וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "ניצחון בדרבי יוקרתי, חשוב להשתפר"

31.8.2014 / 9:33

עומר גולן מרוצה מניצחון הבכורה. במועדון מרוצים מאזורוב ומסבירים את מחירי הכרטיסים: "דרבי הוא משחק גדול לאוהדים"

ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה רשמה אתמול (שבת) את הניצחון הראשון שלה בגביע הטוטו כשגברה 0:1 על הפועל פתח תקוה, ולמרות האווירה ביציעים, בקבוצה לא ייחסו חשיבות למחאת אוהדי היריבה העירונית. במועדון לא מתחרטים על המחירים בהם נקבו וטוענים כי הם נקבעו מראש כפי שהם מוגדרים לפני משחקים גדולים שייערכו במושבה. "דרבי הוא משחק גדול מבחינת האוהדים", הסבירו. "ובהתאם לכך קבענו את המחיר. האוהדים שלנו נכנסו למשחק באותו מחיר ודווקא הגיעו כדי לעודד".

חגי גולדנברג שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"אפשר לראות את השיפור שלנו ממשחק למשחק". חגי גולדנברג/ברני ארדוב

בצוות המקצועי מרוצים מאוד מגידי קניוק ונאור פסר, ובמיוחד מקוסטדין אזורוב, שמעבר לשער שכבש אתמול חוזר לכושר משחק ומרשים גם באימונים. בקרוב מאוד יחלים רועי דיין מפציעה, ואז הוא יצטרף למאבק על חולצת ההרכב. "ניצחון בדרבי תמיד יוקרתי וכיפי", אמר המנהל המקצועי עומר גולן. "אנחנו שמחים על הניצחון ובמיוחד על השיפור הגדול ביחס למשחקים הקודמים. אבל עדיין, יש הרבה מקום לשיפור". בצוות המקצועי מחפשים עוד שחקן אחד כדי לסגור סופית את הסגל - קשר במרכז השדה שיוכל לשדרג את הקבוצה מבחינת החזקת והנעת הכדור.

חגי גולדנברג הוסיף: "זו הרגשה נפלאה גם לשמח את האוהדים סוף סוף וגם להבקיע שער ראשון, ועוד בדרבי. התכוננו להפועל פתח תקוה כמו לכל משחק. בשביל הקהל זה אולי דרבי, אבל בשבילנו זה עוד משחק שפשוט צריך לנצח. אפשר לראות את השיפור שלנו ממשחק למשחק. אם באשדוד חטפנו שלישייה ונגד בית"ר לא ספגנו, היום גם לא ספגנו וגם הצלחנו לנצח. בכל משחק אנחנו מבינים יותר את רן ומשתפרים. בינתיים אנחנו לא מסמנים מטרות, אלא מקווים להגיע כמה שיותר גבוה בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully