וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מול באיירן מינכן במוקד הגרלת האלופות

9.3.2007 / 13:15

הוגרלו 1/4 גמר האלופות. עוד: מנצ’סטר יונייטד-רומא, צ’לסי-ולנסיה, פ.ס.וו-ליברפול. אנצ'לוטי: "זו אחת הקבוצות הקשות שיכולנו לקבל"

מילאן מול באיירן מינכן, פ.ס.וו איינדהובן מול ליברפול, רומא מול מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מול ולנסיה. אלו הם רבעי גמר ליגת האלופות, זוהי השורה התחתונה.

שידורי המהפכה של אופ"א, או לחילופין שידורי ההגרלה, נפתחו בקליפ קצבי שהראה את ברצלונה והגביע. מיד אחר כך עלה על הבמה לודוביק ז'יולי, שהגיע כדי להעביר את הגביע. לטקס הנוצץ הזה, רונאלדיניו לא הגיע.

משם המשיכו ההתלקקויות והנאומים הקטנים והמעונבים המאפיינים את התאחדות הכדורגל האירופאית, כשאוהדי הקבוצות המעורבות בודאי יושבים בבית, לא מבינים מה להם ולראש עיריית אתונה, מקללים את הטלוויזיה ורצים לשירותים מרוב לחץ.

בסוף זה התחיל. המשחקים הראשונים ייערכו ב-3 וה-4 באפריל. משחקי הגומלין ייערכו שבוע מאוחר יותר.

מילאן - באיירן מינכן

מילאן הייתה הראשונה לבצבץ מהכדור והיא הוגרלה מול באיירן מינכן. האיטלקים ייארחו את המשחק הראשון וייצאו כעבור שבוע לגומלין בבוואריה. אם לשפוט על פי העבר, מילאן פייבוריטית. המאזן בין השתיים עומד 5 ניצחונות איטלקיים, שתי תוצאות תיקו וניצחון בודד של באיירן.

המפגש האחרון בין השתיים היה בשמינית הגמר בשנה שעברה. המשחק הראשון הסתיים ב-1:1, אבל בגומלין בסן סירו הביסו האיטלקים את יריביהם 1:4.

למרות העבר והססטיסטיקה, קשה להגיד שרלו אנצ'לוטי היה מאושר. "באיירן תמיד חזקה בליגת האלופות ויש לה מסורת נהדרת", אמר המאמן שגירד עלייה מול סלטיק הקיקיונית, "באיירן היא קבוצה מאוד חזקה פיזית. אמנם הייתה להם תקופה לא כל כך טובה בחורף, אבל עכשיו הם מתחזקים כל הזמן. אני חושב שיהיו משחקים מאוד שווים וצמודים. קבוצה שמנצחת את ריאל מדריד חייבת להיות בכושר טוב. זו אחת מהקבוצות הכי קשות אותן יכולנו לקבל".

רומא - מנצ'סטר יונייטד

המנצחת במפגש האיטלקי גרמני תפגוש את המנצחת ברבע הגמר בו ייפגשו רומא ומנצ'סטר יונייטד וכך נמנעה אפשרות של גמר כל-איטלקי. רומא תארח את המשחק הראשון. יוניייטד תוכל לפגוש בחצי הגמר את השחקן אחריו היא מחזרת יותר מכל אחד אחר, אואן הארגריבס.

"מעולם לא פגשנו את רומא וזו תהיה חוויה חדשה ומסעירה עבורנו", אמר אלכס פרגוסון, "זה הדבר היפה באירופה, תמיד אתה עשוי לפגוש עוד קבוצות נגדן לא שיחקת לפני כן".

על היריבה אמר הסקוטי: "אנחנו יודעים להעריך את העובדה שהם ניצחו את ליון. יש להם שחקנים מצוינים כמו דניאלה דה רוסי ומאנסיני. ברור מאליו שאין טעם לדבר על חצי הגמר כי אנחנו חייבים להתרכז במפגש עם רומא בלבד".

פ.ס.וו איינדהובן - ליברפול

פ.ס.וו איינדהובן, שהדיחה את ארסנל בשמינית הגמר, תצא לאנגליה שוב, הפעם כדי לפגוש את ליברפול. השתיים כבר נפגשו בשלב הבתים. המשחק בהולנד הסתיים בתיקו 0:0 ואילו באנפילד ניצחה ליברפול 0:2. פ.ס.וו תארח את המשחק הראשון.

למרות התוצאות בבית המוקדם, למאמן פ.ס.וו, רונאלד קומאן, יש רקורד לא רע מול האנגליות. מלבד הדחתה של ארסנל הוא אחראי חלקי גם להשארתה של מנצ'סטר יונייטד מחוץ למפעל לפני שנה אחרי שלב הבתים, אז אימן את בנפיקה. אחר כך עבר את אותם ליברפול ורפא בניטז בשמינית הגמר.

קומאן אגב, הוא המאמן הראשון שמגיע לרבע גמר ליגת האלופות עם 3 קבוצות שונות. לפני שנה עשה את זה כאמור עם בנפיקה ובעונת 2002/3 עם אייאקס.

בניטז, שייפגוש את קומאן בפעמים החמישית והשישית בשתי עונות אמר: "אנחנו יודעים הכל על פ.ס.וו בגלל ששיחקנו נגדם פעמיים העונה, אבל זה לא אומר שיהיה לנו קל. להכיר את היריבים זה כמובן יתרון, אבל זה יכול להיות גם חסרון כי מצד שני הם יודעים הכל עליך. עלינו להיות זהירים".

בניטז גם נזכר להכות על חטא, זכר להרכב המגוחך שהעלה לפני שנה למשחק הראשון מול בנפיקה בשמינית הגמר, אז הודחו האדומים: "לא נרצה לעשות את אותן טעויות שעשינו מול בנפיקה בעונה שעברה. אז כולם אמרו שבטוח נעבור שלב, אבל הם ניצחו אותנו גם בחוץ וגם בבית".

להזכירכם, לפני שנתיים נפגשו צ'לסי וליברפול בחצי הגמר, דבר אפשרי גם הפעם. אז האדומים עלו וגם זכו. המסלול שלהם אגב, מאפשר להם לפגוש שוב את מילאן בגמר. וכן, כן שוב במזרח התיכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צ'לסי - ולנסיה

דרבי אנגלי בחצי הגמר הוא אפשרות טובה וקיימת אם ליברפול תעבור. בשביל שזה יקרה צ'לסי תצטרך לנצח במפגש הכפול שלה את ולנסיה. הקבוצה של אברמוביץ' תארח ראשונה. אסייר דל הורנו, המחלים מפציעה, ישוב לסטמפורד ברידג', האצטדיון בו שיחק בעונה שעברה.

פיטר קניון, מנכ"ל צ'לסי, היה מרוצה: "זו הגרלה טובה כי האנגליות לא נפגשות. זו טוב עבורן וטוב עבור התחרות. היינו מעדיפים לשחק את המשחק השני בבית, אבל זו הגרלה בהחלט טובה".

קשר ולנסיה, רובן בראחה, אמר: "חשוב לנו לשחק במשחק השני בבית. צ'לסי משחקת כדורגל דומה לשלנו והם לא מסתמכים על שחקן אחד. זה יהיה מפגש מאוד קשה".

צ'לסי עשויה לפגוש בחצי הגמר את פ.ס.וו. בלם הקבוצה ההולנדית, אלכס, ימשוך את מירב תשומת הלב במקרה כזה אחרי שלדבריו ועל פי דיווחים באנגליה בימים האחרונים, כרטיס השחקן שלו שייך לצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully