וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א רוצה, עזרן לא מתלהב

לי בוץ

8.7.2007 / 0:17

הצהובים הציעו לאשדוד 650 אלף דולר תמורת הכרטיס, ולחלוץ שכר של כ-130 אלף דולר בעונה. מכבי חיפה, אגב, מציעה לו יותר

לאחר שפספסה את עומר גולן, שהעדיף להישאר במכבי פ"ת, מכבי ת"א ממשיכה לחפש חלוץ ישראלי לחיזוק והשם החם בקרב הצוות המקצועי הוא של חלוץ מ.ס. אשדוד, יניב עזרן. הצהובים הגישו לאשדוד הצעה של 650 אלף דולר תמורת החלוץ, אך נכון לעכשיו אלון חזן לא ממהר לוותר על עזרן, שמצידו גם לא ממש מתלהב מההצעה מת"א.

מכבי מציעה למלך השערים בעונה החולפת כ-130 אלף דולר לעונה, סכום זהה לזה שהוא מרוויח בעיר הנמל, כשמנגד מכבי חיפה, שמעוניינת אף היא בשירותיו, מציעה לו משכורת של קרוב ל-250 אלף דולר.

באשדוד מחכים להתפתחויות בגזרה החיפאית, כשכרגע סירבו גם להצעה של הצהובים ל-500 אלף דולר תמורת עזרן יחד עם ארז מסיקה או עומר פרץ.

למרות הפרסומים האחרונים לפיהם קשר פריז סן ז'רמן, רודי חדד, קרוב לקרית שלום, במכבי מכחישים כרגע כי יש התקדמות מול השחקן היהודי ומבהירים כי המו"מ רחוק מלהיות סגור. הרחיק לומר אחד הגורמים בקבוצה כשציין: "אני לא רואה את כל הסיפור הזה יוצא לפועל".

כזכור, הבוקר (שבת) פורסמה ידיעה בעיתון צרפתי לפיה חדד בן ה-22 צפוי להגיע לישראל, לאחר שמכבי ת"א הציעה עליו כ-500 אלף יורו. הצהובים, כאמור, אישרו כי היו גישושים אצל השחקן, אך ספק אם בסופו של דבר הוא אכן יגיע לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully