וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול שוב נפצע

קרן שמש ויצחק סלומון

2.5.2008 / 18:16

קשר הפועל תל אביב נפצע באימון בקרסולו הפגוע . האדומים מאמינים כי יהיה כשיר. בקריית שמונה מתאוששים מפציעתו של ירו בלו

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי), אימון מסכם לקראת המשחק מול קריית שמונה בבלומפילד. אלי גוטמן מאמן האדומים המשיך גם היום לבקש מחניכיו מהירות ודיוק בהעברת הכדור. אמש נערך אימון טקטי סגור באצטדיון בלומפילד ושם תרגל גוטמן הרכבים שונים אשר כללו את שלומי ארבייטמן ופאביו ג'וניור במערך של שני חלוצים. הבוקר תרגל גוטמן את ג'וניור כחלוץ בודד ונראה כי ארבייטמן יפתח את המשחק על הספסל.

שי אבוטבול נפצע הבוקר באימון ונפגע באותו קרסול פצוע שרק עתה החלים ממנו. הפציעה נבעה מתיקול של טל חן בזמן המשחקון הפנימי. אבוטבול זכה לטיפול מהיר מצד הצוות המקצועי וחזר להמשך האימון אך נראה כי הוא סובל מכאבים. בכל מקרה בהפועל מאמנים כי הוא יפתח מחר. בסיום המשחקון הפנימי תרגלו השחקנים בעיטות ממצבים נייחים.

לפני תחילת האימון ערך גוטמן אסיפה לשחקניו בה הוא הציג להם קלטת מהמשחק האחרון נגד קריית שמונה. "קריית שמונה נמצאת במקום שבו היא נמצאת בטבלה לא במקרה", אמר גוטמן לחניכיו והמשיך, "אם אתם חושבים שמחר צפוי להיות לנו טיול קל אז אתם טועים, זה לא הולך להיות קל, צפוי לנו משחק מאוד קשה נגד יריב חזק שיודע בדיוק מה הוא רוצה מעצמו. זהו משחק חשוב, אני מצפה מכם להגיע אליו מרוכזים ונחושים".

הרכב משוער: ווינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו שי אבוטבול, ביברס נאתכו, ברוך דגו, דמיטאר טלקייסקי, פאביו ג'וניור

קריית שמונה: התגעגענו לליגה

שיחת היום בקריית שמונה לא הייתה המשחק מול הפועל תל אביב, אלא פציעתו הקשה אתמול (חמישי) של מלך שערי הקבוצה, ירו בלו, שייעדר כחמישה חודשים, לאחר תיקול עם שוער המשנה דני עמוס. גורם בקריית שמונה אומר היום: "אנחנו מקווים שפציעתו של ירו בלו לא תפגע במאמצים שלנו לזכות בכרטיס לאירופה".

הקבוצה תצא למלון בהרצליה, במסגרת ההכנות למשחק. האימון המסכם יתקיים אחר הצהריים בשפיים. המאמן רן בן שמעון יבקש מחניכיו להתרכז במשימה שעומדת על הפרק, למרות פציעתו של בלו.

שחקנים בקבוצה שקלו לעשות מחווה מיוחדת לירו בלו, ולהדפיס חולצות עם הקדשה, ובמקרה של ניצחון לחשוף אותן, אולם בשל קוצר זמן הנושא ירד מהפרק. הקפטן יניב לביא אמר: "התגעגענו לליגה, הפגרה קטעה את התנופה שלנו, אבל אנחנו מקווים לחזור מחר למסלול, הפועל במצב לא טוב בתחתית, אבל לנו יש מטרה, וכדי לעמוד בה אנחנו חייבים לחזור מבלומפילד עם תוצאה טובה".

עוד אמר הקפטן: "ירו בלו שחקן מצוין, אבל קריית שמונה הגיעה לאן שהגיעה בזכות רוח הצוות והקבוצתיות. אנחנו מאחלים לירו החלמה מהירה, ומקווים שיחזור למגרשים כמה שיותר מהר".

המאמן בעונה הבאה, מישל דיין, נמצא בימים אלה בסרביה יחד עם עוזר המאמן יצחק בוזורגי, והם עוקבים אחרי שורה של שחקנים שהומלצו להם. יחד עם זאת דיין אינו פוסל את האפשרות ללכת על שחקנים שכבר התאקלמו בארץ, כאשר הוזכרו שמותיהם של יאניק קאמנאן ממכבי תל אביב וחבייר דירסאו ממכבי פתח תקווה.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי, עמנואל אמגוואה, ויאם עמאשה, יובל אבידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully