וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע זינק למקום ה-129 בעולם

23.7.2007 / 20:18

הזוכה הטרי בטורניר טוליאטי הגיע לדירוג השיא בקריירה שלו, הראל לוי קפץ 49 מקומות ל-215. שחר פאר נותרה במקום ה-18

דודי סלע, שזכה השבוע בטורניר טוליאטי, והראל לוי שזכה בטורניר מנצ'סטר, תוגמלו על הצלחותיהם בעליות מרשימות בדירוג ה-ATP החדש שהתפרסם היום (שני). סלע אף רשם את דירוג השיא בקריירה שלו עם קפיצה של 22 מקומות שהציבה אותו במקום ה-129. לוי זינק ב-49 מקומות, וכעת הוא אוחז במקום ה-215. המחבט מס' 2 של ישראל, נועם אוקון, טיפס עשרה מקומות והוא מדורג 143 בעולם.

בצמרת הדירוג לא היו כמעט שינויים, כשהצמד הנצחי רוג'ר פדרר ורפאל נדאל נותרו בשני המקומות הראשונים, בסדר הזה. נובאק דיוקוביץ' הסרבי נשאר במקום השלישי, בעוד שניקולאי דוידנקו תופס את מקומו של אנדי רודיק במקום הרביעי, והאמריקאי מחליף אותו בחמישי. הגרמני טומי האס חזר לעשירייה הפותחת עם עלייה של שני מקומות למקום התשיעי.

אלוף טורניר לוס אנג'לס הטרי, ראדק סטפאנק, שהפציעות מהן סבל השנה דירדרו אותו למאייה השנייה, קפץ 37 מקומות והתמקם במקום ה-64. השוויצרי סטניסלס ואוורינקה, שהעפיל לגמר טורניר שטוטגארט בו הפסיד לנדאל, רשם זינוק של 15 מקומות עד למקום ה-35.

בדירוג הנשים הדירוג נשאר כמעט זהה, והיחידה מבין עשרת המובילות ששיפרה את מיקומה היתה הרוסיה אנה צ'קבטאדזה, שהזכייה בטורניר סינסינטי קידמה אותה מהמקום השמיני לשביעי. שחר פאר נשארה במקום ה-18, ציפי אובזילר ירדה מקום אחד למקום ה-76.

דוידנקו עושה בושות

ניקולאי דוידנקו המשיך הערב (שני) בכושרו הגרוע, והודח כבר בסיבוב הראשון של טורניר טורניר אומג בקרואטיה (סך פרסים של 353,450 יורו). הרוסי, המדורג שני בטורניר, הפסיד לצרפתי ז'יל סימון (50 בעולם), 6:2, 2:6, 6:3. דוידנקו כבר נקלע לפיגור של 5:0 במערכה האחרונה לפני שהחל בקאמבק וכמעט שהצליח להקטין ל-5:4, לפני שנכנע בסופו של דבר וסיים את דרכו בטורניר בשלב מוקדם בהרבה מהצפוי.

המדורג ראשון, נובאק דיוקוביץ', לא התקשה בסיבוב הראשון מול פאבלו אנדוחאר הספרדי וגבר עליו בקלות 1:6, 3:6. בכך השיג דיוקוביץ' נקמה משפחתית בשם אחיו הצעיר מרקו, שניסה להעפיל לטורניר ה-ATP הראשון שלו, אך הודח מוקדם יותר השבוע במוקדמות על ידי אנדוחאר.


רובי ג'ינפרי ובנג'מין בקר, המדורגים 7 ו-8 בטורניר אינדיאנפוליס, הודחו מהתחרות כבר בשלבים המוקדמים. ג'ינפרי, אלוף 2005 ושהגיע ב-2006 לחצי הגמר, הפסיד לגרמני מיכאל ברר 3:6, 6:2, 6:1. בקר הודח אחרי שהפסיד 6:4, 6:3 פרנק דאנצ'ביץ' המדורג 109 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully