וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים נרגעו: בואטנג יגיע לבית"ר

אסף שקד

16.7.2006 / 21:15

קבוצתו השבדית סולנה אישרה באופן רשמי את המעבר של הגנאי, על אף חששו מהמצב הביטחוני. שקלאר: "הבאנו שחקנים ברמה גבוהה"

לאחר שכבר נראה היה כי עסקת דרק באוטנג יורדת לטמיון ושהשחקן יישאר בקבוצתו הנוכחית, סולנה השבדית, היום (ראשון) הודיעה סולנה באופן רשמי כי למרות כל הפרסומים הקודמים, בואטנג יעבור לבית"ר ירושלים.

הקשר הגנאי אמור להצטרף כבר ביום שלישי למחנה האימונים של בית"ר ברומניה, ובכך למעשה משלימה הקבוצה מכסה של ארבעה זרים ברמה גבוהה.

ולאדימיר שקלאר, שהגיע היום לאימון בבית וגן, הודיע כי "בואטנג ישחק בעונה הבאה בבית"ר ירושלים. אין ספק שהמצב הביטחוני משפיע על השחקנים, אבל עשינו את המאמצים על מנת להרגיע אותם, ואנחנו שמחים מאוד שהצלחנו להביא עוד שלושה שחקנים ברמה גבוהה. אחרי שכבר החתמנו את פינטו, מחר גם מירוסוביץ' יחתום בקבוצה".

לגבי החתמת הזר החמישי אמר שקלאר: "אנחנו עדיין לא יודעים אם נחתים עוד שחקן זר, זאת כבר החלטה של הצוות המקצועי, ונבחן את העניין".

מאימון הערב של הקבוצה נעדרו ברק יצחקי, אלירן דנין, אבירם ברוכיאן, בן שושן וטוטו תמוז, שהתאמנו עם הנבחרת האולימפית. גם שמעון גרשון, הסובל ממתיחה קלה בשריר, לא התאמן. הפנים החדשות באימון היו של דרור שמשון, מאמן הכושר החדש של הקבוצה, שהעביר את חציו הראשון של אימון, ואמר בסיומו: "זה כבוד גדול לעבוד במועדון ענק כמו בית"ר ירושלים. כבר הייתי כאן בעונת אלי גוטמן, שגם בה היו המון ציפיות, ואני מקווה שהפעם הציפיות יתממשו ונזכה בתארים".

ארקדי גאידמק, בעלי בית"ר, עובד על הקמת פארק נופש בניצנים עבור אלפי הילדים שהגיעו למרכז ולדרום בעקבות הלוחמה בצפון.

ביום שבת בואטנג הודיע: "אני נשאר בשבדיה"

אמש (שבת) הכל נראה היה אחרת. סולנה יצאה למשחק מול מאלמו, בו היא הפסידה 3:1, ובסיומו התייחסו בכלי התקשורת בשבדיה ובאתר האינטרנט הרשמי של הקבוצה לדיווחים בישראל לגבי הגעתו של השחקן לבית"ר:

"בואטנג התלבט לגבי עתידו, אבל בחר בסוף להישאר בשבדיה. הוא ניהל משא ומתן עם המועדון הישראלי בית"ר ירושלים, אבל יבטל את הסיכום איתם ויישאר בסולנה". בואטנג עצמו אמר לאתר AIK: "אני נהנה כאן, אוהב את המועדון ונשאר לשחק כאן".

לא רק לאתר הרשמי של הקבוצה שיחרר השחקן את ההצהרות הללו, גם באתרים אחרים הוא חזר על הדברים. בשיחה עם אתר בית"ר.נט אמר הגנאי: "יש לי סיכום עם בית"ר ירושלים, אבל אחרי שהתלבטתי החלטתי להישאר כאן בסולנה. לפני שהחלטתי אתמול לשחק בבית"ר, התייעצתי עם מספר שחקנים, ביניהם ג'ון פנטסיל וגם מארסיו סראבייה (שנבחן בעונה שעברה בבית"ר), והם עודדו אותי לבוא לישראל, אבל המצב הביטחוני בישראל נראה לא טוב. זאת גם אחת מהסיבות להחלטה שלי להישאר בסולנה".

בואטנג המשיך וסיפר על האהבה לקבוצה השבדית: "סולנה היא קבוצה מאוד חמה, השחקנים כאן נהדרים, הקהל מעניק לי המון אהבה ולא קל לעזוב מועדון כזה. כרגע החלטתי לא למהר עם המעבר לבית"ר ירושלים ולחשוב עוד על העזיבה, עכשיו אני שחקן סולנה".

על הפירסומים לפיהם הוא חתם כבר על חוזה בבית"ר ירושלים, אמר השחקן: "אני לא יודע מה כתוב בישראל, אבל אני לא חתמתי על שום חוזה באופן רישמי. הגיע לכאן בחור בשם דודו (דהאן), ישבנו מספר פעמים כחלק מהמו"מ ואתמול הגענו לסיכום על החוזה שלי בבית"ר ועל התנאים. אני לא יודע למה רשמו שחתמתי בבית"ר כי זה לא נכון. יש לי סיכום עם הקבוצה, אבל בגלל שלא חתמתי על החוזה בחרתי להשהות את ההחלטה שלי ונכון לעכשיו להישאר כאן בסולנה".

עבור בית"ר זו הייתה מכה מוראלית קשה, לאחר שלפני שבועיים גם חלוץ סטנדרט ליאז', מוחמד צ'יטה, ביטל את הגעתו וחתם באנדרלכט. זו הסיבה שבירושלים נשמו לרווחה כששמעו שבואטנג יגיע באופן סופי.

עדכון ראשון: 16.7.06, 10:49
עדכון אחרון: 16.7.06, 21:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully