וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת האוהדים: "יש עדיין מיליוני שקלים שניתן להציל"

עמותת האוהדים פנתה ליועץ המשפטי של ההתאחדות, וביקשה את התערבותו. גיום כץ ששוחרר: ”התנאים לא אידיאלים"

המאבק בין הבעלים של הפועל תל אביב לאוהדים עולה שלב. אחרי שנאסר על ידי האוהדים להכניס שלטים בגנותו של הבעלים לבלומפילד, מתגבשת פנייה לבית המשפט המחוזי שיאפשר להכניס את אותם שלטי מחאה לאיצטדיון בטענה שמדובר במחאה לגיטימית ואין בה פסול. למרות זאת, סקאוט המועדון יעקב הלל הסביר לאוהדים כי כל עוד המחאה תהיה לגיטימית וללא דברים בזויים, היא תתקבל.

מי שמוביל את הפנייה לבית המשפט הוא עו"ד ארי שמאי, שסיפר לוואלה! ספורט: "אנחנו מתחילים במהלך שבו אני אפנה למשטרת ישראל, לחברת היכלי הספורט ולקבוצה עצמה כדי לפעול על פי החוק ולאפשר את הכנסת שלטי המחאה הבלתי מסיתים. אנחנו לא נספיק לפנות לבית המשפט עד המשחק הקרוב, אב להכוונה להצליח במהלך עד המשחק הבא. לא אלי טביב ולא משטרת ישראל יכולים לשים את עצמם מעל בית המשפט העליון".

על התנהלותו של טביב, אמר שמאי: "טביב מנסה לסתום פיות בצורה בריונית. הבן אדם חושב שזה שיש לו כסף וזה שהוא קנה את הפועל תל אביב, הוא גם יכול לשלוט בחופש הביטוי בבלומפילד. האיצטדיון לא שייך לאלי טביב, לא לאמא שלו ולא לבת שלו. אם אוהדי הפועל יגיעו עם חולצות טי שרט עם כתובות נגד הפועל תל אביב, יורו להם להתפשט? המלחמה שלנו ארוכה, ואני בטוח שבסופו של דבר ננצח". על עתידו של טביב, מעריך שמאי: "אני מייצג בסיפור הזה את עצמי, אבל בתור אוהד הפועל תל אביב ברור שהמטרה היא להעיף אותו".

במקביל עו"ד אסף ברם פנה בשם עמותת אוהדי הפועל תל אביב ליועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל עו"ד משה אביבי, וכתב לו: "בין היתר חשפו מי שהיו עד לאחרונה בכירי הנהלת המועדון, אשר מונו על ידי טביב עצמו, פרטים מטרידים בלשון המעטה אודות התנהלות חריגה בכספי המועדון, אותה מוביל טביב. למיטב ידיעת מרשינו, בקופת מועדון הפועל תל אביב מצויים עדיין מיליוני שקלים אותם ניתן עדיין 'להציל' מפני שימוש בלתי ראוי או בלתי חוקי, ומן הדין כי כך ייעשה. מן הראוי כי ההתאחדות תורה על פתיחה בחקירה מיידית של ההתנהלות הכספית במועדון מתחילת המחצית השנייה של השנה שחלפה".

בנוסף דורש ברם כי ההתאחדות תקפיא עסקאות חדשות להעברות של שחקנים נוספים, בהם טל בן חיים ממכבי פתח תקוה. "עסקה בסדר גודל מעין זה, אותה מבקש טביב לבצע כשמעליו עננת חשדות המטילים ספק של ממש בתום הלב המניע לביצוע עסקה כאמור ו/או לכך שמדובר בעסקה כלכלית אמיתית, מחייבת לשיטת מרשינו התערבות מיידית וברורה של ההתאחדות".

בנושא אחר, הבלם גיום כץ שהגיע להתרשמות בהפועל תל אביב אבל חוזר לשוויץ, סיפר היום: "המועדון פיטר את המאמן שזימן אותי לקבוצה. האימון הראשון שלי היה עם המאמן החדש, אבל התנאים לא היו אידיאליים. נכון לעכשיו, אני לא חושב שזה יסתדר, אולי בשלב מאוחר יותר של הקריירה. אי אפשר לדעת".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully