וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס-מכבי חיפה: "רוצים לסיים את העונה בטעם טוב"

2.5.2008 / 18:15

לוי מקווה כי שחקניו יוכיחו אופי ואולי יצליחו להשתחל בסופו של דבר לאופ"א. רפאלוב חולה ולא ישחק. נשים וילדים אוהדי כפ"ס יכנסו חינם

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בחוץ מול הפועל כפר סבא. ליאור רפאלוב סובל מווירוס ולא יכלל בסגל. גוסטבו בוקולי יכלל בסופו של דבר בסגל הקבוצה, לאחר ששיבוצו למשחק מוטל היה בספק, אך הברזילאי לא יפתח בהרכב ולא נראה כי ישחק. רוני גפנייפתח בהרכב והוא חוזר למגרשים לאחר חצי שנה בה ישב על הספסל. אלון חרזי ייעדר בשל צהובים.

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, הבהיר לתקשורת את המשימה שעומדת לנגד עיניו ביתר משחקי הקבוצה העונה: "המטרה היא להביא את הקבוצה למצב טוב יותר מאשר במשחקים האחרונים. אנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב ולא יהיה לנו קל.", אמר המאמן. "מצפים לנו חמש יריבות הנאבקות על חייהן והן יעשו הכל כדי לגרוף את הנקודות, מתוך הנחה שעבורנו המשחקים כבר לא חשובים".

"לכאורה, לעומתן אין לנו דרייב, אבל דווקא ברגעים הללו יש לנו סיבה להתעלות ולהוכיח שהליגה לא הסתיימה. אולי נצליח להתקדם ולהכניס רגל לאופ"א ברגע האחרון, למרות שזה נראה כיום אבוד", סיים המאמן.

כזכור, קשר בני סכנין, ג'ון קולמה, סגר את תנאיו הכספיים במכבי חיפה והוא ישחק בקבוצה בעונה הבאה. יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, כבר שוחח עם קולמה, שעידכן אותו בפרטים. גורם במכבי חיפה אישר אתמול (חמישי) את הידיעה ואמר: "קולמה סגור אצלנו, אחרי שכל תנאיו הכספיים נסגרו".

הצדדים דנים על משך החוזה. נראה כי קולמה יחתום בסופו של דבר על חוזה לשלוש שנים. גורם בסכנין אישר אף הוא את הידיעה ואמר: "קולמה סגר בחיפה. אנחנו הרמנו ידיים לגביו". לפני כשבוע נערכה פגישה בין יעקב שחר לגנאים, בה התעניין שחר במצבו של השחקן, אולם לא סוכמו הפרטים. קולמה צפוי להרוויח כ-160 אלף דולר לעונה.

המאמן הבא של חיפה, אלישע לוי, עודכן בפרטים אף הוא, אך ההודעה הרשמית של חיפה תצא רק סמוך לסיום העונה בגלל הרגישות של המהלך.

בסכנין הבהירו לראשי חיפה בעקבות המעבר כי הם מעוניינים בשלושה שחקנים תמורת קולמה. שניים מהם הם לוקאש סורמה, ששיחק בעונה האחרונה בקבוצה, והחלוץ תומר חמד. בסכנין ירדו בשלב זה מירו בלו, משום שהוא הושבת לחצי עונה. כעת אמורים הצדדים לדון על העברת שחקן נוסף תמורת קולמה. בלו, יש לציין, לא היה בתכניות של חיפה משום שהוא עדיין נחשב לשחקן זר, ופציעתו סתמה ככל הנראה את הגולל על סיכוייו לשחק בחיפה בעונה הבאה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ, איל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה (שי מימון), פיטר מסיללה. בירם כיאל, ג'ובאני רוסו, עומרי אפק, יניב קטן, רנאטו, ת'מבינקוסי פנטאני

כפ"ס: "נשים וילדים ייכנסו חינם למשחק"

הפועל כפ"ס תגיע למשחק למשחק מול מכבי חיפה כשלרשותה סגל מלא. מאור מליקסון, שהיה עד אתמול בספק למשחק, יפתח בהרכב לאחר שנמצא כשיר. כמו כן, הקפיאו בקבוצה את המגעים עם שחקנים לקראת העונה הבאה והירוקים מהשרון לא מתכוונים לשחרר אף שחקן עד שהקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה.

הנהלת הקבוצה הורידה את מחירי הכרטיסים והכפר סבאים מקווים כי האוהדים יגיעו בהמוניהם וידחפו את הקבוצה שרוצה להישאר בליגה. נשים וילדים הלבושים בחולצות ירוקות לא ישלמו כרטיס כניסה ויצפו במשחק בחינם. המחיר המלא יעמוד על 20 שקלים בלבד.

החלוץ סמואל יבואה קיבל זימון לנבחרת גאנה אשר תשחק מול נבחרת אוסטרליה במפגש ידידות שייערך בסוף החודש. בשלב זה עדיין לא התקבלה החלטה האם לשחררו למשחק.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אורי אוזן, לירון זרקו, דגלס סילבה, לירה, (עידן שום), מאור מליקסו, יעוזה אבו בקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ, סמואל יבואה, ביל גונזאלס (אבי כנפו)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully