וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזנברג: "ניר אלון מנהל את הפועל תל אביב"

שגיא ניר

28.11.2006 / 18:21

הודיע על הפסקת פעילות הקבוצה, מושג שאינו בתקנון. המשחק מול שוהם בוטל. אלון: "הוא מנסה להלביש עליי את מחדליו"

מספר שעות לפני שהיתה אמורה לארח את מכבי שוהם במסגרת המחזור השמיני בליגה הלאומית, הודיעה הפועל תל אביב באמצעות בעל זכות החתימה באיגוד הכדורסל, שאול אייזנברג, על הפסקת הפעילות של הקבוצה. מאחר שהפועל לא הודיעה על מיקום משחקה מול מכבי שוהם ולא שילמה את אגרת השיפוט, בוטל המשחק והקבוצה תעמוד ביום חמישי הבא לוועדת משמעת.

הודעתו של אייזנברג לאיגוד על הפסקת הפעילות של הפועל תל אביב אינה רלוונטית, מכיוון שעל פי תקנון האיגוד יכולה קבוצה להודיע על פירוק בלבד, דבר אותו הקפיד אייזנברג שלא לעשות. עם זאת, אי הופעה למשחק הליגה בשבוע הבא יוביל לפירוק הקבוצה על ידי האיגוד, דבר שייאלץ אותה לחזור בעונה הבאה, אם בכלל, רק בליגה ב'.

אתמול, לאחר שמתחילת העונה לא קיבלו השחקנים משכורות, פנה ארגון השחקנים לבית המשפט והכריז על סכסוך עבודה שיכנס לתוקפו מה-12 בדצמבר. המהלך הרגיז ככל הנראה את שאול אייזנברג, מורשה החתימה מטעם הקבוצה באיגוד הכדורסל, ששלח את אותו מכתב לאיגוד.

"תפנה לניר אלון, החל מאתמול הוא מנהל את הפועל תל אביב", אמר אייזנברג שוב ושוב כשנשאל על ההתרחשויות האחרונות, וסרב להתייחס לתוכן הדברים. אלון עצמו הגיב: "מצד אחד שאול אומר שהוא לא קשור להפועל, ומצד שני הוא מפסיק את הפעילות שלה. שיחליט כבר. אם הפועל תל אביב תתפרק נפנה לבית המשפט ונדרוש את הכסף שמגיע לשחקנים".

ניר אלון, באופן לא כל כך מפתיע, לא ממש אישר את הגירסה של אייזנברג. "גם כאשר הספינה טובעת וראשו צף בקושי מעל פני המים, אייזנברג מנסה, עד הרגע האחרון, להלביש את מחדליו על צד שלישי", אמר אלון בהודעה לתקשורת. "הוא לא מצא אולם למשחק הערב, לא שילם אגרת שיפוט, אין צוות רפואי וגרם לביטול המשחק, ולכן הוא מפיל את התיק עליי. נבחרתי לתפקיד יו"ר איגוד השחקנים כדי לשמור על זכויות שחקני הכדורסל במדינת ישראל, וכך אני עושה. לא אתן לאף הנהלה להלין את שכר שחקניה".

מי הבוס?

אייזנברג ממשיך לטעון כי אינו קשור לקבוצה, ואף מינה את מעוזיה סגל ליושב הראש שלה בתחילת העונה. אם לרגע נדמה היה שהפועל תל אביב חוזרת לעניינים כשהחתימה זר והיתה אמורה לצרף מספר שחקנים, הרי שהבעיות הכלכליות הביאו לשיחרורו של הזר וביטול החיזוק שאמור היה להגיע.

"שאול הוא הבעלים של הפועל תל אביב. הוא הבוס של כל שחקני הפועל, והוא נתן את ההוראה להחתים כל אחד מאיתנו", אומר קפטן הפועל ערן יצחק. "רק אחר כך הוא מצא את מעוזיה סגל שייקח אחריות כדי להחזיר את האוהדים שיחשבו ששאול מחוץ לסיפור. אם יש בעיות של כסף אני פונה לשאול. אני עבד של שאול", אמר.

"אנחנו לא יודעים אם והיכן ייערך המשחק הערב, והאם תישאר בכלל הפועל תל אביב. אני ממתין כמו כולם, אבל נכון לעכשיו אין לנו מגרש", אמר יצחק, שנכון לשעה 15:00 לא ידע כי המשחק בוטל. הקפטן, עונה שביעית במדים האדומים, נפגע בתחילת העונה בצורה קשה בגבו במשחק הביתי מול הפועל חולון שנערך ברמלה. "רציתי להפתיע את כולם היום ולעלות לשחק. כואב לי על הפועל תל אביב. במצב כזה עוד לא נתקלתי אבל אם זה גורלה של הפועל מי אנחנו שנעצור את זה", סיכם.

עדכון ראשון: 28.11, שעה 16:16
עדכון אחרון: 28.11, שעה 18:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully