וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע נרגעו: כתב אישום הוגש נגד סידיבה

התבשרו כי קשר הפועל רמת גן יעמוד לדין בגין אירועי המשחק בין הקבוצות. בלם יהודי-אמריקאי החל במספר ימי התרשמות

one

אחרי שדרשו כי יורחק מתקופה ממשוכת מהמגרשים, בהפועל באר שבע התבשרו הבוקר כי היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט להגיש כתב אישום נגד קשר הפועל רמת רמת גן, ג'יבריל סידיבה. כתב האישום הוגש בגין סעיף של התנהגות בלתי הולמת. "הצדק צריך להיעשות, סידיבה חייב לקבל הרחקה לתקופה ארוכה מהמגרשים בגין המעשה שעשה", אמרו בקבוצה.

תזכורת: במהלך המשחק מול הפועל רמת גן, הצרפתי ניסה להתעמת עם מביא הכדורים ונעצר על ידי המנכ"ל אסי רחמים. בעקבות האירועים פתחו בבאר שבע פה גדול נגד הקשר ואמרו אז: "שחקנים כמו ג'יבריל סידיבה הם הסיבה לאלימות במגרשים. מה שהוא עשה צריך להדליק נורה אדומה לכל מי שעוסק בכדורגל. אין שום סיבה ששחקן ינסה לאיים על ילד קטן, שבסך הכל שואב מהשחקנים הללו דוגמה. נקווה שההתאחדות לכדורגל נטפל בו כמו שצריך. אם הוא לא יורחק לחודש, אפילו חודשיים, זאת שערוריה". הדיון בעניינו של הקשר ייערך ברביעי.

שחקני הספסל של הפועל באר שבע יחד עם וויליאם סוארס. ברני ארדוב
"הוא לא צפוי וקשה לדעת אם יישאר". סוארס/ברני ארדוב

בתוך שבועיים אמור הקשר ויליאם נג'ובו לקבל הודעה על פגישה עם הנהלת הקבוצה, במטרה לבדוק כיצד ניתן להשתחרר מהחוזה שלו. לזמבי יוצע פיצוי כספי תמורת עזיבה, משום שהוא מחזיק בחוזה לשלוש עונות. במועדון חוששים שויליאם סוארס ינסה לעזוב שוב את ישראל בחודש ינואר, מה שיצריך מאלישע לוי להיערך בהתאם ולצרף קשר נוסף. "בינתיים סוארס שקט, אבל הוא לא צפוי וקשה לדעת אם יישאר", אמר אתמול גורם בקבוצה.

בתוך כך, הבלם היהודי- אמריקאי אדם ווינזימר החל היום להיבחן בקבוצה. השחקן הגיע למספר ימי התרשמות בבאר שבע, לבקשת אלישע לוי שקיבל עליו המלצות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully