וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאג פוטבול: מקום 6 לנבחרת ישראל באליפות העולם

17.9.2014 / 14:26

אחרי שלב בתים מוצלח, הנבחרת הודחה מול ארה"ב ברבע הגמר. הנשים סיימו במקום התשיעי. דני איסטמן ויעל פרידמן זכו ב-MVP של הטורניר, שהועתק מישראל לאיטליה בשל המצב

דני איסטמן שחקן נבחרת ישראל בפוטבול. ליגת הפוטבול הישראלית,
ה-MVP. איסטמן/ליגת הפוטבול הישראלית

נבחרות הפלאג פוטבול של ישראל בגברים ונשים חזרו מאליפות העולם שנערכה באיטליה, לאחר שהועתקה מישראל בשל המצב הבטחוני בדרום במהלך הקיץ.

נבחרת הגברים הגיעה עד לרבע הגמר עם שישה ניצחונות ושני הפסדים בשלב הבתים. היא הודחה לבסוף מול ארצות הברית, שזכתה בתואר וסיימה במקום השישי אחרי ניצחון על אוסטריה והפסד לאלופת אירופה דנמרק. דני איסטמן, שחקן נבחרת ישראל, זכה בתואר ה-MVP של הטורניר כולו.

נבחרת הנשים סיימה את הטורניר במקום התשיעי. היא סבלה מפציעות של שתי שחקניות מובילות וניצחה רק פעם אחת בששת משחקי שלב הבתים, לפני שהתאוששה במשחקי הדירוג ועם ניצחונות על פינלנד, שבדיה ויפן, חזרה הביתה עם טעם טוב. גם אצל הנשים ה-MVP של האליפות הגיעה מנבחרת ישראל, כאשר יעל פרידמן זכתה לכבוד.

יו"ר איגוד הפוטבול הישראלי, סטיב לייבוביץ, אמר בטקס פתיחת האליפות: "כשההתאחדות הבינלאומית בחרה לקיים את הטורניר בישראל, זה היה רגע גדול עבורנו. קשה לתאר במילים את גודל האכזבה כשהתקבלה ההחלטה לבטל את הטורניר בארץ, אבל אנחנו מקבלים בהבנה מלאה את ההחלטה הזו. תחת הנסיבות, לא הייתה יכולה להתקבל החלטה אחרת. אנחנו מתפללים שיבוא יום ובו נוכל, בזמן שלום, לארח אליפות עולם". הנבחרות טסו לטורניר בסיוע משפחת קראפט ובסיוע התאחדות אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully