וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על אניימה: "ככה נראה בנאדם שסובל מכאבים?"

על אף האבחנה של רופא הפועל ת"א, גורמים בקבוצה טוענים כי הפציעה של השוער לא כה חמורה, והיעדרותו קשורה בחוזהו הנגמר

אם לא די במלחמות המתמשכות בתוך הנהלת הפועל תל אביב ובין שחקני הקבוצה לראשי המועדון, בימים האחרונים צפה בקבוצה בעיה נוספת, והפעם מדובר ביחסים בין וינסנט אניימה למועדון. כזכור, רק לפני קצת יותר משבוע ימים אמר אניימה לוואלה ספורט! "אני מקווה שלא סיימתי את העונה", ועדיין קיים חשש אמיתי שאכן הדברים יקרו. בבדיקה שעבר השוער אצל רופא הקבוצה ד"ר משה לוינקוף נמצא כי אניימה סובל מבקע דיסק בגב, שלטענתו מקרין לו כאבים לחוליות בגבו וברגלו, וכרגע בהפועל לא יודעים להעריך מתי, אם בכלל, ישוב השוער לשחק העונה.

בסוף השבוע אמור לעבור אניימה בדיקה נוספת שמטרתה להעריך בצורה מדויקת יותר את תקופת היעדרותו. עם זאת, בהפועל תל אביב ספקניים מאוד בנוגע לפציעה של השוער, וכבר מספר ימים נרמז כי לא מדובר בפגיעה חמורה כפי שאניימה מציג. עוד חושבים חלק מאנשי המועדון כי אם היה מסיים אניימה את חוזהו בתום העונה הקרובה, כבר מזמן היה חוזר לשער. "כולם ראו אותו אתמול במצב רוח מרומם", אמר אחד הגורמים בקבוצה. "ככה נראה בנאדם שסובל מכאבים? הוא שיגע מערכת שלמה עם הפציעה שלו והיא לא נראית כל כך חמורה כמו שהוא מתאר אותה. מי שרוצה יכול לקשר את זה עם זה שהחוזה שלו נגמר, כי לנו אין מושג למה הוא עדיין לא חזר".

אניימה סירב להגיב לדברים ואמר: "אני לא יכול להגיב כי אני לא יודע מי אמר ולמה. אם הייתי יודע, אז הייתי מגיב בהתאם".

מאמנו אלי גוטמן דווקא כן השיב כשנדרש לנושא: "וינסנט אניימה פצוע. הוא מת לחזור לשחק, ומי שאומר אחרת עושה לו עוול. בכל משחק הוא מגיע לחדר ההלבשה ומדרבן את השחקנים ובימים האחרונים הוא מגביר את קצב האימונים. אני מאוד מקווה שהוא יעמוד לרשותנו בפלייאוף".

עם או בלי קשר לדברים, אלי טביב שוחח עם השוער לאחר האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully