וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת משחקים גם בלאומית

לי בוץ ויואב ויכסלפיש

16.12.2006 / 17:36

שלושה שחקני הפועל ב”ש נעצרו לאחר שהודו כי אולצו לקבל כסף מגורמים עברייניים כדי שימכרו את המשחק נגד רעננה. אחד מהם הודה שמכר משחקים בעבר, חמישה שחקנים בקבוצה סיפרו שקיבלו פנייה, וסירבו. המשחק נדחה, והפרס בטוטו ירד ל-10 מיליון

ברני ארדוב

וידאו: ערוץ 10

ההתאחדות לכדורגל החליטה היום (שישי) לדחות את המפגש הליגה הלאומית בין הפועל באר שבע והפועל רעננה, בעקבות חשדות כבדים לניסיון להטות את המשחק, לקראת פרס ה-40 מיליון שבטוטו, שבעקבות האירועים ירד ל-10 מיליון.

15 אלף שקל למשחק

שלושה שחקנים של הפועל ב"ש, אביתר אילוז, מיקי עטיה ויחיאל צגאי, קיבלו פנייה מאנשי העולם התחתון, שדרשו מהם להטות את המשחק מול רעננה, והם החליטו לספר על כך למאמנם גילי לנדאו. האחרון פנה ליו"ר אלי זינו, וזה הגיש תלונה במשטרה. השלושה כבר העידו מוקדם יותר היום (שישי), אחרי שנעצרו ל-48 שעות, סיפרו שקיבלו 15 אלף ש"ח כ"א, ואחד מהם אף הודה שקיבל בעבר כסף בעבור מכירת משחקים. כל ה-11 הבאר שבעים שהיו אמורים לפתוח מחר (שבת) מול רעננה זומנו לחקירה. המשטרה, מצדה, חושדת שארגון פשיעה ידוע ממרכז הארץ עומד מאחורי הפרשה.

שרון נסים מערוץ 10 מדווח כי חמישה שחקנים נוספים בב"ש הודו כי קיבלו פנייה מאותם גורמים עברייניים, אך לטענתם סירבו. שלושת העצורים יעבירו את הלילה בתא מעצר.

ההתאחדות פירסמה הודעה רשמית לפיה: "בעקבות מידע שהגיע ליו"ר ההתאחדות, ולאחר שהחלטנו שהוא מבוסס, ובעקבות חקירה שנמצאת בעיצומה, הודיע איצ'ה מנחם שההתאחדות תבטל את המשחק מחר בין הפועל באר שבע להפועל רעננה עקב חשד לאי כשרות".

טרם נקבע מועד חדש למשחק. גורמים בהתאחדות טוענים כי איש מראשי הקבוצות של שתי הליגות הראשונות לא פנה אליהם בבקשה להקפיא את המשחקים עד שחקירת כל הפרשות תמוצה. מנהל מכבי ת"א אבנר טוויטו אמר: "אני חושב שההתאחדות וכל רשויות החוק צריכים לעשות הכל על מנת למגר את התופעה, ואם צריך להקפיא את הליגה לשם כך, אנחנו מכבדים זאת". גם בהפועל ת"א הביעו תחושות דומות. "כל החלטה שתתקבל על ידי ההתאחדות בעקבות הימים האחרונים בוודאי שתהיה מקובלת עלינו", אמר גורם בקבוצה.

עדכון ראשון: 15.12, שעה 17:25
עדכון אחרון: 15.12, שעה 20:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully