וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חדש תחת השמש

19.11.2006 / 23:55

ליון גברה 0:1 על סדאן ורשמה ניצחון שלישי רצוף בליגה. פאריס סן ז'רמן הפסידה לבורדו, אוקזר ניצחה את טולוז, ריברי ייעדר כחודשיים

משחקי המחזור ה-14 בליגה הצרפתית נפתחו אמש (שבת) ואין חדש תחת השמש. ליון, אלופת צרפת, רשמה ניצחון שלישי רצוף והפעם 0:1 בחוץ מול סדאן. השנייה בטבלה ליל סיימה בתיקו 0:0 בחוץ מול סושו. פאריס סן ז'רמן, יריבתה של הפועל ת"א בגביע אופ"א, המשיכה להציג יכולת מאכזבת ונוצחה בביתה 2:0 על ידי בורדו. לאנס השאירה את הנקודות בבית אחרי ניצחון במפגש הצמרת, 0:2 על נאנט.

היום ניצחה אוקזר, יריבת מכבי חיפה בגביע אופ"א, בביתה את טולוז 0:1. המחזור יושלם בהמשך הערב כשמארסיי תארח את ולנסיין.

סדאן - ליון 1:0

האלופה יצאה למשחק חוץ מול סדאן ונזקקה לחסדיו של נאדיים אבודו שהעניק לה את הניצחון בשער עצמי שכבש לחובת סדאן בדקה ה-80. האלופה ניצלה את תוצאת התיקו של סגניתה בטבלה ליל כדי להגדיל את הפער ל-12 נקודות.

פאריס סן ז'רמן - בורדו 2:0

הפריסאים ממרכז הטבלה, יריביהם של הפועל ת"א ביום ה' בגביע אופ"א, אירחו את קבוצת מרכז הטבלה אחרת, זו של בורדו וכשלו במשימתם כשהפסידו בבית 0:2 משערים של גראלדו מאוריציו וונדל (דקה 28) וליליאן לסלאנדס (דקה 88). זהו הפסדה השני העונה של פסן ז'רמן בפאריס ומשחק שלישי ברציפות בו הקבוצה לא מנצחת.

לאנס - נאנט 0:2

שער של אדאמה קוליבאלי בדקה ה-1 העלה את המארחים ליתרון 0:1 מהיר ביותר וגרם לקבוצת התחתית של נאנט לרדוף אחרי המארחים. סיידו קייטה הכפיל את יתרונה של לאנס ל-0:2 בדקה ה-81 והשאיר את שלוש הנקודות בבית.

אוקזר - טולוז 0:1

שער של לואיג'י פיירוני בדקה ה-46 העניק את שלוש הנקודות היקרות למארחים, שקטעו רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון והיא מדורגת במקום ה-13 בליגה הצרפתית עם 17 נקודות. אוקזר, יריבתה של מכבי חיפה לבית א' של גביע אופ"א תארח את גלזגו ריינג'רס ביום ה' הקרוב.

ליל - סושו 0:0
נאנסי - טרואה 0:1
מונאקו - לוריין 2:2
ראן - לה מאן 1:1
סט. אטיין - ניס 1:2

פרנק ריברי ייעדר כחודשיים, מארסיי ניצחה בלעדיו

קשרה של מארסיי ונבחרת צרפת, פרנק ריברי, ייעדר לפחות עד ינואר 2007 בשל פציעה במפשעה. השחקן בן ה-23 חש כאב במהלך התבוסה לליון (4:1) לפני כשלושה שבועותולארח סדרת בדיקות הוחלט על ידי רופאי הקבוצה כי הוא ייאלץ לנוח בחודשיים הבאים.

"חשוב שאחלים כמו שצריך מהפציעה", אמר ריברי, "אני מאוד מאוכזב מכך ואינני יודע כמה זמן בדיוק אעדר". הקשר העריך כי הזיעה הרבה שהגיר במדי סגנית אלופת העולם בקיץ האחרון גרם לו לנזק הגופני המצטבר, "כנראה שהייתי צריך לקחת מנוחה ארוכה יותר אחרי הגביע העולמי".

פציעתו של הקשר הצרפתי לא מנעה ממארסיי לנצח בביתה הערב (ראשון) את ואלנסיין 0:1. שער של מיכאל פאגיס שבר בצורת של 241 דקות ללא שער והספיק כדי להשאיר את הנקודות בעיר הנמל הדרומית. ההפסד למארסיי הוא הרביעי ברציפות אותו נוחת ואלנסיין, השקועה בתחתית הטבלה.

עדכון ראשון: 23:43, 18/11
עדכון אחרון: 23:55, 19/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully