבלה. בארסה צמודה אחרי 0:1 על חטאפה, רונאלדיניו הורחק. ולנסיה יצאה מהמירוץ

הליגה הספרדית ממשיכה לספק לנו מחזורי סיום מרתקים, אחרי שבשבוע שעבר ראינו דרמות גדולות בהואלבה (2:3 לריאל מדריד על רקראטיבו) ובלה קורוניה (1:2 לסביליה על דפורטיבו), ועוד הצגה גדולה בויסנטה קלדרון (0:6 לברצלונה על אתליקו).

ריאל אירחה את דודו אוואט עם קבוצתו דפורטיבו לה קורוניה. הקבוצה של קאפלו לא הרשימה, אבל כעת היא לא צריכה להרשים, היא רק צריכה לקחת שלוש נקודות פעם אחר פעם ועשתה זאת עם 1:3. ראול כבש את שערו ה-187 במדי הקבוצה. ואן ניסטלרוי הבקיע את שערו ה-23 בליגה.

ברצלונה פתחה את משחקה רגעים ספורים אחרי ריאל, וניצחה 0:1 את חטאפה, משער של רונאלדיניו, שקיבל כרטיס אדום בדקה ה-38. בסופו של דבר שלוש הנקודות נשארו בקאמפ נואו, והקטאלונים השתוו לריאל מדריד בטבלה, אך מדורגים במקום השני בגלל יחס שערים פנימי נחות מהיריבה ממדריד.

תקוותיה של ולנסיה לשמור על סיכוי לזכות בתואר התנפצו הערב (שבת) כשהפסידה בביתה 3:2 לויאריאל. ונשארה עם 65 נקודות ליגה, מרחק 4 נקודות מהמקום הראשון.

סביליה תארח ביום ראשון את סראגוסה החזקה, וזו תארח מצידה את ריאל במחזור הבא (שייערך בעוד שבועיים, עקב פגרת הנבחרות). כרגע, מחזיקה ריאל ב-72 נקודות, כמו גם ברצלונה ולסביליה 67 נקודות.

ריאל מדריד-לה קורוניה 1:3

הערב לא ראינו דרמות כפי שריאל סיפקה בשני המחזורים האחרונים עם שערים בדקות הסיום. הספיק לאוהדיה דפיקות הלב המואצות שהיא עשתה להם. הבלנקוס פתחו ותקפו וכבשו שער לא חוקי בדקה ה-29. דפור איזנה במחצית השנייה, אבל ריאל ענתה בצמד. אחד מהם של ראול, הקפטן, שכבש שער מספר 187 (!) בקריירה וממשיך לצעוד כלפי צמרת כובשי הקבוצה. במחזור הבא שבוע הבא תצא ריאל למשחק חוץ קשה בלה רומרדה נגד סראגוסה.

פאביו קאפלו, מאמן ריאל מדריד, פתח בקישור האחורי עם פרננדו גאגו, דיוויד בקהאם ומחמאדו דיארה בעוד שאת החוד הרכיבו ואן ניסטלרוי, רוביניו וראול, שינסו להבקיע את שערו של דודו אוואט.

בדקה השביעית הגיע רוביניו להזדמנות ראשונה במשחק כדי להעלות את הבלנקוס ליתרון, אך הגנת דפור הרחיקה את הסכנה. ארבע דקות לאחר מכן עוד מסירה טובה של האנגלי, אלא שראול לא הספיק להגיע לכדור.

בדקה ה-29 הגיע השער שהקפיץ את הברנבאו, למרות שהיה צריך להיפסל אחרי נגיעת יד של רוד ואן ניסטלרוי. בקהאם שוב יצר בלאגן ברחבה של אוואט כשהרים משמאל, ההולנדי עלה מעל המגן והסיט את הכדור לשער עם היד. ראול לא הצליח לדחוק, אבל סרחיו ראמוס היה כדי להבקיע.

דיוויד בקהאם המשיך להטריד את דודו אוואט ושלח בדקה ה-50 כדור חופשי יפהפה לקורה הגבוהה שלו. בדקה ה-54 הצליחה ריאל להרחיק את הכדור לקרן, אחרי ערבובייה ברחבה. ההתקפה הבא הניבה את שער השיוויון לזכות הורודים מגאליסיה. גוזמאן העביר רוחב וקאפדוויה הרשית מארבעה מטרים. אבל ריאל של העונה חיה בשביל המצבים האלו, ובדקה ה-58 ראול נגח מהרמה של בקהאם. הקפטן הנצחי כבש את שערו ה-187 בקבוצה. בדקה ה-75 רוד ואן ניסטלרוי השתלט על כדור תועה וגילגל לרשת החשופה. זה היה שערו ה-23 בליגה של ההולנדי.

ברצלונה - חטאפה 0:1

זה המשחק שכל אוהדי בארסה חיכו לו מאז ההשפלה הכואבת 4:0 בגומלין חצי גמר הגביע, שהוביל להדחה המפתיעה של הקטלונים מהמפעל, אחרי שניצחו 2:5 במשחק הראשון ונראו בדרכם לגמר מול סביליה. במקום נקמה מתוקה, חזו 80 אלף הצופים בקאמפ נואו בקרב אדיר בין שתי הקבוצות, שכלל משחק קצבי, 8 צהובים וכרטיס אדום לרונאלדיניו.

בארסה פתחה בסערה ועלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-3 כשהתקפתה במתפרצת הסתיימה במסירת רוחב של סמואל אטו, ופס קליל של רונאלדיניו לרשת של רוברטו אבונדאנזיירי. המארחת המשיכה בקצב, אבל ככל שנקפו הדקות המשחק הפך פיזי. הארוע הבולט במשחק התרחש בדקה ה-38 כשדויד בלנגואר תיקל את רונאלדיניו, וכשהברזילאי שכב על הדשא הוא בעט באשכיו של מגן חטאפה, כדי לראות מיד את הכרטיס האדום.

במחצית השנייה, על אף הנחיתות המספרית, ליאונל מסי לקח אחריות וניהל את התקפת בארסה, אבל הוא ואטו לא מצאו את רשת היריבה. בדקות האחרונות חטאפה הגבירה את הלחץ, ובדקה ה-82 יושבי האצטדיון כמעט קיבלו התקף לב כשהמחליף ולנטין פאשו פיספס במעט כדור רוחב שיכול היה לקבוע שוויון. בסופו של דבר, ברצלונה הוציאה את שלוש הנקודות, וכבר מביטה קדימה על משחקה הבא, דרבי ביתי מול אספניול. אבל ללא "רוני".

ולנסיה - ויאריאל 3:2

הרביעית בטבלה ולנסיה אירחה בביתה את ויאריאל. בדקה ה-18 הכשיל שוער האורחים סבסטיאן וירה את דויד וייה ברחבה, ו-וייה עצמו כבש את הפנדל כשבעט שוטח ושמאלה כדי להעלות את העטלפים ל-0:1. "הצוללת הצהובה" הצילחה לקלקל את החגיגה של הקבוצה הבכירה של המחוז, כשהשוותה בדקה ה-35. עקב של גיירמו פרנקו מצא את דייגו פורלן, שהיטעה את סנטיאגו קאניזארס ושלח את הכדור פנימה.

במחצית השנייה המסטאיה כבר היה בהלם, וראה את סיכויי האליפות מצטמקים לנגד עיניו. ג'ון דאל תומאסון, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, העלה את הצהובים ליתרון 1:2, אחרי שמלכודת הנבדל של הגנת ולנסיה נכשלה ואיפשרה לו לכבוש מול קאניזארס. בדקה ה-87 פורלן עקב את שוער המארחים וקבע 1:3, וגם שער מצמק יפה של דויד וייה בתוספת הזמן, לא עזר לולנסיה, שמפסידה בביתה 3:2, וכנראה נפרדת סופית מחלום האליפות.

"אס": ונגר הציע עצמו לריאל ונדחה ("הארץ")

ארסן ונגר הציע עצמו לריאל מדריד כמחליף לפאביו קאפלו, אך נדחה לאור העובדה שהמועדון כבר חתם על הסכם מקדים עם ברנד שוסטר - כך טען אתמול העיתון הספרדי "אס".

"ארסן פשוט איחר. הוא ידע שקאפלו לא אמור להמשיך, אבל כשפנה לריאל שוסטר כבר היה סגור", כתב העיתון, שהוסיף כי ריאל התלבטה בין הגרמני, הצרפתי ומיכאל לאודרופ. אם שוסטר לא יקבל את המשרה - למשל במידה שקאפלו, שחתום עד 2009, ייקח אליפות ויישאר - הוא יהיה זכאי לפיצוי בסך 1.2 מיליון יורו.

ונגר היה במדריד לפני כמה ימים כדי לסגור עניינים בנוגע לחוסה אנטוניו רייס (שמושאל מארסנל לריאל) ולז'וליו באפטיסטה (שמושאל מריאל לארסנל), וכן כדי לדון בססק פאברגאס, בו ריאל מעוניינת.

בינתיים נמשכות הידיעות באיטליה ובספרד כאילו קאקה יעבור בסופו של דבר ממילאן לריאל.

בראיון ל"רדיו מארקה" אמר חברו לנבחרת ברזיל, רוביניו, כי כוכב אלופת אירופה אמר לו שהוא משתוקק לשחק בריאל. "עם קאקה נזכה בהרבה תארים", הצהיר רוביניו. "הוא אמר לי שזה המועדון הכי גדול ושהוא ישמח לשחק בו. הוא שחקן אדיר. אני בטוח שהוא יזכה השנה בכדור הזהב והוא גם בן אדם נהדר מחוץ למגרש, מאוד דתי ושקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully