וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: מתכוננים להגרלה

10.4.2007 / 13:24

נבחרת הטניס, שהדהימה את איטליה, תגלה ביום רביעי מול מי תתמודד בפלייאוף על ההעפלה לבית העליון. הקפטן אייל רן: "הכל תלוי בנו"

הדירוג החדש של גביע הדייויס שהתפרסם (היום) צימצם לנבחרת ישראל את רשימת היריבות הפוטנציאליות בשלב הפלייאוף על העלייה לבית העליון. ישראל קפצה מהמקום ה27 למקום ה-19, וכרגע היא מדורגת שניה מבין הנבחרות ששיחקו בבית 1 בשנה החולפת (אחרי סלובקיה).

ישראל לא תהיה מדורגת בהגרלת משחקי הפלייאוף על ההעפלה לבית העליון שתיערך מחר במשרדי ההתאחדות העולמית לטניס בלונדון, ולפיכך תפגוש את אחת משמונה הנבחרות שכן מדורגות בהגרלה. בדירוג עצמו חלה הפתעה קטנה כששוויץ נותרה מחוץ לדירוג, ואוסטריה נכנסה במקומה.

הנבחרות המדורגות הן: אוסטריה, סלובקיה (מולן נשחק בבית במידה ונוגרל מולן), קרואטיה, רומניה, צ'כיה (אותן נפגוש במשחק חוץ), אוסטרליה וצ'ילה (איתן הגרלה נוספת תקבע את מקום ההתמודדות).

קפטן נבחרת ישראל, אייל רן אמר היום: "דבר ראשון, זה כבוד גדול בשבילי להיכנס לרשימת 20 הנבחרות הגדולות בעולם מכיוון שלא היינו שם כבר הרבה זמן. הדירוג מטיב איתנו מכיוון שיש לנו יותר סיכוי לשחק בבית. כמובן שאשמח שנשחק בבית אך הכי חשוב מבחינתי זה להתרכז בנבחרת שלנו ובלהכין את הבחורים שלנו למפגש כי בסופו של דבר אני מאמין שהכול תלוי בנו וכל הגרלה היא אפשרית".

הדירוג החדש מיטיב עם ישראל מכיוון שבמידה ולא תעפיל לבית העליון, ותאלץ לשחק שנה נוספת בבית 1, היא תהיה בין ארבע הנבחרות המדורגות. המשמעות היא שישראל תתחיל ישירות מהסיבוב השני ותזכה להגרלה נוחה יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully