וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים לא יוכלו לרכוש כרטיסים ברמה"ש

27.4.2012 / 12:35

המשטרה הודיעה כי האוהדים יוכלו לקנות כרטיס למשחק רק במכירה מוקדמת. דובר הקבוצה: "צעד נוסף בשקיעת הכדורגל"

ביום ראשון הקרוב צפויה בית"ר ירושלים להגיע למשחק חוץ באיצטדיון גרונדמן מול עירוני רמת השרון. היום (שישי) הודיעה המשטרה, כי אוהדי הקבוצה מהבירה לא יוכלו לקנות כרטיסים באצטדיון ויוכלו לעשות זאת רק במכירה מוקדמת. ההערכות בבית"ר הן כי לפחות 2,000 אוהדים יגיעו לרמת השרון ואילו אוהדים מעטים מאוד צפויים לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת, במיוחד לאור העובדה שעד לרגע זה הקהל כלל לא מודע להודעת המשטרה.

דובר בית"ר אסף שקד מסר בתגובה: "אי פתיחת הקופות באצטדיון זה עוד צעד לשקיעתו של הכדורגל הישראלי. לא ייתכן שאוהדי כדורגל, במשחק שהוא לפרוטוקול בלבד, לא יוכלו להגיע לאצטדיון ולרכוש כרטיסים בקופות ויומיים לפני המשחק הם אפילו לא מודעים לכך. לא ייתכן שילדים ואוהדים, שאין באפשרותם לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת, יימנע מהם להגיע למשחק כדורגל בליגת העל בישראל. אנו קוראים להנהלת רמת השרון ולמשטרה לצאת מהאטימות והפרימיטביות שאופפת אותם ולהתחיל לחשוב באופן רציונלי והגיוני למען אוהדי הכדורגל".

במשטרה שקלו אם בכלל לאשר את המגרש ברמת השרון ורק לאחר מספר דיונים נתנו את האישור, כאשר לאוהדי בית"ר הוקצו כ-1,700 כרטיסים בלבד בשלב ראשון. ברמת השרון אמרו: "הדברים לא בשליטתנו, המשטרה מקבלת את ההחלטות שלה ואנחנו מיישמים אותן".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully