וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבראו לא עבר בבקרה ובספק נגד סכנין

אסף שקד

28.8.2008 / 20:19

מחלוקת עם סוכניו של חלוץ בית"ר ירושלים עשויה למנוע ממנו לשחק ביום ראשון. גאידמק העביר 6 מיליון דולר לבקרת התקציבים

ארקדי גאידמק דאג היום (חמישי) להפקדת צ'ק על סך כ-6 מיליון דולרים בבקרת התקציבים ובית"ר ירושלים צפויה להגיע למשחקה הראשון העונה בליגה, מול בני סכנין ביום ראשון, בסגל כמעט מלא. כזכור, יו"ר הבקרה יאיר רבינוביץ' דרש מגיאדמק ערבויות על החוזים של סבסטיאן אבראו, ברק יצחקי, עידן ורד, משה אוחיון ודאריו פרננדס. במשך השבועיים האחרונים לא חלה התקדמות בנושא, אבל בימים האחרונים הגיע גאידמק בעצמו למשרדי הבקרה והיום נפתרו חלק מהבעיות.

למרות זאת, בעיות נתגלעו דווקא בין בית"ר ירושלים לסוכניו של סבסטיאן אבראו, חלוץ הרכש הזר שהגיע הקיץ לקבוצה. המחלוקות שנתגלעו בין הצדדים מנעו את העברת החוזה של אבראו בבקרת התקציבים ולכן הוא בספק ליום ראשון מול סכנין.

בינתיים ממשיכה הקבוצה את ההכנות לקראת המשחק המסקרן ביום ראשון. היום חזרו השחקנים להתאמן לאחר שאתמול זכו ליום חופש. דרק בואטנג, שאמור לעזוב את הקבוצה עד יום שני, ממשיך להתאמן כרגיל עם הקבוצה ואף ישנו סיכוי שיפתח בהרכב במשחק מול סכנין, במה שיהפוך למשחק הפרידה שלו מהקבוצה. ביממה הקרובה אמור השחקן לקבל תשובה מווסט ברומיץ' האם הושג אישור העבודה המיוחל שיאפשר לו לשחק בליגה. במקביל שומר הגנאי על שתי אופציות נוספות ברקע, פ.צ קלן הגרמנית וחטאפה הספרדית.

אוהד תובע את הקבוצה ודורש 5 מיליון שקלים

מחר (שישי) בבוקר תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק, במגרש בבית וגן ואוהדים רבים של הקבוצה מתכוננים להגיע למקום ולתמוך בשחקנים לקראת המשחק. "למרות התוצאות הלא טובות בחודש האחרון, אנחנו מתכוונים להגיע ולתמוך בשחקנים לפני המשחק מול סכנין", אמרו האוהדים, "אומרים שאנחנו לא תומכים בקבוצה בזמנים קשים? הנה הוכחה שזה לא נכון. למרות המצב הקשה השחקנים יקבלו מאיתנו את כל התמיכה".

היום הוגשה לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה תביעה בסך 5 מיליון שקלים נגד בית"ר ירושלים, ארקדי גיאדמק וההתאחדות לכדורגל. את התביעה הגיש אוהד הקבוצה, עידו גולן, שנפצע במשחק בסיום עונת 2006/7, בו פרצו אוהדי הקבוצה לכר הדשא בסיום המשחק מול הפועל פתח תקוה. "אנחנו סבורים שארקדי גאידמק לא יכול לשבת ביציע בלי אחריות. הוא הבוס של בית"ר. הוא היה יכול וחייב היה לפעול. אני מעריך שבתוך חודשיים-שלושה חודשים נגיע לישיבת קדם משפט ראשונה", טוען בכתב התביעה עו"ד מוטי ארד, המייצג את גולן.

בבית"ר ירושלים אמרו היום בתגובה: "את מה שיש לנו לומר ולהציג, נעשה בבית המשפט. אנחנו לא מופתעים מהתביעה, וללא קשר אליה אנחנו מקווים שנמשיך לראות את עידו גולן ומשפחתו ממשיכים להגיע למשחקים של בית"ר ירושלים".

עדכון ראשון: 28.8 13:33
עדכון אחרון: 28.8 23:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully