וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו בא בזמן

10.4.2007 / 23:00

ג'ובאני רוסו כבש שער דקה לסיום ההארכה כדי להעניק למכבי ת"א ניצחון 1:2 על הכח בגביע. נתניה-סכנין 2:1, הפועל ת"א-הפועל ירושלים 0:3

הפועל ת"א פגשה הערב (שלישי) בבלומפילד את הפועל ירושלים למשחק במסגרת שלב ט' של גביע המדינה. לאור הפער שפתחה בית"ר ירושלים בליגה, המפעל הזה הוא כל מה שנותר לאדומים של ניר לוין, שנאלץ להסתדר ללא שלושה שחקני הרכב פצועים – חאבייר פאאס, ברוך דגו ודני בונדר.

כתבתנו לי בוץ מוסיפה כי לקראת סיום המשחק הוציאו השוטרים במשחק את אחד מאוהדי הפועל תל אביב לאחר שקילל אותם ועיכבו אותו לחקירה. בעקבות כך החלו יתר האוהדים לקלל את השוטרים, ואף זרקו תוף עידוד גדול לעברם. בינתיים שרק השופט לסיום, ורמי דואני וטל חן רצו לכיוון היציע במטרה להרגיע את הרוחות, אך השוטרים דחפו אותם החוצה כדי שלא יתערבו. בנוסף איימו השוטרים על מספר צלמים שהיו במקום שלא יצלמו את האירוע.

האורחים מירושלים פתחו היטב והגיעו לכמה מצבים בדקות הפתיחה, אבל השער הראשון היה שייך לאליניב ברדה, שקיבל בדקה ה-38 מסירת עומק מסלים טועמה, ונותר לבד לחלוטין מול והבה. ברדה עקף את השוער בקלות וגילגל פנימה מול הרשת החשופה - 0:1 להפועל תל אביב.

בדקה ה-65 הכניס טועמה כדור מסוכן נוסף לתוך הרחבה הירושלמית, עליו השתלט איביזיטו אוגבונה שבעט מקרוב לרשת - 0:2 להפועל תל אביב.

בדקה ה-93 חתם ברדה את התוצאה, אחרי שקיבל כדור משי אבוטבול שנכנס כמחליף והרשית מקרוב - 0:3 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, וולינגטון דה אוליביירה, טל חן, רמי דואני, יגאל אנטבי (מאור פרץ 79), יוסי אבוקסיס (שי אבוטבול 73), ואליד באדיר, סלים טועמה, אליניב ברדה, לוסיאנו דה ברונו (ביברס נאתכו 64), איבזיטו אוגבונה.

הרכב הפועל ירושלים: יניב והבה, סלמן עמר, שי אהרון, ולנטין תיאודוריקה (אדיר מעודה 63), אסף עזו, חמודי סלמן, אודי חנון, אופיר עמרם, אופיר עזו, כריסטי ברטו, אסף קריספיס.

מכבי נתניה - בני סכנין 2:1

באחד מהמשחקים המרכזיים של מחזור הגביע יצאה בני סכנין לקופסה וכבר אחרי 13 דקות עלתה ליתרון. אוהד קדוסי קיבל כדור ארוך מימין, גולן חרמון פיספס את הכדור ומלך שערי הליגה הלאומית עלתה ל-0:1.

נתניה השתלטה במהירות על המגרש במטרה להשיג שוויון, לחצה והגיעה למספר הזדמנויות מצוינות, אבל סאנוגו, אוקוצ'ה וחבריהם החמיצו. בנוסף תפסו הנתנייתים את מאיר כהן ביכולת טובה בשער סכנין וכמובן באינספור משיכות זמן. סכנין הגיעה גם היא למספר הזדמנויות להכריע את המשחק, אבל וילנר החמיץ.

שתי דקות בתוך תוספת הזמן הגיע השוויון של מכבי נתניה. איתי שכטר הוריד כדור לדדי בן דיין שבעט מזווית קשה, מאיר כהן לא סגר טוב את הפינה, הכדור פגע בו וחדר פנימה. 1:1 ויאללה להארכה.

פחות מדקה בתוך ההארכה פרץ בני חדד לכיוון הרחבה בצורה יפה, הכניס כדור מצוין לקדוסי והחלוץ הנהדר כבש בבעיטה שטוחה את השני שלו. 1:2 לסכנין. 3 דקות לסיום ההארכה עוד הייתה נתניה קרובה לשוויון, אבל כדור שפגע במגן סכנין פגש את המשקוף, סאנוגו נגח את הריבאונד, אבל אברמוביץ' הציל מהקו וסכנין טיפסה שלב.

בתום המשחק ניגש בעלי מכבי נתניה, דניאל יאמר, לשוחח עם אוהדי הקבוצה כהרגלו, אך קבוצת אוהדים החלה לקרוא לעברו לזרוק את אוקוצ'ה מהקבוצה. יאמר נפגע צעק "אם אתם רוצים שאני אלך, אני אלך" והתעמת עם האוהדים, כשאנשי ביטחון חוצצים בינו לבינם.

מכבי נתניה: לירן שטראובר; אורי אוזן (אבישי ז'אנו 82), גולן חרמון, לואיס מרין, דדי בן דיין; תמיר כהן, אמיר טגה, זנו בונדאה, איתי שכטר; מוסא סאנוגו, אובודו סאמד אוקוצ'ה.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, ארתור בוז'יק, גבע ברקאי, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, ג'ון קולמה, חמאד גנאים (בני חדד 68), עומאר סאני (שי דוד 80), לירון וילנר (אלון אברמוביץ' 82), אוהד קדוסי.

מכבי ת"א - הכח 1:2 (הארכה)

אם זה היה משחק ליגה, היו קוראים לזה קרב קצוות. הכח בכושר רע, הגיעה אחרי תבוסת 5:0 למכבי הרצליה. מכבי ת"א מצד שני, ניצחה בשבת האחרונה 0:2 את מכבי פ"ת באורווה במה שהוגדר על ידי לא מעטו מאנשיה כ"משחק הטוב ביותר של הקבוצה העונה". שתי קבוצות שעל הנייר נמצאות באותה ליגה, אבל הרמה שלהן מספרת אחרת. טוב נו, זה היופי בגביע, שקבוצות משתי ליגות נפגשות.

כל אלו לא עניינו את דן רומן, שבדקה ה-45 השתלט על כדור מחוץ לרחבה ושלח בעיטה שטוחה מהאויר לפינה הימנית של קאלה כדי לקבוע 0:1 מפתיע להכח.

בדקה ה-60 הגיע השוויון של הצהובים. ג'ובאני רוסו העלה כדור קרן, הגנת הכח לא הצליחה להרחיק ואבי יחיאל דחק מרחבת החמש פנימה. 1:1. הכח לא נפלה מיריבתה, אבל אף אחת מהשתיים לא הצליחו לכבוש והמשחק הלך להארכה.

17 דקות בתוך ההארכה נפל משה ביטון בתוך הרחבה במה שנראה כצלילה. השופט מנשה משיח הצביע עח הנקודה הלבנה, אבל אבי נמני שלח את הפנדל החוצה. מכבי לא נשברה ודקה לסיום ההארכה השיגה את השער המיוחל. ארז מסיקה העביר כדור לג'ובאני רוסו, שבעט בנגיעה אחת מ-18 מטרים לקורה של אודה ופנימה. 1:2 למכבי ת"א.

מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, דיאן איליץ', מושיקו מישאלוב, אבי נמני, ג'ובאני רוסו, יוסי שבחון, עומר פרץ.

הכח עמידר ר"ג: מרשל אודה, ליאור ראובן, רובי רגב, יוסי ביטון, שוקי נגר, יוסי רוזן, סביטי ליפנייה, אבי תקוה, דן רומן, פפי קימוטו, מור גולן

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully