וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל שוב הצליחה לקלקל

20.2.2007 / 23:50

ספגה בדקות האחרונות, אבל ניצחה 2:3 את באיירן. מהומות בליל ב-0:1 של מנצ'סטר יונייטד. איינדהובן-ארסנל 0:1, סלטיק-מילאן 0:0

ליגת האלופות חזרה אלינו הערב (שלישי) אחרי פגרה של חודשיים וחצי עם ארבעת המשחקים הראשונים בשמינית הגמר. מיותר לציין שהיה שווה לחכות וחמישה שערים שהובקעו רק במשחק המרכזי בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן, הוכיחו את זה כל כך טוב.

אז המשחק בסנטיאגו ברנבאו התחיל בתור חגיגה גדולה של הגלאקטיקוס, שהזכירו למה כינו אותם ככה כל כך הרבה פעמים בעבר. הוא נגמר בתחושת החמצה גדולה כשמארק ואן בומל מבאיירן מינכן צימק ל-3:2 בדקה ה-88 והשאיר לגרמנים תקווה גדולה לגומלין בעוד שבועיים. לפני כן, ראול כבש צמד בדקות 11 ו-30 ורוד ואן ניסטרוי כבש את השלישי בדקה ה-35, כשלוסיו הישווה זמנית באמצע.

הקבוצה היחידה שנראית עם רגל וחצי ברבע הגמר בסיום השלב הזה היא מנצ'סטר יונייטד, שניצחה בליל 0:1 בעוד משחק שסיפק לא מעט דרמות. במקרה הזה, הצרפתים שזעמו על שער חוקי לטענתם שנפסל, ראו לאחר מכן את האנגלים עולים ליתרון משער די חצוף של גיגס בבעיטה חופשית, שלא ממש התחשב בחומה של ליל כדי לחכות שתסתדר. זה נגמר במחאות של שחקני ליל וזריקות חפצים של האוהדים, אבל גם בשער שנחשב לחוקי וניצחון ליונייטד.

איינדהובן סיפקה את ההפתעה של הערב כשניצחה את ארסנל בביתה 0:1 משער של אדיסון מנדז ויכולת נהדרת של השוער גומש. הכל טוב ויפה, אבל ספק אם זה יספיק לה לגומלין באיצטדיון האמירויות.

המשחק הרביעי של הערב היה גם המאכזב ביותר, כשסלטיק ומילאן נפרדו בתיקו 0:0.

ריאל מדריד - באיירן מינכן 2:3

ריאל מדריד הצהירה כוונות כבר בדקה החמישית של המשחק, כאשר טעות קשה בהגנה של באיירן איפשרה לרוד ואן ניסטלרוי לקבל כדור במרכז הרחבה, אלא שההולנדי הקשית מעל השוער החוצה. בדקה העשירית כבר הגיע השער כשרוד ואן ניסטלרוי הכניס כדור נהדר אל תוך הרחבה לראול, שהעביר את אוליבר קאן מצד ימין וגילגל פנימה. 0:1 לריאל מדריד. מכאן דווקא הגרמנים העבירו הילוך ושער השיוויון הגיע בדקה ה-24. ווילי סאניול הגביה כדור חופשי מימין היישר ללוסיו, שנגח מקרוב לפינה הרחוקה של קסיאס. לא עברו חמש דקות וריאל מדריד כבשה את השני שלה. דייויד בקהאם הרים קרן מימין, איבן הלגרה עלה גבוהמעל המגינים ונגח פנימה, כאשר הכדור פגש בדרך את ראשו של ראול, שעמד ממש על קו השער. החגיגה לא הפסיקה ובדקה ה-35 הגיע השער השלישי של ריאל. דייויד בקהאם הרים כדור חופשי למרכז הרחבה, שהגיע דרך הראש של הלגרה אל הרגל של רוד ואן ניסטלרוי. ההולנדי כבש מקרוב.

בדקה ה-50 הגיעה ההזדמנות הראשונה של ריאל במחצית השניה, כאשר היגואין פרץ לתוך הרחבה מצד שמאל, אבל נלחץ על ידי שחקן הגנה ובעט חלש לידיים של קאן. שתי דקות לאחר מכן דייויד בקהאם ניסה להכניס את עצמו לרשימת הכובשים, כמעט בהצלחה. הוא בעט כדור חופשי מ-30 מטר לחיבורים, אלא שאוליבר קאן זינק נהדר והדף עם קצות אצבעותיו למשקוף. שתי דקות לסיום באיירן כבשה את השער השני שלה, שיכול להיות מאוד משמעותי בגומלין בגרמניה. מארק ואן בומל ניצל הרחקה לא טובה של הגנת ריאל ובעט מ-18 מטר פנימה. מייד אחרי השער שלו הוא סימן תנועה מגונה לקהל ו"זכה" לכרטיס צהוב.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, מיגל טורס, פאביו קנבארו, איבן הלגרה, רוברטו קרלוס (ראול בראבו, 59), דייויד בקהאם, פרננדו גאגו, גוטי, ראול, גונזאלו היגואין (רוביניו, 53), רוד ואן ניסטלרוי.

הרכב באיירן מינכן: אוליבר קאן, ווילי סאניול, לוסיו, דניאל ואן בוייטן, פיליפ לאם, מרטין דמיקליס (סליהמיצ'יץ', 46), אואן הארגריבס, מארק ואן בומל, בסטיאן שויינשטייגר (שול, 79), רוי מקאי, לוקאס פודולסקי (פיזארו, 61).

איינדהובן - ארסנל 0:1

ההזדמנות המסוכנת הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-14, כשתומאס רוזיצקי קיבל מסירה לתוך הרחבה ושיחרר בעיטה חזקה, אלא שגומש הדף מצויין. בדקה ה-28 תיירי הנרי קיבל כדור מצד שמאל, חתך לתוך הרחבה ושיחרר כדור חזק שחלף סמוך לקורה. שתי דקות מאוחר יותר, דייגו טארדלי מאיינדהובן ניסה להפתיע את להמאן בבעיטה מסוכנת מ-25 מטר, אבל השוער של התותחנים היה במקום. דקה לסיום המחצית הראשונה, תיירי הנרי הגיע להזדמנות נוספת בתוך הרחבה ההולנדית ובעט מ-12 מטר, אבל גומז הדף מצויין.

ארסנל לא מצאה את השער, אבל המארחים דווקא כן והם עשו זאת בדקה ה-61. אדיסון מנדז החליט לנסות את מזלו בבעיטה מ-30 מטר והפעם הוא גם מצא את הרשת של להמאן כדי להעלות את איינדהובן ל-0:1. 4 דקות מאוחר יותר נרשמה היסטוריה קטנה כשסון צ'יאנג החליף את דה קוסטה והפך לסיני הראשון שמשחק בליגת האלופות. בינתיים, גומש הברזילאי המשיך לעשות עבודה מצויינת בין הקורות של איינדהובן כשהדף בעיטה של פברגאס ממרכז הרחבה.

הרכב איינדהובן: גומש, יאן קרומקאמפ, אלכס, מנואל דה קוסטה (סון צ'יאנג, 65), קרלוס סאלסידו, ג'ייסון קולינה, אדיסון מנדז, טימי סימונס, פיליפ קוקו, ארונה קונה, דייגו טארדלי (וייריינן, 75).

הרכב ארסנל: יינס להמאן, וויליאם גאלאס, קולו טורה, פיליפ סנדרוס, גאל קלישי, אלכסנדר חלב (בפטיסטה, 76), ג'ילברטו, ססק פברגאס, תומאס רוזיצקי, תיירי הנרי, עמנואל אדבאיור.

ליל - מנצ'סטר יונייטד 1:0

האורחים ממנצ'סטר רשמו את ההזדמנות הראשונה בדקה ה-20 כשפול סקולס שלח כדור לווין רוני בקצה הרחבה, אלא שזה לא בעט מספיק חזק לשער. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מתיאו דבושי היה קרוב להעלות את המארחים ליתרון מפתיע כששיחרר בעיטה מסוכנת מרחוק, אלא שואן דר סאר היה במקום.

בדקה ה-51 הצרפתים טענו לפנדל כאשר אחרי שכדור ממסירת רוחב של אוברניה פגע בידו של פרדיננד, אלא שהשופט לא שרק. שתי דקות לאחר מכן, ווין רוני העביר שלושה שחקנים כדי לשחרר מסירה לריאן גיגס, אלא שהוולשי לא הגיע לכדור. לא עבר יותר מדי זמן ושוערה של ליל המשיך לעבוד קשה. הפעם הוא הדף נסיון של כריסטיאנו רונאלדו ובירך על החמצה של ווין רוני, שהשתלט על הריבאונד. בדקה ה-58 הגיע תורו של ואן דר סאר לרשום הצלה מרשימה, מבעיטה של בודמר. בדקה ה-62 הקהל בליל קפץ משמחה אחרי שאודמווינגי מצא את הרשת, אבל השופט פסל את השער בגלל עבירת תוקף על וידיץ'. לואיס סאהה, שהחליף את רונאלדו, היה קרוב לכבוש מקרוב בדקה ה-68, אבל סילבה עצר אותו. אודל, שנכנס כמחליף, פרץ לרחבה וקיבל כדור עומק בדקה ה-81, אבל החמיץ מקרוב.

בדקה ה-84 הגיע השער של מנצ'סטר יונייטד ואחריו דרמה גדולה. זה התחיל בבעיטה חופשית מ-25 מטר שמאלית של היונייטד. ווין רוני הניח את הכדור וריאן גיגס בעט מיד, עוד לפני שחומת ליל הסתדרה, כדי להעלו את האנגלים ל-0:1. באותו רגע נראה היה ששחקני ליל איימו לרדת מהמגרש, אבל חזרו בהם אחרי שתי דקות. האוהדים הצרפתים לא נרגעו והחלו בשריקות בוז והשלכת חפצים למגרש.

הרכב ליל: טוני סילבה, גרגורי טאפורו, אפסטאטיוס טבלארידיס, ניקולה פלסטן, מתיאו שאלמה, ז'אן מאקו, מתיו בודמר, מתיאו דבושי, ניקולה פוברג (קבאיה, 57), לודוביק אובראניה (באסטוס, 90), פטר אודמווינגי (אודל, 75).

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, גארי נוויל, ריו פרדיננד, וידיץ', פטריס אברה, כריסטיאנו רונאלדו (סאהה, 67), מייקל קאריק, פול סקולס (או'שיי, 90), ריאן גיגס, ווין רוני, הנריק לארסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סלטיק - מילאן 0:0

האווריה בהד פארק הייתה מחשמלת, אבל הכדורגל פחות ובמחצית הראשונה לא נרשמו יותר מדי הזדמנויות משני הצדדים. דווקא לי ניילור היה קרוב להעלות את המארחים ליתרון מפתיע בדקה ה-54, אבל הכדור שלו עלה מעל למשקוף. הסקוטים המשיכו לשלוט בהתקפה גם במאני טיים ושלוש דקות לסיום נקאמורה הכניס כדור לרחבה ופיספס בסנטימטרים ספורים את ונחור אוף הייסלינק, שהיה כל כך קרוב לשער ניצחון.

הרכב סלטיק: ארתור בורוק, מארק וילסון, סטיבן מקמנוס, דארן או'דאה, לי ניילור, שונסוקה נקאמורה, איבאנדר סנו, ניל לנון (גראבסן, 81), איידן מקגידי, קני מילר (יארוסיק, 63), יאן ונחור אוף הייסלינק.

הרכב מילאן: זליקו קאלאץ', מאסימו אודו, קאחה קלאדזה (בונרה, 63), פאולו מאלדיני, מארק ינקולובסקי, מאסימו אמברוסיני, גנארו גאטוסו, אנדראה פירלו, יוהן גורקוף, קאקה, אלברטו ג'ילארדינו (אוליביירה, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully