וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפאלו בילס: הנהלה חדשה, תוצאות ישנות

27.8.2014 / 17:00

הבילס, הקבוצה היחידה בליגה שלא הגיע לפלייאוף במילניום הזה, יוצאת לעוד עונה לא מבטיחה ולראשונה, בלי ראלף ווילסון

ראלף ווילסון ג'וניור בעלים בפאלו בילס. Scott Heckel, AP
הוביל את הקבוצה מהקמתה ועד מותו. ווילסון/AP, Scott Heckel

בעונה שעברה: 10:6 (מקום אחרון ב-AFC מזרח)

מאמן: דאג מארון (עונה שנייה בקבוצה)

הגיעו: ברנדון ספייקס (ליינבקר, מניו אינגלנד), אנתוני דיקסון (רץ אחורי, מסן פרנסיסקו), ראסמס בארדן (תופס), ברייס בראון (רץ אחורי, מפילדלפיה), מייק וויליאמס (תופס, מטמפה ביי), כריס וויליאמס (גארד, מסנט לואיס), קורי גרהאם (מגן פינה, מבולטימור), קית' ריוורס (ליינבקר, מניו יורק ג'איינטס)

בחירות דראפט בולטות: סמי ווטקינס (תופס), קירוס קואנג'יו (תאקל התקפי), פרסטון בראון (ליינבקר), רוס קוקרל (מגן פינה)

עזבו: סטיבי ג'ונסון (תופס, לסן פרנסיסקו), ג'איירוס בירד (סייפטי, לניו אורלינס), אלכס קרינגטון (אנד הגנתי, לסנט לואיס), ג'ים לאונרד (סייפטי, בלי קבוצה), ארתור מואטס (ליינבקר, לפיטסבורג), תומאס וולץ' (תאקל התקפי)

המספר הנוסף: בפעם האחרונה שהבילס לקחו חלק במשחק פלייאוף, סמי ווטקינס עלה לכיתה א'. כיום הוא התקווה הגדולה ביותר של הקבוצה שלא ביקרה בפוסטסיזן כבר 14 שנים.

טיפ לפנטזי: בשנה שעברה, סי.ג'יי. ספילר נבחר טופ-5 כולל והיה אכזבת השנה בפנטזי. השנה הוא הרץ ה-17 שיורד מהלוח במוקים בממוצע. קחו אותו כרץ ה-15-13 ותצאו מרוצים, הוא יהיה קרוב יותר ליכולת מ-2012.

סמי ווטקינס שחקן בפאלו בילס. AP
הרבה תקוות לקראת העתיד. ווטקינס/AP

לראשונה מאז הוקמה ב-1959, בפאלו תעלה העונה למשחק כשלבעלים שלה לא קוראים ראלף ווילסון. הישיש הלך לעולמו במרץ והקבוצה, שגם כך הייתה שקועה בקרקעית, רק הולכת וצונחת. מי שתמלא את מקומו של ווילסון בעונה הקרובה היא אלמנתו, מרי ובינתיים, הבילס מחפשים בוס חדש כאשר ברשימת השמות המובילים אפשר למצוא את דונלד טראמפ וג'ון בון ג'ובי. לא בטוח מה יותר גרוע.

גם על כר הדשא לא קל. בפאלו סיימה את העונה שעברה עם עוד אכזבה ועשרה הפסדים, מה שהותיר אותה מחוץ לפלייאוף שנה נוספת והיא ממשיכה להיות הקבוצה היחידה בליגה שלא הגיעה לפלייאוף מאז החל המילניום הנוכחי. המאמן דאג מארון יקבל עוד צ'אנס להוכיח את יכולותיו ובתקווה שיהיה שינוי, הבילס הביאו כמה שמות מעניינים.

מעל כולם ניצב סמי ווטקינס. בפאלו ביצעה טרייד אפ וויתרה על בחירת סיבוב ראשון עתידית כדי לשים את ידה על הבחור מקלמזון. התקפת המסירה סיימה רק במקום ה-28 בליגה בעונה שעברה ו-ווטקינס אמור לשפר את הנתון הזה ואת המספרים של הקוורטרבק הצעיר אי ג'יי מנואל, שבעונתו השנייה ינסה להתחיל להכיר את הליגה טוב יותר. מייק וויליאמס, עוד תופס ויליד העיר, הובא מטמפה ביי בדיוק למען אותה מטרה. גם ההגנה זכתה לתוספת כוח, כאשר קורי גרהאם, אלוף 2012 עם בולטימור, יתייצב בקו האחורי, בעוד ברנדון ספייקס, שהגיע מהפטריוטס, ינסה לשפר את הליינבקרים, שאיבדו את קיקו אלונסו המצוין לכל העונה עם קרע ב-ACL. בפאלו הייתה טובה מאוד נגד המסירה (רביעית בליגה) וגרועה נגד הריצה (28 בליגה), כך שהנקודה שצריכה להשתפר די ברורה.

ההימור: יותר מדי בלגן וזעזועים מחוץ למגרש, פחות מדי שחקנים טובים עליו. מנואל את ווטקינס עשויים להפוך לצמד מפחיד מתישהו, אבל עד שזה יקרה, עוד עונה של כלום. 11:5 והביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully