וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א ממשיכה לחפש חיזוק

רומן רוזנבלט

11.1.2007 / 10:15

האלופה הרוסית לא נחה על זרי הדפנה בחופשת החורף שלה, ומתכננת שיפוצים בסגל לקראת המפגש מול מכבי חיפה בגביע אופ"א

צסק"א מוסקבה, יריבת מכבי חיפה בגביע אופ"א, שתגיע ביום שני הקרוב לישראל ותחל במחנה האימונים המסורתי שלה בארץ, ממשיכה לחפש חיזוק, לאחר שכבר רכשה את הקשר הברזילאי ראמון, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. מלבד אפשרות של עסקת חליפין בינה לבין סנטוס הברזילאית, במסגרתה יעבור החלוץ הברזילאי ואגנר לאב לסנטוס ואילו המגן השמאלי קארלינייוס יגיע לצסק"א.

כמו כן, ג'אנר ארקין, קשר בן 21 ממניאספור הטורקית, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים בארצו וכבר שיחק 19 משחקים במדי הנבחרות הצעירה והבוגרת של ארצו, הצטרף לאלופה הרוסית.

מארגני טורניר גביע הערוץ הראשון, שיחל בעוד כשבועיים בישראל, פירסמו אמש את לוח המשחקים המלא. משחק הפתיחה של הטורניר ייערך בקרית אליעזר (לראשונה זה מספר שנים שמשחק בינלאומי, גם אם לא במגרת רשמית, ייערך בחיפה), ויפגיש את מכבי חיפה עם דינמו קייב, ובין היתר ייתן הזדמנות לאוהדי חיפה והנהלת הקבוצה להודות לשוער העבר של הקבוצה, ויקטור צ'אנוב, שיגיע כמאמן השוערים של דינמו קייב. למחרת יתקיים בבלומפילד טקס הפתיחה של הטורניר ולאחריו משחק בין הפעול תל אביב וצסק"א מוסקבה. אגב, שחקני חיפה עשויים לפגוש במשחק מול ספרטק מוסקבה שוער מוכר, מאחר והקבוצה הרוסית הגישה בימים האחרונים הצעה רשמית לשוער ליברונו, מרקו אמליה, שהצטיין מול האלופה הישראלית בשלב הבתים של גביע אופ"א. כמו כן ספרטק תנסה בקרוב לרכוש את החלוץ הסרבי מתיאס קז'מן.

מנכ"ל טורניר הערוץ הראשון, אלכסיי ספירין, הגיע לישראל לבדוק את ההכנות והחמיא על הארגון. כשנשאל על אורחים, ציין כי לנארט יוהאנסון, יו"ר אופ"א המכהן, ויריבו למשרה, מישל פלאטיני, אמורים להגיע.

הלו"ז המלא של טורניר גביע הערוץ הראשון:

24.1 - מכבי חיפה- דינמו קייב (בקרית אליעזר) 19:30
25.1 - צסק"א מוסקבה - הפועל תל אביב (לפני המשחק צפוי טקס הפתיחה של הטורניר) 20:00
27.1 - דינמו קייב - ספרטק מוסקבה - 20:00
28.1 - שחטיור דונייצק - צסק"א מוסקבה (קרית אליעזר) 18:45
29.1 - ספרטק מוסקבה - מכבי חיפה - 20:00
30.1 - הפועל תל אביב - שחטיור דונייצק - 20:00
01.2 - גמר הטורניר בין שתי הראשונות בכל בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully