וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-הפועל חיפה: דריו פרננדס שוב מחוץ לסגל

29.8.2014 / 13:07

האדומים מהכרמל רוצים לשחרר את הקשר. קרית שמונה פנתה אליהם בנוגע לעאהד עזאם (ש', 19:50, פריצות ב-5+ לייב)

one

עירוני קרית שמונה תחזור מחר (שבת, 19:50, פריצות ב-5+ לייב) להרכב החזק שלה במשחק גביע הטוטו הביתי מול הפועל חיפה, כאשר בצוות המקצועי כבר רואים את הליגה לנגד עיניהם. מי שייעדרו מהסגל הם עדן שמיר ואחמד עאבד הפצועים, כאשר אופיר מזרחי צפוי לתפוס את מקומו של עאבד בהרכב. בקבוצה מקווים מאוד שעאבד יפתח את העונה, כאשר נכון לעכשיו ייתכן שהשחקן יהיה כשיר למחזור הראשון וייתכן שרק החל מהמחזור השני.

בקבוצה רוצים מאוד להשיג ניצחון בכורה העונה בגביע הטוטו כדי ליצור מומנטום חיובי אחרי כמה משחקים לא טובים, בייחוד כשהליגה עומדת בפתח. "אנחנו קבוצה מחוברת מאוד שמשחקת ביחד כבר הרבה זמן", אמר שחקן בקבוצה. "נכון שהייתה ירידת מתח אחרי ההדחה מול דינמו מוסקבה, אבל אתם תראו בליגה את קרית שמונה הטובה שהתרגלתם לראות".

אגב, בקרית שמונה פנו להפועל חיפה וביקשו לרכוש את עאהד עזאם, שקיווה לקבל שדרוג בחוזהו ומעוניין במעבר לקבוצה של ברק בכר, ובין הצדדים מתקיים מו"מ. בשלב זה ההערכה היא שיואב כץ ידרוש סכום לא מבוטל על שחקן הנבחרת הצעירה ולכן בשני המועדונים עדיין סקפטיים לגבי המהלך, אך לא מן הנמנע שבשבועות הקרובים הוא יתפוס תאוצה.

בשלב זה הבעלים איזי שרצקי עדיין לא נתן הסכמתו לחיזוק הסגל בשחקן משמעותי נוסף, אבל ייתכן וזה יעשה כך לקראת תום מועד ההעברות.

הרכב משוער, עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, חן דילמוני (טובארנו פינאס), וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, רועי קהת, דויד מנגה, אופיר מזרחי, רוג'רס קולה.

אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יתפוס את מקומו של עאבד. אופיר מזרחי/אדריאן הרבשטיין

דריו פרננדס, קשרה הארגנטינאי של הפועל חיפה, שוב יהיה מחוץ לסגל הקבוצה, הפעם במשחק מול עירוני קרית שמונה במסגרת גביע הטוטו. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בחיפה מעוניינים לשחרר את פרננדס כדי לצרף חלוץ זר במקומו כשנראה שכעת מתחילה סוג של מלחמת התשה בין הקשר שלא מוכן לוותר על חוזהו ולא מוכן לעזוב, לבין הקבוצה. עם זאת, שחקנים בקבוצה שפעו היום מחמאות לקשר: "למרות כל מה שקורה וזה שברור לכולם שלא רוצים אותו פה, דריו נותן הכי הרבה באימונים. הוא משקיע יותר מכולם והאמת שהוא גם נראה טוב, אבל בסופו של דבר זו ההחלטה של מאמן".

אם פרננדס ישוחרר, מי שעשוי להגיע הוא אוסיי מוואלי שישמש כחלוץ לצידו של טוסיין ריקטס. אפשרות כזו מחלישה עוד יותר את מעמדו של מהראן לאלה. אגב גם לגבי לאלה שחקנים בקבוצה טוענים שהוא בכושר הטוב ביותר מאז הגיע לחיפה והוא נראה חד מאוד, אך למרות זאת בקבוצה מתכוונים לפחות לעת עתה להשתמש בו כשחקן מחליף.

למרות הניצחון המרשים על הפועל עכו, ראובן עטר יערוך כמה שינויים בהרכב מחר כשלפי התרגולים נראה שעומר ורד ואורן ביטון יפתחו כמגינים על חשבונם של מהראן אבו ריא ולירן סרדל. גם בקישור ניראה שמינדאוגאס קאלונאס עשוי לקבל מנוחה ובמקומו ייכנסו אמיר אבו ניל או סטיבן כהן.

הרכב משוער, הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז', עומר ורד, טאדאס קיאנסקאס, גל כהן, אורן ביטון, רועי שוקרני, יובל שבתאי, אור אוסטווינד, הישאם כיוואן, סטיבן כהן (אמיר אבו ניל /מינדאוגאס קאלונאס), טוסיין ריקטס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה (שמאל) מול מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
השחקנים דווקא טוענים שהוא בכושר הכי טוב באימונים. דריו פרננדס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully