וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין קיגן מונה למאמן ניוקאסל

16.1.2008 / 18:36

המגפייז הצליחו לשכנע את אגדת העבר לחזור לקווים לקדנציה שניה במועדון כמחליפו של סם אלרדייס, שלוש שנים אחרי שפרש מאימון

הרבה שמות גדולים הוזכרו בשבוע האחרון כמועמדים להחליף את סאם אלרדייס המפוטר כמאמנה של ניוקאסל, אבל למינוי כזה לא רבים ציפו. הערב (רביעי) הודיעו המגפייז על החתמתו של קווין קיגן כמאמן הקבוצה שבנתה העונה על מאבק בצמרת הגבוהה, ומצאה את עצמה תקועה במרכז הטבלה תחת ביג סאם.

קיגן (56), שחקן העבר האגדי שעשה קריירה נפלאה כשחקן במדי ליברפול והמבורג, זכה כשחקן בארבע אליפויות, גביע אירופה ופעמיים בתואר שחקן השנה באירופה וכן מחזיק ב-63 הופעות בנבחרת אנגליה. הוא התמנה למשרת האימון בניוקאסל ב-1992, שם העביר חמש שנים במאבקים הבלתי נשכחים נגד מנצ'סטר יונייטד וסר אלכס פרגוסון. לאחר מכן אימן גם את פולהאם, נבחרת אנגליה ומנצ'סטר סיטי, ממנה התפטר במרץ 2005.

בחודשים האחרונים עלה שמו של קיגן בהקשר של כמה קבוצות פרמיירליג, אבל הוא התעקש שאין לו כל עניין בחזרה לקווים. "לא ראיתי משחק חי מאז המשחק האחרון של בסיטי, שגם אותו אני כבר לא זוכר", הוא אמר רק לפני שלושה חודשים. "לא אאמן יותר. החיים שלי הולכים בכיוון שונה. אמנם, לעולם אי אפשר לדעת מה יקרה, כלומר ייתכן ואקבל הצעות לחזור, אבל כרגע, אני רוצה לעשות דברים אחרים בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully