וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצבים הגיעו גם לגביע הטוטו

2.1.2007 / 19:44

לירן שטראובר התעמת עם בלבד אחרי ההפסד 5:2 למכבי ת"א. מכבי חיפה הפסידה להכח 1:0. בני יהודה-הפועל ת"א 2:0

ארבעה משחקים שוחקו היום (שלישי) במסגרת המחזור השמיני של גביע הטוטו.

בבית א' מכבי נתניה ומכבי ת"א, שרק לפני כמה ימים נפרדו ב-0:0 משמים, נתנו הצגה של שערים לצופים בקופסה כשבסיום ניצחו חניכיו של אלי כהן 2:5. לירן שטראובר המסוכסך חזר לשער וקיבל שטיפה מהחברים לשעבר.

מכבי חיפה אירחה את הכח עמידר ר"ג בקרית אליעזר וספגה הפסד בלתי צפוי, 1:0.

הפועל פ"ת ממשיכה בתצוגות הנפל גם בגביע הטוטו. חניכיו של אייל לחמן פגשו את מכבי הרצליה, אבל כמו בליגה, כשלו. חצי הנחמה של המלאבסים היא שהם ממשיכים להוליך את בית א'.

לא רק ההפסד הכביד על הכחולים, אלא גם פציעתו הקשה של קשר הקבוצה אחמד קסום. הקשר, שחזר לראשונה מניתוח בקע, שיחק רק 6 דקות לפני ששבר את עצם השוקית בתיקול. הקשר הובהל לביה"ח איכילוב ונכנס לניתוח. תהליך החלמתו של הקשר עשוי להימשך כחודשיים והמלאבסים לקחו קשה את הפציעה של חברם לקבוצה.

בבית ב' שוחק משחק אחד כשבני יהודה אירחה בבלומפילד את הפועל ת"א. שתי הקבוצות המשיכו במגמות בהן הן נמצאות. האדומים בעלייה, הכתומים בירידה, אחרי שהפועל ניצחה.

מכבי נתניה - מכבי ת"א 5:2 (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

מי אמר שאין שערים במשחקים של מכבי נתניה? לפני שלושה ימים נפגשה הקבוצה של אלי גוטמן עם מכבי ת"א וחילצה ממנה 0:0. בגביע הטוטו הדברים יותר רגועים, אחרת איך אפשר להסביר את התבוסה הנתנייתית? אה, אולי בזה שלירן שטראובר חזר לשער של נתניה.

דווקא המקומיים עלו ראשונים ליתרון משער של מרטין פרדסיו הנבחן בדקה הרביעית, אלא שאז מכבי תל אביב נכנסה לפעולה. רועי דיין השווה כעבור 4 דקות וכבש את השני שלו בדקה ה-18, כשבתווך גם משה מישאלוב כובש (12). אבי נמני הבקיע את הרביעי עבור הקבוצה של אלי כהן כבר בדקה ה-29. פרדיסו עוד צימק עם השני שלו בדקה ה-60, אבל מיליאן מרדקוביץ' כבש את החמישי של התל אביבים 5 דקות לסיום וחתם את התוצאה.

שתי הקבוצות ממשיכות לגרד את התחתית של בית א' גם אחרי המשחק הזה.


תמיר כהן יערוך מחר את האימון המלא הראשון עם הקבוצה, כאשר היום ערך כהן אימון קל לפני משחק גביע הטוטו יחד עם אופיר חיים, אבי סטרול ומאמן הכושר, אבי מונצ'יר.


הנבחן האורוגוואי מרטין פרדיסו, שכבש צמד לנתניה, ימשיך להתאמן עם הקבוצה. מאמן מכבי נתניה אלי גוטמן, בחר שלא להתראיין בסיום המשחק. אבישי ז'אנו אמר בסיום המשחק: "אנחנו בסך הכל בני אדם ויש לנו מזל שזה גביע הטוטו כי נראינו ממש רע. יש ימים כאלה, אני בדרך כלל לא עושה את זה אבל אני מבטיח שבשת ניראה טוב יותר מכפר סבא ונביא גם תוצאה טובה".

מן הצד המנצח אמר משה מישאלוף: "אני מאוד שמח להבקיע נגד כל קבוצה, זה תמיד נחמד. אני שמח גם על הניצחון, אני מקווה שנמשיך ביכולת הטובה שלנו גם בליגה".

מכבי חיפה - הכח עמידר ר"ג 1:0 (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

האלופה, שמתחילה לחזור לכושר שאפיין אותה בעונות האחרונות, אירחה את הכח עמידר ר"ג. בליגה לא יכלו הירוקים לסגולים וסיימו עימם בתיקו 3:3. עכשיו חניכיו של רוני לוי יכולים רק להתרפק על תוצאת תיקו אחרי שהפסידו. מור גולן, חלוצה המצוין של הכח, הרשית בדקה ה-70 כדי לנצח ולהנחיל לחיפה הפסד ראשון במפעל. הכח, עם משחק עודף על האלופה, מעפילה על חשבונה למקום השלישי כשהיא עם מספר נקודות זהה להרצליה שמבקום השני. במהלך המשחק סימן הקוון במשחק כדור חוץ ומגינה השמאלי של חיפה, אדורם קייסי, שלא היה שלם עם ההחלטה, זרק לעברו של הקוון: "מילאת ווינר"?. הקוון הזהיר את קייסי והתעלם מהמקרה.

אחרי המחשק אמר בלם מכבי חיפה, דקל קינן: "אמרתי כבר בעבר, כל עוד יש לנו את הסמל של הקבוצה על החולצה חייבים לנצח. לא משנה באיזו מסגרת ובאיזה מגרש. אף פעם לא נעים להפסיד. טוב שיש משחק ליגה בשבת, שהוא חשוב יותר. נקווה להמשיך במסלול הנצחונות בליגה".

על המשחקים בגביע הטוטו הוסיף: "אני רואה את המפעל הזה בעין חיובית. עד לפני שנתיים זו היתה המסגרת היחידה שבה שיחקתי. זה טוב לשחקנים שלא זוכים למספיק דקות. אמנם אין הרבה קהל וקצת חבל, אבל זו במה טובה לצעירים. אני בעד". קינן התייחס גם למשחק מול בני יהודה: "הם חיה פצועה. אבל כמו בכל משחק, גם כאן הכול תלוי קודם בנו. אם נבוא מוכנים ונשחק בצורה טובה אני בטוח שננצח".

מאמן הכח, אורי מלמיליאן, התייחס למשחק ולרכש החדש, מנור חסן: "מה שהיה נגמר. טוב שניצחנו כי זה ייתן לנו ביטחון. אם הבאנו אותו, סימן שאנחנו יודעים מה הוא שווה. בסוף העונה נבדוק מה הוא עשה. זה משחק ראשון שלו והספיקו לו 60 דקות, אחרי שלא שיחק הרבה זמן. מה שבאמת חשוב זו הליגה".

השוער ישראל פילוסוף, שהיה טוב אמר: "אני מקווה שייתנו לי להמשיך לשחק, אבל זו החלטה של המאמן".

אילן בכר: "הולך לנו כאן בחיפה, אני מקווה שימשיך ללכת. היה משחק טוב שלנו. זה ייתן הרבה ביטחון לקראת יום ראשון מול בית"ר".

בני יהודה - הפועל ת"א 2:0

הכתומים, עם 0 ניצחונות במפעל, ממשיכים לאכזב את אוהדיהם, שהיו עסוקים היום בלקלל את המאמן ניצן שירזי ולשרוק בוז לשחקניהם. במשחק היום הם אירחו את מחזיקת הגביע במבצרה שלה, בלומפילד, אחרי ה-3:4 נגד הכח.

מחצית ראשונה חלשה ללא מצבים ממשיים ליד השערים הסתיימה ללא שערים. כ-10 דקות בתוך המחצית השנייה הרים סלים טועמה כדור לרחבה, וזיטו אוגבונה נגח מכ-10 מטרים מעל השוער. מספר דקות לאחר מכן יכלה הקבוצה מהשכונה לאזן את התוצאה, אבל ליאור אסולין בעט מול שער חשוף לקורה. בדקה ה-70 אליניב ברדה המשיך לחורר רשתות. החלוץ האדום קיבל כדור מטל חן, עבר שחקן ובעט לפינה הרחוקה. 0:2 להפועל. מכאן ואילך החלו אוהדי בני יהודה להשפיל את שחקניהם עם קריאות 'אולה' על כל מסירה של היריבה. בדקה ה-80 קיבלה בני יהודה פנדל אחרי שליאור אסולין הוכשל ברחבה. החלוץ בעט, אבל גליל בן שאנן שמר על רשת נקייה כשהדף לקרן.

הניצחון היום היה צעד חשוב של הפועל בדרך לשמור על סיכויי הקבוצה להעפיל לחצי גמר המפעל.

הקשר הארגנטינאי, מרטין פרלמן, פתח במשחק, אך כמעט ולא נגע בכדור. משלא הרשים, הוחלף בדקה ה-55.

שי אבוטבול, שסובל מסדק בכף רגלו, עלה לשחק עם זריקה וסיים 90 דקות, דבר שעודד את הצוות המקצועי. הקשר ענד את סרט הקפטן היום במשחק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שירזי: "נצא מהתחתית בצורה של איברים פנימיים ולא חיצוניים" (לי בוץ, מערכת וואלה!)

בסיום המשחק התפנה מאמן הפועל, יצחק שום, לומר: "כל משחק הוא משחק חשוב וכך אמרתי לשחקנים שלי. בנוסף, מדובר במפעל מחייב. המשחק הזה היה יותר עבור השחקנים שלא מקבלים דקות משחק בליגה. אין יותר טוב ממשחק כזה בשביל שהם ישחקו 90 דקות. חלקם עשו זאת בצורה טובה וחלקם פחות. בסופו של דבר חשוב להמשיף ברצף הניצחונות".

על הנבחן פרלמן, שלא הרשים, אמר: "הוא בחורצ'יק צעיר שכבר חודשיים לא שיחק ואפילו לא התאמן. יש בו כמה דברים טובים. באימונים הוא היה יותר טוב מאשר במשחק היום, אבל אם הוא יגיע אלינו, זה יהיה בתור עולה חדש. לפי דעתי כדאי להשקיע בו".

עוד הוסיף שום לגבי החיזוק הצפוי להגיע לקבוצה: "מתפרסמים הרבה שמות בזמן האחרון. אני מקווה ששני שחקנים יצורפו בחלון ההעברות. מתי ואיך? זה לא תלוי רק בנו".

המאמן המפסיד, ניצן שירזי, אמר: "בני יהודה הגיעה למצבים, תקפה כדרכה בקודש בחודשיים האחרונים וגם ספגה כדרכה בקודש בחודשים האחרונים! אמרתי לאורך כל התקופה שהבעיה שלנו זה לא הגנה או התקפה, אלא כל הקבוצה. היום זה בא לידי ביטוי בצורה גורפת".

על הקהל שקילל אותו לאורך המשחק אמר המאמן הכתום: "הקהל הביע דעתו בצורה גורפת ולא נעימה. אבל זה בסדר. אין מה לעשות". לגבי הבלם הזר, יאשה ודריאן, שנבחן היום במשחק אמר: "בחנו בלם זר, הוא היה סביר. אני צריך לקבל החלטה לגביו לחיוב או לשלילה".

"אי אפשר להפריד בין הקברניט לספינה, הטביעה היא כוללת. אנחנו צריכים להתאים עצמנו לסיטאוציה שדי נשכחה בשנים האחרונות בשכונה. אנו צריכים להתמודד בצורה נאותה ואין לי ספק שנתמודד, אבל אין לי מושג כזה זמן זה ייקח. בני יהודה היא לא קבוצת תחתית ויש פה שחקנים עם איכויות לא של קבוצת תחתית. אנחנו צריכים להשלים עם המצב, יום יום, שעה שעה, משחק משחק. כדי לצאת מהתחתית צריך לעשות זאת בצורה אכזרית, מלוכלכת ואגרסיבית. בצורה של איברים פנימיים ולא חיצוניים". הבנתם את המשפט האחרון?

ליאור אסולין, שהחמיץ פנדל, אמר: "יש לנו משחק חשוב בשבת ונקווה שנצא לדרך טובה יותר. היום הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. אני מקווה שבהמשך ננצח, מה שיוציא אותנו מהמצב בו אנו נמצאים. אנחנו לא באים בטענות לאוהדים, אלא רק מבקשים את תמיכתם. נקווה שבהמשך נתעלה על עצמנו".

מכבי הרצליה - הפועל פ"ת 1:3

פרדי דוד לא עלה עם ההרכב הראשון שלו, אבל זה הספיק כדי לנצח את צעירי מלאבס. שי ביטון העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-35 ואיבון ארייטה המתנדנד הכפיל כעבור 8 דקות. עומר בוקסנבוים העלה את הרצליה ל-0:3 בפנדל בדקה ה-68 לפני שמוטי קקון צימק בדקה ה-74 עם פנדל משלו.

בדקה ה-40 של המחצית הראשונה הוחלף קשר הפועל פ"ת עידן סרור. השחקן לא אהב את החילוף ועימות פרץ בינו לבין המאמן אייל לחמן. לאחר מכן יישרו השניים את ההדורים ביניהם, אך בסביבתו של סרור אין מרוצים מדקות המשחק ומעמד השחקן בקבוצה. בפ"ת לא אהבו את התנהגותו של הקשר, ולחמן שעד כה גיבה את השחקן, זעם על התנהגותו ונראה כי בגזרה זו עוד יהיו התפתחויות.

אירוע אחר שבלט במשחק הוא פציעתו הקשה של קשר הקבוצה אחמד קסום, אשר נכנס כמחליך לקראת סוף המחצית הראשונה, אך במהלך תיקול, שבר את עצם השוקית. לקשר היו אלה דקות משחק ראשונות מאז התאושש מניתוח הבקע, ועתה אחרי שינותח בביה"ח איכילוב, הוא צפוי להיעדר כחודשיים.

איבון ארייטה שהיה מועמד לשחרור מהרצליה, ימשיך לפי שעה להתאמן עם הקבוצה. הנבחן דייויד בידוק, ששיחק חצי שעה, ימשיך להתאמן אם כי סיכוייו לחתום נמוכים.

עדכון ראשון: 17:47, 02/01/07
עדכון אחרון: 19:44, 02/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully