וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת' יאמן את וולפסבורג

30.5.2007 / 23:27

האיש שהוליך את באיירן מינכן ל-2 דאבלים רצופים ופוטר בפברואר, יוביל את הזאבים. רשמית: טוני בבאיירן מינכן. קרספו יישאר לעונה נוספת באינטר

פליקס מגאת' מונה היום (רביעי) לתפקיד המאמן והמנהל הספורטיבי של קבוצת וולפסבורג ויחליף בתפקיד את קלאוס אאגונטלר.

מגאת' זכה עם באיירן מינכן בדאבל פעמיים ברציפות בשנים 2005 ו-2006. העונה, לא הצליח לשחזר את ההצלחה בחבל בוואריה, והוחלף בפברואר על ידי אוטומאר היצפלד.

הזאבים ניצלו ברגעי הסיום של העונה מירידה לליגת המשנה בגרמניה והיו מאושרים על המינוי: "עם ההחתמה של מגאת' אנחנו מקבלים את אחת הדמויות המרכזיות בכדורגל הגרמני" אמר יו"ר וולפסבורג דיטר פוטש.

* אוסטריה, מארחת אליפות אירופה 2008 בצוותא עם שוויץ, נפגשה הערב (רביעי) למשחק ידידות נגד נבחרת סקוטלנד ונוצחה על ידה 1:0 משער של או'קונור בדקה ה-59.

רשמית: טוני בבאיירן מינכן

דבר שהיה ידוע וברור הפך היום לרשמי כשלוקה טוני חתם בקבוצת הפאר הגרמנית, באיירן מינכן, בעבור 11 מיליון יורו שתקבל פיורנטינה עבורו.

החלוץ האיטלקי בן ה-30, שזכה בקיץ שעבר עם נבחרתו בגביע העולם, חתם לארבע שנים. בשתי העונות האחרונות שלו בפירנצה הבקיע טוני 49 שערים.

טוני הוא השחקן החמישי שמחתימה באיירן לאחר חמיט אלטינטופ, יאן שלאודורף, חוסה ארנסטו סוסה ומרסל ינסן. כמו כן שמועות גורסות כי פרנק ריברי הצרפתי בדרכו למועדון.

קרספו יישאר עונה נוספת באינטר

חלוץ אינטר הרנן קרספו יישאר בקבוצה בעונה הבאה כך הודיע הערב (רביעי) המועדון האיטלקי. קרספו, שמושאל לאלופת איטליה בשנתיים האחרונות, כבש 14 שערים בעונה החולפת.

"אני מאושר. להישאר באינטר זה מה שרציתי" אמר קרספו "אני רוצה להודות לצ'לסי על העזרה שלה ולאינטר על כך שהשאירה אותי".

* קטאניה החתימה שני שחקנים: ג'יאקומו טדסקו ואנדרסון באבו. קבוצה סיציליאנית אחרת, פאלרמו, העבירה לשורותיה את הקשר ג'יוליו מיגאלסיו מאטלאנטה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully