וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הבטיחה את העלייה

14.4.2007 / 16:07

בני סכנין הבטיחה את שובה לליגת העל אחרי 1:1 ביתי מול הפועל אשקלון, ונתנה אות לחגיגה בדוחא. הפועל ירושלים שוב מתחת לקו האדום

מזל טוב לבני סכנין. היום (שבת) הבטיחה הקבוצה את חזרתה לליגת העל אחרי שנה אחת בלבד בליגה הלאומית, אחרי שסיימה ב-1:1 בבית מול הפועל אשקלון.

כבר לפני פתיחת המשחק הכל היה מוכן לחגיגה, אבל אשקלון לא שיתפה פעולה. האורחים הובילו 0:1 וכמעט הרסו את השמחה, אבל בני חדד השווה בדקה ה-84 והביא את הנקודה שסגרה את הסיפור באופן רשמי.

בתחתית שמח. צמד של אחמד סבע הפך פיגור של בני לוד לניצחון בטדי על הפועל ירושלים - 1:2, ששיקע את הירושלמים שוב מתחת לקו האדום. הניצחון של אחי נצרת הוציא אותה מהבוץ והעלה אותה למקום ה-9. הרחק מהסערה גברה רמת השרון בבאר שבע על הפועל 1:3. נצרת עילית נותרה במקום האחרון לאחר שהפסידה בקרית שמונה 4:2. לרן בן שמעון חסרות שתי נקודות לחגיגות העלייה.

הפועל קרית שמונה - הפועל נצרת עילית 2:4

קרית שמונה חששה ממעידה מול נצרת עילית, שמצידה הייתה חייבת את הנקודות כדי לא לרדת שתי ליגות בשנתיים. במחזור הקודם סכנין השתמשה בה כדי לעשות צעד גדול לעבר הבטחת ההעפלה, והפעם עשתה זאת קרית שמונה.

שחר סימנטוב הותיק הבקיע כבר בדקה ה-6, והעלה בשער חשוב ביותר את האורחים ליתרון, אבל איליה יבוריאן השווה בפנדל בדקה ה-27, למרות שקבוצתו נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של תומר טיאר בדקה ה-11.

במחצית השניה - התפרקות טוטאלית של נצרת עילית. סלאח חסארמה הבקיע בדקה ה-63, יוסי דורה הגדיל בדקה ה-83 וחמש דקות אחר כך קבע וויהאם עמאשה 1:4. ירו בלו רק צימק שניות ספורות לשריקה - 2:4 בסיום.

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת 3:1

עכו הייתה אמורה להילחם כדי לשמור על הסיכוי התאורטי לעלייה, אבל כנראה לאורחים, הנאבקים על המשך קיומם בליגה, היו תוכניות אחרות.

הפתיחה של אחי נצרת הייתה טובה, כשקרלוס סיברדיוס הבקיע בדקה ה-23 והעלה אותה ליתרון 0:1. האורחים המשיכו ללחוץ וסיברדיוס הבקיע את השני שלו בדקה ה-60. עכו התפרקה וללה מהראן כבש את השער השלישי בדקה ה-75. כפיר לייבוביץ' רק צימק בדקה ה-89. ניצחון ענק לנצרתים, שטיפסו למקום התשיעי בטבלה.

הפועל רעננה - הפועל חיפה 4:1

לשתי הקבוצות לא היה ממש על מה לשחק כי הן לא בסכנת ירידה וגם לא בתמונת העלייה הריאלית לליגת העל, אולי על הכבוד והמיקום בטבלה.

החיפאים פתחו בבליץ והבקיעו תוך 15 דקות שני שערים, של סרג' איליי (7) וקני ג'קרצ'ה (15). איליי הבקיע את השער השני שלו במשחק בדקה ה-30. יובל אבידור הבקיע את השער הרביעי (52). אלירן אוחנה צימק בפנדל בדקה ה-88 - 1:4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הפועל באר שבע - עירוני רמת השרון 3:1

הפועל באר שבע כבר לא זוכרת מתי היא ניצחה בפעם האחרונה (רמז: זה היה לפני שבעה מחזורים). הקבוצה של גילי לנדאו רוצה שהעונה תיגמר כבר, אחרי שעפה מהגביע ובמחזור הקודם בליגה גם חטפה 2:1 מהפועל חיפה.

עירוני רמת השרון יכולה להיות מסופקת מהניצחון הזה, שהרחיק אותה מאימת הירידה. ג'ורג' דטורו הבקיע בדקה ה-16 והעלה את שחקניו של גילי לנדאו ליתרון, אבל גל אדיר הישווה בדקה ה-42 וערן זהבי הפך את התוצאה בדקה ה-65 - 1:2 לרמת השרון. שרון גורמזאנו הבקיע את השער השלישי בדקה ה-83 וסגר את המשחק על 1:3.

הפועל ירושלים - הפועל בני לוד 2:1

זה היה משחק של לתת את הנשמה, להיות או לחדול, לטרוף את הדשא וכל שאר הקלישאות במשחק בין שתי קבוצות שנמצאות עם הגב צמוד כמעט לגמרי לקיר. ומי שהייתה לו יותר נשמה במשחק הזה הוא אחמד סבע, שבצמד שכבש שיקע את הירושלמים בצרות צרורות ומתחת לקו האדום. זה היה הפסד ראשון לאחר חודשיים לירושלמים.

אסף כריספיס העלה את ירושלים ליתרון בדקה ה-38 וקבע 0:1 למארחים, אבל הלודאים לא ויתרו וסבע איזן בדקה ה-62. אותו סבע כבש שער נוסף בדקה ה-80, וקבע 1:2, ועכשיו מישל דיין ושחקניו יצטרכו לעשות חושבים איך להיחלץ מהמצב הקשה.

בני סכנין - הפועל אשקלון 1:1

4,500 אוהדים, ביניהם ח"כ אחמד טיבי, הצטופפו באיצטדיון דוחא ויצרו אווירת חג. בדקות הראשונות הטירוף מהיציעים השפיע גם על שחקני סכנין, שפתחו את המשחק בצורה נמרצת, לחצו על השער של אשקלון והגיעו לכמה מצבים מסוכנים. לצערם, סאני, וילנר וקדוסי לא ניצלו את ההזדמנויות.

עם הזמן אשקלון נכנסה למשחק, ובדקה ה-66 דוחא נכנס להלם. האשקלונים, שנלחמים על חייהם בליגה, לא התעניינו באינטרסים של המארחים, וניר נחום כבש שער מצוין בהתקפה מתפרצת מהירה וקבע 0:1 מוצדק לחלוטין. בדקות האלה כבר היה קשה להבחין מי עושה את דרכה לליגת העל ומי לארצית, והקהל כבר החל להתעצבן. בדקה ה-84 עבד רבאח הגביה מהאגף הימני, ובני חדד היה שם כדי לנגוח פנימה, לקבוע 1:1, ולתת את האות לתחילת החגיגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully