וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצלחת מוקדשת לאוסישקין"

שגיא ניר

26.4.2006 / 21:04

טלי נוי חוגגת אליפות היסטורית להפועל ת"א, אחרי 75:78 ו-1:3 בסדרת הגמר על רמת חן. אייזנברג: "לא באנו עם דגל לבן לסדרה הזו"

עמי שומן

רק לפני חודשיים עלו דחפורים על הפרקט באולם אוסישקין, והשאיר את קבוצת הכדורסל נשים של הפועל תל אביב גם ללא בית. אבל הערב (רביעי), גם העייפות המצטברת מחודש מופלא לא עצרה את המכונה האדומה בדרך לאליפות היסטורית, שהושגה אחרי ניצחון 75:78 על רמת חן ו-1:3 בסדרת הגמר.

"הוכחנו שאנחנו גדולות ברגעים של הכרעה. אני מקדישה את הצלחת הזו לאוסישקין ולאוהדים שלנו", אמרה הקפטנית טלי נוי, ששלשה אדירה שלה אחרי משחק בינוני הבטיחה את הניצחון באדום.

רועי אייזנברג, מאמן אלמוני עד לפני חודשיים, אמר: "זה הישג של הבנות, אנחנו רק עזרנו להן לקחת אליפות. הן לקחו אליפות בלי אויר אבל עם המון מלחמה ואחריות. לא באנו עם דגל לבן לסדרה הזו". עוזרת המאמן, נועה רקנאטי: "אני ורועי היינו רק קישוט, כי לא משנה מה היינו עושים היום הן היו מנצחות את המשחק הזה".

עד לפתיחת הפלייאוף, דומיניק קאנטי היתה רחוקה מלהרשים, בודאי בליגה עמוסה בשחקניות בכירות ב-WNBA. הקפיצה האדירה שלה בפלייאוף, הפכה אותה לנשק הקטלני של האדומות. "מעולם לא חוויתי דבר כזה", היא אמרה. "אני לא יודעת מה קרה לי בפלייאוף. רציתי כל כך את האליפות הזאת, והניצחון על רמת השרון הוכיח שיש לנו סיכוי".

איינה ווקר, מהבולטות בסדרה שהיתה הערב סולידית למדי: "הגיע לנו כי עשינו את זה למרות כל הצרות. שיחקנו מהלב הלילה, האוהדים עשו את זה בשבילנו". מירב דורי: "זה מגיע לנו כי עבדנו כל כך קשה. כואבת לי הבטן מרוב לחץ. זה כיף לנצח למרות כל הקשיים. אני כל כך שמחה להיות בקבוצה הזו עכשיו".

על רקע החגיגות, התייחסה הבעלים, אורלי גואז, לעתיד: "השמיים הם הגבול. אין לי מושג מה יהיה בעונה הבאה, אבל נחגוג נירגע ואז נשב ונחליט. הכל פתוח".

אדם אחד, מאושר במיוחד, לא הפסיק לחבק ולרקוד סביב הקפטנית טלי נוי. שחור (יצחק לוי), הגיבור הטראגי של סיפור הריסת אוסישקין, אמר: "בשבילי אוסישקין חי, וזה היה שווה את הכל.האליפות הזו מיוחדת ושונה כי הפועל זה מועדון עם הרבה נשמה והרבה אהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully