וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "קראו לנו 'יהודים מסריחים'. אנחנו יודעים להגיב"

24.7.2014 / 8:19

שחקני מכבי חיפה מדברים על התקרית בה פרצו מפגינים פרו-פלסטינים למשחק: "אם שחקן היה נפגע, זה לא היה נגמר טוב. אנו מועדון שמחנך לדו-קיום, בטוח שגם השחקנים הערבים לא הרגישו נעים". צפו בסרטון חדש של התקרית. ההכנות באוסטריה יימשכו, תוגברה האבטחה סביב המלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דקל קינן מול מפגין פרו-פלסטיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בתקרית מתוך אתר ספורט 2

במכבי חיפה מתקשים לשכוח מהאירועים שקרו אמש במשחק מול ליל. שחקני הקבוצה טענו אתמול כי במידה והמפגינים הפרו-פלסטינים היו נגררים לאלימות קשה, הם לא היו נמנעים מלהגיב בצורה חריפה יותר. השחקנים שיבחו את ההתנהלות של השוער ולדימיר סטויקוביץ', הבלם דקל קינן והחלוץ שמעון אבוחצירא. "בימים האלה אולי היה כדאי להם להימנע מהמעשה הזה, אבל אנחנו גאים בתגובה שלנו. הוכחנו שאנחנו יודעים להגיב", אמר אחד השחקנים. סטויקוביץ' הפתיע את השחקנים בתגובה שלו, אחרים טענו כי לאור אירועים אחרים בהם היה מעורב בעבר, לא היה ספק שייצא להגנת חבריו. שחקנים העידו כי אבוחצירא התפרץ לעבר המפגינים לאחר שאחד מהם זרק חפצים, בהם בקבוקים, לעברו ולעבר שחקנים אחרים. כזכור, שמואל שיימן סיפר להנהלה כי ראה את אחד האוהדים רץ עם אולר. הלילה סיפרו שחקני חיפה טענו כי אחד המפגינים צעק לעברם בדרכם לחדר ההלבשה: "יהודים מסריחים", זאת לאחר שמוקדם יותר טענו כי כינו אותם "רוצחים" וצעקו לעברם "מוות לישראל". גוסטבו בוקולי סובל משריטה באזור הגרון וטופל.

מפגינים פרו פלסטינים פוצצו את המשחק של מכבי חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משומר מתעמת עם מפגין פרו-פלסטיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראוי להדגיש כי במועדון לא מתכוונים לקצר את משך המחנה. את האוטובוס שעשה דרכו למלון ליוו שוטרים מקומיים ושוטרים נוספים מאבטחים מסביב למלון כדי למנוע הפרות סדר נוספות של מפגינים פלסטיניים. "המשטרה תדאג לשחקנים ולצוות, אנחנו נדאג להתכונן למשחק הבא", אמרו. המשחק מול פדרבורן בשבת ייערך כמתוכנן, אבל במועדון יבקשו, בתיאום עם המשטרה, לזכות לאבטחה מתוגברת.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

צפו בסרטון חדש של המהומה אחרי פיצוץ המשחק

"במהלך המשחק ראינו שהיה תלוי דגל פלסטין באמצע המגרש, אבל לא התייחסנו. ברגע שהם התפרצו למגרש ידענו שהם הולכים לעשות משהו. אם הם היו תוקפים שחקן בצורה קשה, זה לא היה נגמר טוב. התמונה של משומר סופג בעיטה כזאת אומרת הכול. הוא ידע להגן על עצמו, אבל התמונה הראשונה אומרת הכול", הוסיף לתאר הלילה אחד השחקנים. "ברגע שראינו את קינן מתעמת איתם רצנו לעזור כי לא נפקיר חבר לקבוצה. יש לנו לא מעט שחקנים ערבים בקבוצה, אני בטוח שגם הם לא הרגישו נעים. אנחנו מועדון שמעודד לדו קיום, אין שום הצדקה להתנהגות כזאת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד המפגינים נעצר על ידי איש אבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול נותרו השחקנים דקות ארוכות בחדר ההלבשה וכמה מהחוליגנים יידו אבנים לעברם. בתקשורת הסרבית התייחסו אתמול להתנהלות של סטויקוביץ'. "סטויקוביץ' הגן על הקבוצה שלו, פשוטו כמשמעו", כתבו ב-B92. "השוער החדש של מכבי חיפה נתקל במקרה בו חוליגנים נכנסו למגרש עם דגלי פלסטין. בנוסף, הם ניסו לתקוף שחקנים של הקבוצה והוא עמד מולם והתעמת איתם". גורם בהתאחדות לכדורגל ציין אתמול כי "המעשה אתמול חייב להוביל לתגובה מצד ג'יבריל רג'וב, שטוען שאנחנו מגבילים את תנועת הכדורגלנים ברשות הפלשתינאית בגלל סיבות פוליטיות. אולי כדאי שפיפ"א תפעל בעניין". במועדון היה מי שהעריך שההתאחדות תפנה בקרוב במכתב לפיפ"א בעניין.

התקשורת הסרבית גאה: ”סטויקוביץ’ התעמת עם החוליגנים”

בירם כיאל פירסם תמונה שלו עם דגלי פלסטין ברקע

ניר ביטון הביע תמיכה בצה"ל וחטף מאוהדי סלטיק

צפו בשוער ולדימיר סטויקוביץ' מסתער על אחד האוהדים

במועדון לא עוסקים כרגע בסוגיית צירוף שחקנים. נושא גילי ורמוט יעלה רק אם מחירו יופחת משמעותית. קובי מויאל יצטרף בשבוע הבא. מתן אוחיון שלא שותף במשחק הקודם בשל פציעה קלה לא שותף אתמול מסיבות מקצועיות ומקבל מעט מאוד דקות במחנה האימון. כרגע נראה כי סטנוייביץ' בונה בעיקר על דקל קינן לצדו של אדין צוצאליץ'.

הגרון של גוסטבו בוקולי לאחר התקרית באוסטריה. דף הפייסבוק של גוסטבו בוקולי, צילום מסך
הסימנים על צווארו של בוקולי בעקבות התקרית/צילום מסך, דף הפייסבוק של גוסטבו בוקולי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפגינים הפרו-פלסטינים במהלך משחק האימון של מכבי חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully