וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך פוגע המשבר בהפועל ת"א גם באוהדי מכבי חיפה

17.1.2012 / 14:48

מסרונים מאיימים שיועדו לליהי טביב הגיעו לאוהד מכבי חיפה. הסיבה: מספר טלפון שגוי שפורסם בפורום אוהדי הפועל ת"א

כאילו לא מספיקות לאוהדי מכבי חיפה הצרות בקבוצה שלהם, מסתבר שמחאת אוהדי הפועל תל אביב לא פוסחת גם עליהם. החל משעות הבוקר המוקדמות קיבל אוהד מכבי חיפה ברק טופסיט מסרים מאיימים על חייו, כשבין היתר הוא התבקש למכור באופן מיידי את המניות שלו בקבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. בירור קצר ומעמיק גילה כי אוהדי הפועל תל אביב הפיצו באחד הפורומים שלהם את מספר הטלפון הסלולרי הלא מעודכן של ליהי טביב, שהוא מספר הטלפון של טופסיט. לא ברור האם יש קשר בין הדברים, אבל התברר כי אותו אוהד היה שותף בארגון חתונת בתו של בעלי הפועל תל אביב ואף שלח מסרונים מהטלפון הנייד שברשותו, השייך לחברה, למשתתפים בחתונה.

סביר להניח שטופסיט לא היה רגוע לו היו המסרונים הללו מגיעים במכוון אליו. בין היתר נכתב בהם: "ליהי טביב, צאי לנו מהחיים ומהקבוצה יחד עם אבא שלך. לא רוצים קשר אליכם ואל המוסר הירוד שלכם. לא ננוח עד שתעופו! ההפגנות, הפלאיירים וההסברה התקשורתית בדרך. עם כל הצער שבדבר, הכל במסגרת החוק, אבל בלי טיפת רחמים", "הייתי במשפט בקיץ ובירכתי את אבא שלך. באמת שרציתי שיצליח, אבל כשרוב המועדונים בליגה לא רוצים לעשות עסקים עם הפועל, כששחקנים לא מקבלים כסף שהובטח להם ובמקביל אתם קונים את פצ'אלקה בסכום כפול ממה שז'ילינה דרשה, ההתנהלות היא שערורייתית ואת כראש המערכת אשמה", "ליהי, לא יודע מה את מבינה בכדורגל, אבל השערים שקיבלנו והאדום לוואליד, הם כולם תוצאה של העובדה ששולר לא נרשם ומור שושן פתח במקומו. תודה לך, מבריקה!".

ואלה עוד ההודעות העדינות. המחמירות יותר נשלחו אחר כך:"אתם סרטן בגוף הקבוצה, תעזבו את הפועל", "גנבים, איפה הכסף?", "עד מתי רשעים יעלוזו?", "אני מקווה שהעסקים שלכם יכשלו כמו שאתם מכשילים את הפועל", "תמכרו את הפועל, רודפי בצע".

טופסיט לא נשמע כל כך משועשע: "החל משעות הבוקר קיבלנו בממוצע 45 שיחות בשעה ומאות מסרונים", אמר, "אין לנו שום קשר להפועל תל אביב. אנחנו מבקשים להפסיק להטריד אותנו".

בנושא אחר. במסגרת המאבק שמנהל טביב נגד אוהדי הפועל תל אביב, נמחקו כל התגובות מעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון ולא ניתן להעלות תגובות לדף כבר שלושה ימים.

עוד על המשבר בהפועל תל אביב:

צפו בהשפלה הגדולה של האדומים בחיפה

שחקן הפועל תל אביב מודה: "שבתנו על המגרש"

שחקני הפועל תל אביב מקווים: "שתיגמר כבר העונה המקוללת הזו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully