וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תקבלו תצוגת טניס חסרת תקדים"

1.4.2007 / 14:02

אנדי רם ויוני ארליך נותנים הרבה כבוד לנבחרת הדייויס האיטלקית, אבל כולם מאמינים שאפשר לעשות את זה בסוף השבוע הקרוב

עמי שומן

צילום ועריכה: אמיר לב

נבחרת הטניס של ישראל התכנסה היום (ראשון) במלון "דניאל" בהרצליה לפתיחת ההכנות לקראת מפגש גביע הדייויס מול איטליה, שיצא לדרך ביום שישי הקרוב.

ההתמודדות מול הנבחרת האיטלקית יוצרת עניין רב בארץ וגם בארץ המגף. באיגוד הטניס מצפים לאיצטדיון מלא בסוף השבוע ברמת השרון. המשלחת האיטלקית תנחת בארץ הערב, בליווי 16 אנשי תקשורת. ערוץ 1 יישדר את המשחקים בארץ ו"ראי" תשדר באיטליה. נכון לעכשיו, נמכרה כמות חסרת תקדים של 2,000 כרטיסים במשרדים השונים. כרטיס למבוגר למקום מסומן עולה 100 ש"ח ליום, בעוד שניתן להשיג כרטיס זול יותר ב-60 ש"ח. מחירי הכרטיסים לסטודנטים ונוער עומדים על 30 ש"ח.

דודי סלע, שהשתתף בשבוע שעבר בטורניר מכסיקו סיטי, ינחת הערב בארץ ויצטרף לחבריו לנבחרת: אנדי רם, יוני ארליך, נועם אוקון והמחליפים דקל ולצר ואמיר ויינטרוב.הטניסאים האיטלקים הבכירים הם: דניאלה בראצ'יאלי (81 בעולם), פוטיטו סטאראצ'ה (91 בעולם) ואנדראס ספי (93 בעולם). הנבחרת שתנצח, תעלה לשלב הפלייאוף על הזכות להשתתף בבית העליון בשנת 2008.

אנדי רם התייחס למשחק הזוגות ביום שבת ולציפיות ממנו ומיוני ארליך: "לדעתי נשחק מול ברצ'יאלי וסטאראצ'ה. אנחנו מכירים אותם מעולה וזו פעם ראשונה שנשחק מול זוג כל כך איכותי בארץ. אנחנו נהיה חייבים לתת טניס טוב כדי לנצח, המפגש הזה מאוד מרגש אותי. אנחנו מדורגים בין 6 הזוגות הטובים בעולם, כך שאנחנו חייבים לנצח בכל משחק. יצרנו לעצמינו מצב שאנחנו צריכים להביא את הנקודה הבטוחה, מה לעשות. אני בטוח שהקהל ברמת השרון יהנה מתצוגת טניס חסרת תקדים".

נועם אוקון התייחס לפציעה ממנו סבל בשרירי הבטן ולכושרו הנוכחי לקראת משחקי היחידים: "אני מרגיש הרבה יותר טוב ומוכן למשחק. כל הנבחרת מוכנה, אני ודודי לא בכושר הכי טוב, אבל בדייויס משתנים לטובה. אנחנו לא פייבוריטים על הנייר, אבל בעזרת התמיכה והקהל נוכל לעשות את זה".

הקפטן אייל רן התייחס להכנות: "אני לא חושב שמנצחים לפי הדירוג, צריך פשוט לבוא ולנצח. נעשה הכנה טובה, נועם אוקון נראה יותר טוב מהדירוג שלו כשהוא משחק בדייויס וגם דודי סלע. אנדי ויוני מנוסים, אבל הם יודעים שצריך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully