וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: שלומי חיימי סיים שני בסבב גביע שוויץ

2.9.2007 / 13:05

אלוף ישראל לנוער באופני הרים, ניצח במירוץ האחרון בסבב שהתקיים בברן, ויצא משם לאליפות העולם בסקוטלנד, שתיפתח השבוע

אלוף ישראל לנוער באופני הרים , שלומי חיימי (18, כוכב יאיר) המתאמן בשוויץ בקבוצת "סוויספאוואר", ניצח הבוקר (ראשון) את תחרות סיום סבב גביע שוויץ באופני הרים שהתקיימה בבירה ברן.

התחרות מסכמת עונה שלמה של סבב הגביע ונחשבת ליוקרתית ביותר בסבב. בתחרות שכללה 7 הקפות בנות 6 ק"מ כל אחת , הצליח חיימי לסיים ראשון למרות שהתרסק בהקפה הרביעית בירידה בוצית במיוחד. התחרות התקיימה סביב ההיפודרום וסיבוב הסיום התקיים בתוכו.

התחרות כללה עליה משמעותית ואחריה ירידה תלולה ובוצית אשר גרמה למתחרים רבים להתרסק בהם חיימי, אולם למרות ההתרסקות הצליח חיימי לעלות למקום הראשון בתחילת ההקפה החמישית ולשמור על מקום זה על הסיום הנהדר .

בעקבות הניצחון סיים חיימי במקום השני הכללי בסבב השוויצרי (הדרוג מבוסס על 3 התוצאות הטובות ביותר + מרוץ הסיום) שהוא שני רק להוגונין ג'רמי משוויץ המדורג במקום השישי באירופה.

חיימי אמר בסיום התחרות: "הרגשתי חזק מאד היום וידעתי שאני הולך לנצח , למרות שפיגרתי בגלל ההתרסקות ידעתי שאני יכול וצריך לסיים ראשון. אני מרגיש בכושר מעולה, מאוד מפוקס . זה הכושר שרציתי לקראת אליפות העולם בסוף השבוע בסקוטלנד".

חיימי מצטרף לשאר נבחרת ישראל שיצאה בסוף השבוע לאליפות העולם באופני הרים בסקוטלנד כאשר צוות הנבחרת כולל 2 רוכבי עילית: ענבר רונן ודרור פקץ' וכן 3 רוכבי נוער: שלומי חיימי, ניצן מרגלית ועידן שפירא. את המשלחת מלווים המאמן גל צחור והמעסה טוני פוליאק, שידאגו לכל צרכי הרוכבים על מנת שיתרכזו בהשגת המטרה.

למעלה מ-700 ספורטאים מ-49 מדינות יטלו חלק באליפות העולם ה-18 באופני הרים, לראשונה על אדמת בריטניה. המטרה של נבחרת ישראל היא להמשיך בבניית מסורת של רוכבים שמסיימים מדורגים תחרויות מטרה, בשלב הראשון והרוכבים יעשו ככל יכולתם לעמוד במטרה זו. הנבחרת נרשמה גם למירוץ השליחים הקבוצתי. במירוץ זה מזנקים בכל נבחרת 4 רוכבים (ענבר רונן, דרור פקץ', עידן שפירא וניצן מרגלית) כאשר כל רוכב/ת מבצע הקפה אחת של המסלול. לתחרות זו נרשמו 17 נבחרות.

נבחרת ישראל השיגה השנה פריצת דרך בקטגוריות הנוער והנשים באופני הרים והמטרה היא להרחיב את "החריץ בדלת" לקטגוריות נוספות. ככל שיהיה יותר עומק של רוכבים כך הרמה תעלה ואפשר יהיה להציב על הקו רוכבים גם בקטגוריות גיל גבוהות יותר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully