וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: החצי השני שלהן

2.11.2013 / 14:00

העונה מגיעה לשלב ב', כאשר גרין ביי תארח את שיקגו במוקד המחזור ה-9. בפאלו-צ'יפס, פטריוטס-סטירלס, יוסטון-אינדי

החלק השני של עונת ה-NFL ייצא לדרך ביום ראשון הקרוב, כאשר חצי מקבוצות הליגה יגיעו למשחק אמצע העונה שלהן ואילו חלק לא קטן אחר יקיימו כבר את משחקן התשיעי. תמונת הפלייאוף מתחילה להסתמן לאיטה ומספר משחקי מפתח ייערכו השבוע. קנזס סיטי המושלמת מתארחת בבפאלו, ניו אורלינס בניו יורק אצל הג'טס, סיאטל בקרב קצוות מול טמפה ביי, ניו אינגלנד מחכה לפיטסבורג, יוסטון תנסה להציל את העונה מול אינדיאנפוליס וגרין ביי תפגוש את שיקגו למאנדיי נייט מצוין. בהימורים, עשינו 9 מ-12 בשבוע שעבר ויחד עם ההימור הכושל על סינסינטי בחמישי, אנחנו על 77 מ-121 ובסך הכול 63.6 אחוזי הצלחה (אפשר לקרוא לזה הצלחה?). מה בטלוויזיה השבוע?

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Michael Dwyer, AP
איכשהו, ניו אינגלנד ממשיכה לנצח. בריידי/AP, Michael Dwyer

ראשון, 20:00: ניו יורק ג'טס - ניו אורלינס, FOX
ראשון, 20:00: בפאלו - קנזס סיטי, METV
ראשון, 23:00: בולטימור - קליבלנד, FOX
ראשון, 23:05: סיאטל - טמפה ביי, 5+ לייב ו-HD (בסיום הליגה האיטלקית)
ראשון, 23:15: ניו אינגלנד - פיטסבורג, METV
שני, 3:30: יוסטון - אינדיאנפוליס, 5+ לייב ו-HD
שלישי, 3:00: גרין ביי - שיקגו, FOX

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'מאל צ'ארלס קנזס סיטי צ'יפס. Jamie Squire, GettyImages
צ'אנס לראות את ג'מאל צ'ארלס והקבוצה המושלמת של הליגה/GettyImages, Jamie Squire

20:00:

בפאלו (5:3) - קנזס סיטי (0:8)

שבוע נוסף עבר חלף לו ושוב זה לא היה יפה במיוחד, אבל הצ'יפס מגיעים למחזור התשיעי בתור הקבוצה היחידה בליגה עם מאזן מושלם. קנזס סיטי מציגה הגנה אדירה ותנסה להתעלל בת'אד לואיס, שמצידו לא ממש מצליח להוביל את הבילס קדימה. בפאלו שוב רואה את הבית בורח לה מהר, אבל תקווה לנצל את הביתיות כדי להפתיע. בפאלו ניצחה חמישה מששת המפגשים האחרונים.

ההימור: יש מצב להפתעה? אולי, אבל ניתן את הקרדיט לצ'יפס

דאלאס (4:4) - מינסוטה (6:1)

האופי הלוזרי שוב הרים את ראשו בדאלאס, שהפסידה איכשהו בדטרויט ברגע האחרון. הקאובויס לא מצליחים לברוח לבית ועלולים לשלם מחיר יקר, בוודאי שאם לא ינצחו את הווייקינגס. מינסוטה נראית נורא. היא חטפה 44 נקודות מגרין ביי וההגנה שלה לא מתפקדת כלל, כך שלא ברור איך תעמוד מול טוני רומו. אדריאן פיטרסון סוחב פציעה ומוגבל, אבל ינסה לעשות כמה נזקים.

ההימור: לא כוחות. דאלאס

סנט לואיס (5:3) - טנסי (4:3)

בסנט לואיס נזכרים בערגה בסופרבול 2000, אז הטייטאנס נעצרו יארד אחד לפני השוויון והראמס זכו בתואר. כיום מדובר בשתי קבוצות די אפורות. הראמס הצליחו איכשהו לא לנצח את סיאטל וסובלים מהעובדה שסאם בראדפורד הפצוע גמר את העונה והם נאלצים להסתדר עם מישהו גרוע עוד יותר, קלן קלמנס. הטייטאנס פתחו את העונה נהדר, אבל נמוגו במשחקים האחרונים מול יריבות חזקות. אולי זו ההזדמנות שלהם לחזור למסלול.

ההימור: נראה שכן. טנסי לוקחת

טוני רומו דאלאס קאובויס. Ronald Martinez, GettyImages
למרות הלוזריות, הבית עדיין בשליטת דאלאס. רומו/GettyImages, Ronald Martinez

ניו יורק ג'טס (4:4) - ניו אורלינס (1:6)

הסיינטס נהנים מהבית הקל שלהם ומיכולת כבירה של דרו בריס והם בדרך הבטוחה לפלייאוף. הם התאוששו מההפסד המתסכל בניו אינגלנד עם ניצחון מוחץ על בפאלו וכעת ינסו להמשיך את רצף ההצלחות מול הסילונים, שמצידם לא הצליחו למנף את הניצחון על הפטריוטס והתפרקו לחלוטין בסינסינטי, כשג'ינו סמית' נחטף פעמיים לטאצ'דאונים ואף מוחלף. ערב המחזור, ניו יורק רחוקה רק שני משחקים מניו אינגלנד, אבל היא חייבת לקחת משחקים כמו זה כדי לשמור על סיכוי ב-AFC מזרח.

ההימור: בבית הג'טס הרבה יותר טובים, אבל זה גדול עליהם. סיינטס

וושינגטון (5:2) - סן דייגו (3:4)

לרגע קצר הרדסקינס חלמו שהם בדרך לניצחון סנסציוני בדנבר, אבל התפרקות ענקית ברבע האחרון, עם ארבעה איבודים, עלתה להם בתבוסה כואבת. וושינגטון תנסה להתאושש ולמרות המאזן החלש, היא עדיין בתמונת הפלייאוף ונעזרת בהתקפה טובה, בעוד ההגנה חייבת להשתפר. הצ'ארג'רס מגיעים אחרי שבוע החופש ואחרי צמד ניצחונות רצופים. רגע לפני שפייטון מאנינג מגיע אליהם לביקור, בסן דייגו יחפשו ניצחון במסע הארוך שלהם אל החוף המזרחי. תשעה משחקים בלבד נערכו עד היום בין הקבוצות, כאשר וושינגטון ניצחה את כל שלושת הראשונים וסן דייגו את כל שלושת האחרונים.

ההימור: הרדסקינס יפתחו רצף חדש. וושינגטון

קרוליינה (3:4) - אטלנטה (5:2)

הפאלקונס סומנו בתחילת העונה כמועמדים ללכת רחוק, אבל ריבוי בלתי אפשרי של פציעות לצד יכולת לא מספיק טובה של אלה שכשירים, השאירו את הקבוצה מג'ורג'יה הרחק מאחור. משחק הריצה לא קיים, ההגנה לא פוגעת ואם זה לא מספיק, מאט ריאן היה נורא בהפסד באריזונה בשבוע שעבר. קרוליינה לעומת זאת, בכושר פנטסטי וניצחה שלושה משחקים ברציפות. בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים היא רשמה לפחות 30 נקודות והיא גם מגיעה אחרי מנוחה של שבוע וחצי. הפנת'רס אומנם ניצחו את המפגש האחרון בין הקבוצות, אבל בשנים האחרונות השליטה של אטלנטה הייתה די מוחלטת.

ההימור: הפעם זה הולך לכיוון אחד בלבד. קרוליינה

ג'ימי גרהאם שחקן ניו אורלינס סיינטס. Larry French, GettyImages
בדרך הבטוחה לפלייאוף. ג'ימי גרהאם/GettyImages, Larry French

23:05-23:25:

אוקלנד (4:3) - פילדלפיה (5:3)

לריידרס יש את התקפת המסירה הגרועה בליגה, אבל כשטרל פריור רץ לשיא NFL לקוורטרבק, של 93 יארד וטאצ'דאון, כמו שעשה במהלך הראשון של הניצחון בשבוע שעבר על פיטסבורג, הכול נראה טוב יותר. משחק הקרקע של הריידרס נראה נהדר והם ניצחו שלושה מארבעת המשחקים שלהם העונה בחור השחור, כאשר ההפסד היחיד הגיע תחת מאט פלין. פילי לעומת זאת, בצרות קשות. מייקל ויק שוב נפצע בשבוע שעבר, מאט בארקלי לא מחובר, ניק פולס יחזור לפתוח והקבוצה של צ'יפ קלי הפסידה שני משחקים רצופים ולא רשמה בהם אף טאצ'דאון התקפי. האיגלס יקוו שמשחק הריצה שלהם, שמייצר אפילו יותר יארדים מזה של אוקלנד, יכריע לטובתם.

ההימור: זה ממש לא יקרה. אוקלנד

סיאטל (1:7) - טמפה ביי (7:0)

קרב קצוות בין אחת הקבוצות הטובות בליגה לאחת הגרועות שבהן. הסיהוקס מטיילים לפלייאוף בזכות ההגנה הנהדרת שלהם. גם כאשר משחק ההתקפה לא פגע בכלל מול סנט לואיס, סיאטל הצליחה לעצור את היריבה ברגע האחרון ולצבור עוד ניצחון. סידני רייס הפצוע גמר את העונה. מנגד, הבאקנירס נעים מבושה לחרפה. בכל שלושת ההפסדים האחרונים הם ספגו 31 נקודות ומייק גלנון פשוט לא מצליח לייצר כלום בהתקפה. בכל שלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, דווקא טמפה ביי הייתה זו שניצחה (סיאטל לא ניצחה את הבאקנירס מאז ספטמבר 2007).

ההימור: זה ממש לא יהיה המקרה הפעם. סיאטל, בקלות

קליבלנד (5:3) - בולטימור (4:3)

האלופה ספגה שני הפסדים רצופים ואם לא תתעורר במהרה, היא תמצא את עצמה מחוץ לפלייאוף העונה. נדמה ששום דבר לא מתפקד בצורה מושלמת בבולטימור, כאשר ההגנה וג'ו פלאקו מציגים יכולת הרבה יותר חלשה מאשר בשנה שעברה. קליבלנד הפסידה שלושה משחקים רצופים ובסך הכול, 22 מתוך 29 במשחקים שלה מול בולטימור, כולל את כל 11 האחרונים וכולל את זה שנערך העונה במחזור השני והסתיים ב-6:14 מכוער במיוחד.

ההימור: הנה, הרצף הזה יישבר. קליבלנד מפתיעה ומנצחת

ניו אינגלנד (2:6) - פיטסבורג (5:2)

איכשהו, הפטריוטס במאזן מצוין. איכשהו, הסטילרס עוד רגע גומרים את העונה. ניו אינגלנד חזרה לנצח בשבוע שעבר ולמרות מחצית ראשונה איומה, היא גילתה אופי ועברה את מיאמי. טום בריידי לא בשיאו, אבל רוב גרונקובסקי נכנס לעניינים לאט לאט וגם התופסים הצעירים מראים שיפור ניכר. המכה השבועית מבחינת הפציעות נפלה עם סבסטיאן וולמר, שככל הנראה גמר את העונה. הסטילרס, מקום שני בהגנת המסירה, ינסו לעצור את בריידי, אבל לא ברור איך הקבוצה הבינונית שלהם תסתדר בפוקסבורו אחרי ההפסד באוקלנד, שקטע רצף של שני ניצחונות. פיטסבורג אחרונה ב-AFC צפון, אבל אולי המפגש הזה, שעד לא מזמן כלל השכלות פלייאוף בכל פעם מחדש, יוציא ממנה יותר.

ההימור: בבית, זה של ניו אינגלנד

ניק פולס שחקן פילדלפיה איגלס. Nick Wass, AP
שוב איתנו. ניק פולס/AP, Nick Wass

יוסטון (5:2) - אינדיאנפוליס (2:5), בין ראשון לשני, 3:30

לפני שנה-שנתיים המצב היה הפוך. יוסטון חגגה, אינדי רדפה אחריה. אלא שבעוד הטקסאנס סובלים מעונה אומללה, הקולטס טסים לפלייאוף. המארחת תשלח למגרש פעם נוספת את קייס קינום, זאת למרות שמאט שאוב המאכזב כבר כשיר. הקולטס, אחרי הניצחון מלא האמוציות על פייטון ודנבר ואחרי שבוע החופש,רוצים להתחיל לסיים את העבודה ולהבטיח במהרה את המקום בפלייאוף. אחרי שנים ארוכות בהן פייטון התעלל ביוסטון, בשלוש העונות האחרונות כל קבוצה ניצחה את משחק הבית שלה.

ההימור: יש פה צ'אנס למשחק צמוד, אבל אינדי באמת נראית טוב והיא תיקח את זה

גרין ביי (2:5) - שיקגו (3:4), בין שני לשלישי, 3:30

דרך נהדרת לסגור איתה את המחזור. שתי היריבות הוותיקות ייפגשו בלמבו פילד לעוד קרב גדול ב-NFC צפון. הפאקרס נראים נהדר אחרי פתיחה צולעת וכבר ניצחו ארבעה משחקים ברציפות. ההתקפה שלהם נמצאת בצמרת הליגה וגם הגנת הריצה מצוינת. הברס חייבים להתעורר ומהר, אחרי שהפסידו שלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולם בצורה צמודה. שיקגו ניצחה עד היום 92 משחקים מול הפאקרס, שבעצמם לקחו 88 (ועוד שש תוצאות תיקו), אלא שגרין ביי ניצחה בכל ששת המשחקים האחרונים.

ההימור: עוד אחד לאוסף. גרין ביי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully