וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבר עליי יום קשה, אבל אני שמח להביא מדליה"

8.4.2007 / 17:54

אריק זאבי זכה במדליית הארד באליפות אירופה בג'ודו דרך בית הניחומים, אחרי שגבר על זורזוליאני הגיאורגי. יו"ר האיגוד: "הוא ווינר"

אריק זאבי (עד 100 ק"ג) השיג אחר הצהריים (ראשון) עוד הישג מרשים לרזומה שלו, כשזכה במדליית ארד באליפות אירופה, המתקיימת בבלגרד בירת סרביה. זאבי, אלוף אירופה בשנים 2003 ו-2004, ניצח בשני הקרבות הראשונים את פרנצ'סקו לפרה האיטלקי ואת אמל מקיץ' הבוסני, אבל נכנע לאלקו ואן דר חסט ההולנדי בשלב רבע הגמר וירד לבית הניחומים.

בקרב הראשון שלו בשלב הזה ניצח זאבי את האוסטרי פרנץ בירקפלנר האוסטרי בעזרת שני וואזארי ויוקו. בשלב הבא, גבר על דמיטרי פיטרס הגרמני, והעפיל לקרב האחרון על מדליית הארד, מול הגיאורגי לבאן זורזוליאני. זאבי לא נבהל מהמעמד, גבר על יריבו בקוקה, וקטף את המדלייה המיוחלת.

זאבי נשמע עייף אך מרוצה בסיום: "למרות היום הקשה שעבר עלי, אני שמח שאני חוזר עם מדליה. אני מודה לאיגוד הג'ודו, לוועד האולימפי וליחידה לספורט הישגי שמאמינים ותומכים בי לאורך כל הדרך".

יו"ר איגוד הג'ודו אדי קואז: "אריק זאבי ווינר, נבחרת ישראל חוזרת עם הישגים רבים. אני מאמין בספורטאים ובצוות המקצועי ואנחנו נמשיך לעבוד קשה. המגזר העסקי צריך לשים לב, אילו ענפים מביאים מזה שנים כבוד ספורטיבי לישראל".

במדליית הזהב בקטגורייה זכה ההונגרי דניאל הודפי, שניצח בגמר את אלוף אירופה הרוסי גאסימוב.

שני הג'ודוקאים הישראלים האחרים, אלון ששון ורוסטיק ליס, הודחו כבר בשלב השני. ששון (עד 90 ק"ג) ניצח בסיבוב הראשון את סרג'יו רמרנקו ממולדובה בעזרת וואזארי אבל הפסיד בקרב השני, ביוקה וקוקו, ליבגניס בורודבקו הלטבי, והודח מן התחרות. ליס (מעל 100 ק"ג) עלה אוטומטית לסיבוב השני, אבל הפסיד לשני וואזרי של הגרמני אנדרס מלצר, והודח אף הוא.

עדכון ראשון 8.4.07 14:32
עדכון אחרון 8.4.07 17:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully