וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הכח והרצליה בחצי הגמר

רומן רוזנבלט

13.2.2007 / 16:35

הסגולים של מלמיליאן דרסו את הפועל פתח תקוה 1:4, החניכים של פרדי דוד עלו אחרי 0:3 על נתניה. בני יהודה-אשדוד 1:1

שתי העולות לחצי גמר גביע הטוטו מבית א' נקבעו היום (שלישי). בקרב ישיר על העלייה הביסה הכח עמידת רמת גן את הפועל פתח תקוה 1:4, הכח עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה השישית עם שער של מנור חסן מהנקודה הלבנה. שש דקות מאוחר יותר הוכפל היתרון בזכות שער עצמי של זאב חיימוביץ', ובדקה ה-53 כבש שלומי אדרי את השלישי. שתי דקות מאוחר יותר נותרה פתח תקוה המובסת בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של עידן סרור, ובדקה ה-67 הורחק גם השוער ברק ויסוקר, ודקה מאוחר יותר ניצל אושרי גיטא את היתרון המספרי של הכח כדי לכבוש את הרביעי. בדקה ה-77 צימק מייקל מרסגילייה ל-1:4, שלא שינה דבר.

מכבי הרצליה תצטרף להכח בחצי הגמר, אחרי שגברה 0:3 על מכבי נתניה, במשחק שנגמר בעצם כבר במחצית הראשונה. צמד של הצרפתי יאניק קאמינן (13 ו-38) ושער של מהרן ראדי (43) נתנו לפרדי דוד את הכרטיס לחצי הגמר.

ראובן עטר זעם בסיום המשחק על צורת המשחק של שחקניו וגער בהם: "איך אתם לא מתביישים לשחק ככה". אחד השחקנים הודה: "אף אחד היום לא בא לשחק, כנראה ששחקנים חשבו שהם באים לקייטנה".

במשחק יחיד בבית ב' נפרדו בני יהודה ואשדוד בתיקו 1:1. עמית אוחנה כבש לאשדוד בדקה ה-51, ראובן עובד איזן כעבור דקה מהעבר השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully