וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך ורם בגמר וושינגטון

4.8.2007 / 23:46

הצמד הישראלי ניצח 7:6, 6:7, 2:10 את דאם ופאס ויפגוש את האחים בריאן בגמר. שראפובה עצרה את צ'קבטאדזה בחצי הגמר בסן דייגו

יוני ארליך ואנדי רם רשמו היום הישג נאה אחרי שהעפילו לגמר הזוגות בטורניר וושינגטון (על סך פרסים של 600 אלף דולר). צמד הישראלים, שדורגו 4 בטורניר, פגשו את הצמד שדורג 2, מרטין דאם וליאנדר פאאס ואחרי 7:6, 6:7 בשתי המערכות הראשונות ניצחו ללא תנאי 2:10 וטיפסו למשחק על התואר.

בגמר מצפים להם מכרים ותיקים, צמד האחים בוב ומייק בריאן המדורגים מספר 1, שניצחו 4:6, 4:6 את פול הנלי וקווין אולייט.

בטורניר היחידים ניצח אנדי רודיק 6:7, 6:7 את איבו קרלוביץ' והבטיח את מקומו בגמר, שם יפגוש ענק טניס נוסף (לפחות מבחינת הגובה), ג'ון אייסנר האמריקאי, שגבר בחצי הגמר על הצרפתי האנרגטי גאל מונפיס במשחק צמוד במיוחד 7:6, 6:7, 6:7.

ובינתיים אצל הנשים, קטעה מריה שראפובה את הריצה המסחררת של אנה צ'קבטאדזה, כשהצליחה להנחיל לה הפסד ראשון אחרי 12 ניצחונות רצופים (שהעניקו לה את התארים בסינסינטי ובסטנפורד) בחצי הגמר בטורניר סן דייגו (סך פרסים של 1.34 מיליון דולר). צ'קבטאדזה התייצבה לחצי הגמר מול בת ארצה כשהיא בכושר מדהים, אבל שראפובה הראתה מדוע היא עדיין הרוסיה הבכירה בסבב, וניצחה בצורה מרשימה 3:6, 2:6 כדי להשיג את הכרטיס לגמר.

בגמר תחכה לשראפובה השוויצרית הוותיקה פטי שנידר, שהצליחה למנוע גמר כל-רוסי כשגברה על אלנה דמנטייבה 6:7, 0:6. משחק הגמר יהיה שחזור של שמינית גמר הרולאן גארוס האחרון, בו נאבקו כזכור השתיים במערכה שלישית דרמטית, שהסתיימה בתוצאה 7:9 לזכות שראפובה, כך שיש למה לצפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully