וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאו מהטוטו

לי בוץ ויואב ויכסלפיש

16.1.2007 / 18:28

מכבי ת"א סיימה ב-3:3 מול הרצליה ולא תעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. כהן: "היתה ירידת מתח אחרי שהוצאתי את נמני". בית"ר י-ם-בני יהודה 2:1

ארבעה משחקים נערכו היום (שלישי) במסגרת המחזור התשיעי של גביע הטוטו של ליגת העל.

במסגרת בית א' אירחה מכבי ת"א את מכבי הרצליה, והייתה חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי להעפיל לחצי הגמר. לבסוף נפרדו הצהובים מהרצליה בתיקו רב שערים, 3:3, ואמרו שלום למפעל. משחק נוסף בבית א' הסתיים בתיקו נטול שערים כשמכבי נתניה התעמתה עם הכח עמידר ר"ג.

בית"ר ירושלים התמודדה בטדי מול בני יהודה במסגרת בית ב' והופתעה כשהפסידה 2:1. עוד בבית ב': מכבי פ"ת אירחה באורווה את הפועל כפר-סבא ולא יכלה לה עם 1:3 כפר-סבאי.

מכבי תל אביב - מכבי הרצליה 3:3

הצהובים הגיעו למשחק מהמקום החמישי ועם סיכוי לעלייה רק במקרה של ניצחון. משה ביטון כבש כבר אחרי 120 שניות כדי לקרב את התל-אביבים למטרה. אבי נמני הכפיל את התוצאה בדקה ה-27 בפנדל. לקראת סוף המחצית הראשונה צימק כפיר אדרי את התוצאה.

אבל הרצליה, בשונה מהליגה, לא ויתרה כל כך מהר ופפי קימוטו כבש צמד מהיר (75 ו-79) כדי להפוך את התוצאה. חי אטיאס איזן לזכות הצהובים מת"א שלוש דקות לפני הסיום.

הנקודה העלתה את הקבוצה מהשרון למקום הראשון, מה שנותן לה סיכוי טוב להעפיל ל-4 הגדולות. מכבי ת"א סיימה את דרכה במפעל וכעת תנסה להתרכז בליגת העל ובגביע המדינה.

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, אמר לאחר המשחק: "הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה ומהאופן בו פתחנו את המשחק, אבל אחרי שהוצאתי את אבי נמני היה סוג של ירידת מתח. אני מאוד מאוכזב מהאופן בו התפתחה המחצית השנייה, נצטרך לדאוג שדבר כזה לא יחזור בליגה".

לוני הרציקוביץ' היה פחות עדין מהמאמן שלו: "המשמעת שלנו יצאה מהמשחק וחלק מהשחקנים שיחקו כאילו מדובר בטיול של אחר הצהריים. שחקנים שעולים לשחק צריכים להיות יותר רציניים. מי שנמצא על הדשא מחוייב וזה לא משנה באיזה משחק מדובר".

חניכיו של כהן יזכו מחר (רביעי) ליום חופשי ויחזרו להתאמן ביום חמישי לקראת הדרבי הקטן של תל אביב מול בני יהודה שיתקיים בבלומפילד ביום ראשון.

בעיניינו של לירן כהן אין עדיין התקדמות, למרות שביום ראשון נערכה פגישה נוספת בין נציגו, שחר בן עמי, לנציגי מכבי ת"א לאחריה נאמר כי תשובה סופית תתקבל תוך 48 שעות. "זה לא עניין של לתת תשובה", אמר בן עמי לוואלה! ספורט, "אנחנו כל הזמן משוחחים ונראה לאן זה יתקדם". עם זאת, גורמים המקורבים לשחקן מסרו כי ייתכן כי כבר מחר תתקבל החלטה לגבי עתידו בקרית שלום.

בית"ר ירושלים - בני יהודה 2:1

הקבוצה מהבירה רצתה ניצחון שיקרב אותה מרחק נגיעה מעלייה לחצי הגמר והייתה בטוחה שהזהובים, שסיימו מזמן את הסיפור במפעל, לא יהוו להם יריב קשה. הקבוצה של ניצן שירזי לא השיגה ניצחון אחד לרפואה עד אשר הגיעה בית"ר.

דווקא ז'ואנו פינטו, שרואה הרבה ספסל לאחרונה, העלה את הבית"רים ליתרון ראשון בדקה ה-15. הרוויה קובאצ'ביץ' הישווה לזכות האורחים, 20 דקות לאחר מכן. 4 דקות בתוך המחצית השנייה השלים אלי ביטון מהפך מפתיע כדי לקבוע ניצחון ראשון לבני יהודה במפעל.

למרות ההפסד המפתיע נשאר עדיין לחניכיו של יוסי מזרחי סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא. בני יהודה לעומת זאת, יכולה להכות על חטא שנזכרה לנצח רק כעת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מכבי פ"ת - הפועל כפר סבא 3:1

הקבוצה של אלי אוחנה הגיעה למשחק מהמקום השני כשהיא ידעה כי ניצחון יקרב אותה מאוד אל שלב חצי הגמר המכובד. אבל דובב גבאי לא התחשב בתקוות האורחים והעלה את פ"ת ליתרון בדקה ה-35.

10 דקות בתוך המחצית השנייה סמואל יבואה הישווה את התוצאה. החלוץ הנבחן של הקבוצה, ראזק אוטומיוסי, הבקיע צמד (69 ו-89) כדי להרשים את אוחנה וכן כדי להשלים ניצחון חוץ נאה של האורחים שמקרב אותם מאוד למעמד חצי הגמר הנכסף.

מכבי נתניה - הכח 0:0

הכח הגיעה היום לנתניה וסיימה ב-0:0 במשחק חלש. הבלם סביטי ליפניה הורד על אלונקה ועלול להחמיץ את המשחק בשבת נגד מכבי חיפה. המאמן אורי מלמיליאן: "לשוער אלטמן לא היתה עבודה ולכן אי אפשר להחליט לגביו". לקבוצה נותר סיכוי להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. נתניה כבר לא בתמונה. הבלם אודי חנון, שלא שיחק העונה בליגה, הושאל להפועל ירושלים.

מגן הקבוצה עד לפני שבועיים, אילן בכר, ייצא בעוד יומיים למספר ימי התרשמות בקווינס פארק ריינג'רס מתחתית ליגת המשנה באנגליה. סוכנו רונן קצב: "אין סיכום בין הצדדים אבל הם נותנים לו צ'אנס להרשים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully