וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "למה הצהוב הדבילי, בשביל מה הוא התנפל?"

14.9.2010 / 10:39

רפאלוב ביקר את חברו הטוב גולסה לאחר שהוחלף. חמד לחבריו: "מופתע". אדרי: "ב-10 שחקנים הבנתי כמה אנחנו חזקים"

מספר שחקנים במכבי חיפה נראו אתמול כעוסים בדרך חזרה לקריית אליעזר, לאחר תוצאת התיקו (1:1) מול הפועל באר שבע בוסרמיל. החלוץ תומר חמד והמגן אייל משומר מאוכזבים מאוד ממעמדם אצל המאמן אלישע לוי ולא ברור כיצד הדבר ישפיע על המשך הדרך. החלוץ התבטא בפני שחקנים כי הוא מאוכזב מההחלטה, בעוד שהמגן, כמו גם אריק בנאדו שלא שותף, שמר על שתיקה. אגב, חמד, בנאדו, משומר ובוקולי שיחקו העונה 86 דקות יחד בשלושה משחקים. חמד אמר אתמול לחבריו: "אני מופתע".

בחיפה ביקרו את העיכוב בהחלטות שלקח המאמן במשחק אתמול, כשלא הוציא את אייל גולסה כבר במחצית. "הוא לא היה במשחק, האדום היה רק תוספת למה שקרה במחצית הראשונה", אמרו אמש בקבוצה. על פי צילומי הטלוויזיה, בניגוד גמור לדבריו של לוי, גולסה נראה דוחף את חלוץ באר שבע ברנרדו ואשקונסלוס ועל פי התקנון אפשר לשלוף לו כרטיס צהוב על פגיעה בשחקן ללא כדור. גורמים באיגוד השופטים טוענים כי לפחות על פי שידורי הטלוויזיה, הצהוב הראשון היה מוצדק וגיבו את לירן ליאני בהחלטה. ליאור רפאלוב, שנחשב לחברו הטוב של גולסה, סינן לאחר שהוחלף: "למה הצהוב הדבילי הזה, בשביל מה הוא התנפל?".

גם עלי עוסמאן (נפצע בכף היד וייבדק) שהיה מפוזר במחצית הראשונה ספג ביקורת. ליאור רפאלוב כעס לאחר שהוחלף, אם כי ייתכן ומדובר בעניין שנובע מתוך ההחלטה להעניק את סרט הקפטן לפיטר מסיללה. "לכולם ברור מה עומד מאחורי ההחלטה. לדעתי האישית, אולי יש כאן שיקול כלכלי של המועדון שלוחץ על פיטר לחתום", טען שחקן בקבוצה. כפי שפורסם, בחיפה לוחצים על מסיללה לחתום על חוזה חדש, אבל המגן סיפר למקורביו כי הוא מתכוון לדרוש לא פחות מ-350 אלף דולר, כשאמר להם: "חיפה רק תרוויח אם תיתן לי שדרוג גדול בחוזה, אחרת היא לא תוכל למכור אותי". כפי שפורסם אמש, גורם בקבוצה סיפר כי גוסטבו בוקולי נמצא בעדיפות שלישית אצל לוי מבחינת נושא הקפטן ואם הוא היה עולה בהרכב, הוא היה מקבל את הסרט.

שביעות רצון מאדרי

גם למאמן יש ממה להיות מאוכזב. במהלך האסיפה הטקטית באימון המסכם הדגיש לוי כי הוא מצפה שהשחקנים הצעירים לא יפסיקו לרוץ על המגרש וציפה מהוותיקים להדריך אותם. גם הבלם איגנסיו קאנוטו מאכזב, למרות שעיקר האשמה לא נפלה עליו.

בצד של עידן ורד, דווקא היו מרוצים מאוד מהמשחק אתמול. "עידן הראה רק ניצוצות ממה שהוא יודע", אמרו בקבוצה על הקשר. "בפעם הראשונה הוא הפתיע שחזר מוקדם למגרשים. עכשיו הוא מפתיע בכושר משחק מצוין, למרות שכולם חשבו שייקח לו הרבה זמן לחזור לעצמו".

אמיר אדרי שהציל את חיפה לפחות פעמיים מספיגת שער אמר הבוקר: "מצד אחד אנו באים לכל משחק במטרה לנצח ולא חשוב מול מי משחקים. מאידך, כאשר נשארנו בעשרה שחקנים, מול ההתלהבות הגדולה של שחקני באר שבע, לא פשוט לשחק. עלינו לשמוח בנקודה בה זכינו ולהסתכל על חצי הכוס המלאה. יש לנו קבוצה חזקה ודווקא אתמול, כאשר נותרנו בעשרה שחקנים, הרגשתי זאת יותר". בחיפה ישנה תחושה שאדרי ממלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר וכרגע בצוות המקצועי לא טרודים מהיעדרותו של ניר דוידוביץ', שעדיין אין הערכה לגבי חזרתו למגרשים.

המגן השמאלי טאלב טוואטחה הופתע אתמול מאי הכללתו בסגל וצפה במשחק בטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully