וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עזר: ערוץ 1 ישדר את המשחק של קרית שמונה

20.3.2012 / 11:03

אחרי שבסדר המשחקים למחזור הקרוב פורסם שהדרבי התל-אביבי יהיה המשחק המרכזי, החליטו ברשות השידור לשנות זאת לטובת משחקה של קרית שמונה נגד בני יהודה

אחרי מסע לחצים שהופעל על רשות השידור, החליטו היום (שלישי) בצהריים בערוץ 1 להפוך את המשחק בין עירוני קרית שמונה לבני יהודה למשחק המרכזי של המחזור הראשון בפלייאוף. לפני כן, נקבע כי הדרבי התל-אביבי יהיה המשחק המרכזי, ולפי לוח המשחקים שפורסם הבוקר משחקה של עירוני קרית שמונה היה מיועד ליום שבת ולא היה אמור להיות משודר. הנושא הזה עורר בעיקר את אנשי קרית שמונה, שטענו כי מדובר בשערורייה והפעילו לחצים על מנת שיוכלו לקיים במגרשם הביתי משחק אליפות תאורטי. גם אנשי ההתאחדות לכדורגל התערבו והפעילו לחצים. במידה והפועל תל אביב לא תנצח את הדרבי התל אביבי, ניצחון של קרית שמונה מול בני יהודה יהפוך אותה לאלופה. המשחק בין קרית שמונה לבני יהודה יתקיים ביום שני ב-20:50.

הדרבי התל-אביבי הוקדם ליום שבת וייצא לדרך בשעה 20:00 (שידור ישיר בספורט1 ו-HD). בנוסף, משחקה של בית"ר ירושלים נגד מכבי פתח תקוה שהיה אמור להתקיים בשבת, הוזז ליום ראשון (19:30, שידור ישיר בספורט1 ו-HD).

כתבתנו תהל אלון מוסיפה שבעירוני קרית שמונה בירכו על השינוי ומסרו בתגובה: "המועדון מברך על שינוי ההחלטה, ראוי לציין כי הן בערוץ הראשון והן בהתאחדות לכדורגל הבינו במהרה כי נעשתה טעות ופעלו לשינוי ההחלטה לטובת כל הצדדים באופן מיידי, ועל כך נותר רק לברך ולהודות".

לפני שינוי ההחלטה הראשונית, מסר אורי לוי, מנהל מחלקת הספורט של ערוץ 1: "אנחנו מחליטים איזה משחק ישודר, ובחרנו לשדר את הדרבי. אחרי הכל, זהו משחק עם חשיבות גדולה יותר מזה של קרית שמונה מול בני יהודה, משום שהוא זה שיקבע האם קרית שמונה תהיה אלופה כבר השבוע. בכל מקרה, גם אם קרית שמונה תוכתר לאלופה, נשדר את משחק ההכתרה שלה בשבוע שלאחר מכן. מבחינת עניין, אין ספק שהדרבי הוא המשחק המעניין של השבוע, הוא מרתק יותר אנשים. הרי אם הפועל תל אביב תנצח בדרבי, המשחק של קרית שמונה יהפוך לחסר חשיבות. חשוב לי להדגיש, כי מכיוון שאף גוף אחר לא משדר את משחקה של קרית שמונה בשבת, אנו מוכנים לשאת בעלויות ולשדר גם את המשחק הזה".

דוברת ההתאחדות לכדורגל מיכל גרונדלנד מסרה בתגובה לאחר השינוי: "אנו מברכים על החלטת הערוץ הראשון להיענות לפניית התאחדות לכדורגל ולשדר את משחקה של קרית שמונה מול בני יהודה ביום שני כמשחק המרכזי של המחזור. אין ספק שזוהי ההחלטה הנכונה לאוד הסיטואציה בטבלה".

שאר משחקי המחזור הראשון בפלייאוף (מחזור 31):

בני סכנין - מכבי חיפה (שבת, 17:00)
הפועל עכו - הפועל פתח תקוה (שבת, 18:00)
עירוני ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון (שבת, 18:00)
מ.ס אשדוד - מכבי נתניה (שבת, 18:00)
הפועל חיפה - הפועל באר שבע (שבת, 17:00, שידור ישיר בספורט2)

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully