וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה חצי מיליון דולר עבור עזרן

8.7.2007 / 14:49

שוק הסקוררים הישראלים מצטמק, לוי לחץ וחיפה הציעה לאשדוד 500 אלף דולר. גזל התבקש להגיע לאימון. מסודי רוצה לנתניה, עטר מתנגד

מכבי חיפה הציעה חצי מליון דולר למ.ס אשדוד, עבור החלוץ יניב עזרן. במועדון מאשרים כי המשא ומתן עם החלוץ ייכנס בימים הקרובים להילוך גבוה, משום שלא נותרו חלוצים ישראלים פנויים בשוק ההעברות. מקורביו של השחקן טוענים כי מכבי תל אביב הציעה 650 אלף דולר ואילו הפועל תל אביב מוכנה לשלם כמחצית מסכום זה. עושה רושם שעזרן עצמו מעדיף לשחק בחיפה.

מקורב לעסקת העברתו של רוברטו קולאוטי לנירנברג, טוען כי הסיכויים שישחק העונה בגרמניה קלושים. "הוא נרשם כאופציה חמישית עבור נירנברג, מההתחלה הסיכויים לא היו גבוהים", אמר.

הנהלת הקבוצה לא ממהרת לממן חלק מעסקת העברתו של רביד גזל, בו מעוניינות הפועל כפר סבא ובני יהודה. היום (ראשון) צפויה שיחה בין הנהלת כפר סבא להנהלת חיפה. נראה כי לאור הקשרים החמים בין המועדונים, העברתו של גזל עשויה להיסגר ביממה הקרובה. לאור העובדה שהעברתו עדיין לא הוסדרה, ולמרות שביקש שלא להיכלל בסגל למשחק מול גלוריה ביסטריצה, גזל נקרא להגיע לאימון שייערך אחר הצהריים בכפר גלים.

הירוקים שוקלים ברצינות להשאיר את החלוץ אושרי גיטא בסגל. החלוץ מבוקש על ידי קרית שמונה, אבל לאור העובדה שבחיפה יש בעיית חלוצים, גיטא עשוי להישאר על תקן שחקן ספסל. גם תומר חמד, שמבוקש על ידי סכנין, נשאר בשלב זה. בקבוצה מציעים לתום אלמדון לעזוב לקבוצה אחרת, וטוענים כי הוא לא יוכל להתקדם כשחקן ספסל במכבי חיפה. בני סכנין מעוניינת בשוער.

בקבוצה עדיין לא שוחחו עם אלן מסודי על אפשרות שיעזוב. בשבוע האחרון נעשו ניסיונות לשדכו למכבי נתניה, אבל סכסוך בין ראובן עטר לסוכנו של השחקן, דדה חדד, מנע את העברתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully