וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני השוער הכי טוב בעולם"

אבי שילון, לה קורוניה

2.11.2006 / 9:42

אבי שילון נסע עד לה קורוניה כדי לפגוש את דודו אוואט, שאומר בראיון שיתפרסם ביום ו' ברשת שוקן: "אני נמצא על גג העולם"

שוער נבחרת ישראל ודפורטיבו לה קורוניה, דודו אוואט, משוכנע כי ה"דברים שצוטטו בשמו של שורה אובארוב, כאילו אני חושב שאני השוער הכי טוב ויוסי (בניון) לא מוסר לחברים בנבחרת, לא נאמרו. זה הוצא מהקשרו. אבל במקרה שלי הוא צדק - אני חושב שאני השוער הכי טוב בעולם. כבר אין לי מה ללמוד או לשפר, אני רק שואף להתאמן טוב כדי לבצע דברים על הצד הטוב ביותר".

בראיון המלא, שיתפרסם מחר במקומוני "רשת שוקן", אומר בין היתר אוואט: "היום אני נמצא על גג העולם. חתמתי במועדון גדול, קבוצה שחלמתי להגיע אליה. כל מה שהגעתי אליו זה לא בזכות מישהו - לא עיתונאים ולא מאמנים - אלא רק בכוחות עצמי. זו הגאווה שלי. עם היכולת שלי, אם גם היו לי קשרים טובים עם עיתונאים, הייתי היום ראש הממשלה. אבל מדד ההצלחה בארץ הוא רק לפי קשרים, לפי כמות הדלפות, בניגוד לשאר העולם, שם אתה נמדד במגרש. זה אבסורד. בגלל זה אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים, ולא רק בתחום הספורט.

"הפופולריות שלי בארץ היא לא כמו שהיתה צריכה להיות אם היו בוחנים לפי הישגים. אבל מי שגרם לתחושה הזאת הם רק העיתונאים. מבחינתי, אף פעם לא הרגשתי שני למישהו. תמיד הייתי הראשון. למזלי, אני אחד ששם פס, כי אם הייתי לוקח ללב את היחס של התקשורת, הקריירה שלי היתה נגמרת מזמן. פעם כבר חשבתי לקחת איש יחסי ציבור, ואולי עוד אעשה את זה, אבל מה שמעניין אותי זו רק ההצלחה הספורטיבית".

עוד אומר אוואט, שישחק ביום שבת מול ברצלונה, כי "אני ובניון יכולים כבר היום לשחק בריאל מדריד או בברצלונה בשקט", אבל החלום המועדף שלו הוא "להעפיל עם ישראל לאליפות אירופה ולהיכנס להיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully