וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מתלהב לקבל את מכבי חיפה בשמינית הגמר"

2.3.2005 / 8:55

אמיר סולרסקי, קפטן נחלת יהודה, הסינדרלה של הגביע, רוצה בשלב הבא קבוצה גדולה, אבל לא הכי גדולה

יש לנו סינדרלה בשמינית הגמר ושמה הפועל נחלת יהודה. היישר מהמקום השני בליגה א' דרום, היא מגיעה אל הטופ 16 בגביע המדינה כנציגה היחידה מהליגות הנמוכות. אמש ניצחה נחלת יהודה את הפועל ריינה ובקבוצה כבר חושבים על שמינית הגמר ועל ההגרלה הצפויה לה, אולי מול אחת קבוצות הצמרת בליגת העל.

אמיר סולרסקי, שחקן נחלת יהודה, סיפר הבוקר לגל"צ: "זה הישג מרשים לקבוצה וכבוד לעיר ראשון לציון שממנה אנחנו באים. אני מקווה שגם הנציגה השניה והבכירה של העיר תעפיל לסיבוב הבא (תארח היום את מ.ס אשדוד) וכך העיר תהפוך לשם דבר השנה".

סולרסקי, בן ה-40, משמש גם כמנהל אגף הספורט בעיריית ראשון לציון. הגיל, כך מסתבר, לא ממש מפריע לו והוא שיחק אמש 90 דקות מלאות. מאמן הקבוצה אגב הוא בן 26 בלבד. "אני נותן לו את הכבוד שמגיע לו למרות שהוא יכול להיות הבן שלי", מספר סולרסקי.

על הקבוצה הצנועה מספר סולרסקי: "שאר החבר'ה בקבוצה הם מאוד צעירים. אנחנו מתאמנים ברמה של ליגת העל, למרות שאף אחד לא ממש מתפרנס מכך. שכר של 1,200 שקל בחודש מכסה לנו בקושי את ההוצאות".

על ההגרלה הצפויה אומר הקפטן: "אנחנו רוצים את אחת מארבע הגדולות של ליגת העל. אם כבר הגענו עד הלום, שתהיה חשיפה לכל החבר'ה. דווקא את מכבי חיפה אני לא מתלהב לקבל, אבל את בית"ר או מכבי ת"א בשמחה". לטענתו הוא לא ירוץ להחליף חולצה עם אף שחקן ("עברתי כבר את הגיל הזה") אבל הוא טוען: "אני בטוח שהחב'רה הצעירים מאוד יתלהבו לפגוש שחקן בסדר גודל של ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully